[MK3] swap xr2i cvh -> rs1800 |
Autor |
Wiadomość |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Paź 2013, 17:22
|
|
|
Bo DOHC z fabrycznym ZETEC (plastikowy dolot) na deklu miały rozrusznik z tyłu a Fiestowe 16V wszystkie z przodu. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10 Paź 2013, 21:32
|
|
|
no dobra, ale bloki nie są p&p z obiema skrzyniami(+rozruch)?
Powinny być :> |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 11 Paź 2013, 07:01
|
|
|
obydwa bloki są p&p, tam gdzie w esioku był rozruch zostaje dziura i można ładną zaślepkę z blachy dorobić jak ktoś chce |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 12 Paź 2013, 06:40
|
|
|
Dlaczego nikt nie piszę, że przy wymianie miski, smoka itd trzeba też wymienić płytę pod wałem? Tego nie doczytałem nigdzie i tyle mojego szczęści, że miałem całego dawce na części.
BuMeL napisał/a: | Bo DOHC z fabrycznym ZETEC (plastikowy dolot) na deklu miały rozrusznik z tyłu a Fiestowe 16V wszystkie z przodu. |
Dohc 16v to Zetec stage 1 a 16v Zetec to stage 2. Wynika z tego kilka różnic (na przykład lżejsze koła wałków rozrządu i inne niuanse). Kwestia rozrusznika jest zależna od skrzyni a nie bloku. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Paź 2013, 10:06
|
|
|
bobson, bo kolega swapuje 1.6<->1.8, gdzie miski są takie same i może mu po prostu brakuje.
A co do swapa na 2.0, to nikt tego nei wie jeżeli tak jest . Moi angole od zeteców z mk2 też o tym nie wspominaja. Jedynie micha, bagnet, pompa, ssak z tych okolic |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 12 Paź 2013, 19:49
|
|
|
vegetagt, Mam w planach swap na 2,0 i zbieram informacje. Silnik z Escorta 1,6 16v to dość tania i popularna jednostka (w stosunku do 1,8), dlatego zastanawiam się czy "hybryda" 1,6 + 2,0 nie wyszła by mnie taniej niż 1,8 + 2,0. No chyba, że ktoś ma kompletny zestaw na swapa i chce mi tanio odsprzedać |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.