Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Silnik muli, nierówno pracuje
Autor Wiadomość
jascoma 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Sie 2013, 20:10   [MK6] Silnik muli, nierówno pracuje

Koledzy
nie bijcie bo zapewne było 100 razy ale dziatek niedopatrzył ;-(

moja fiestka 1,3 duratec 2002 r-8 zaw. lekko zaniemogla ,muli,jakby nie wszystkie cylindry paliły,na jalowym nierowno pracuje,cały czas pali sie kontrolka silnika.
Wymieniłem swiece,filtr paliwa ,przejrzalem cewke(opornosci niby w normie-pierwotne ponizej 2 om,wtorne 1-4 cyl ok 10 kom,cyl 2-4 podobnie),przewody zaplonowe ( po okolo5 do 7 kom)i dalej nic,muli i nierowno pracuje.
Dotarlem do dtc (licznjK dzienny+stacyjka II polozenie) i dtc NONe
Jak odczytac kody blędów.jak je wykasowac i przede wszystkim jak naprawic opisane objawy-gdzie dalej szukac ,odlaczylem sonde lambda -bez zmian
Co dalej-przepustnica ,egr,krokowiec,przeplywomierz,katalizator -to wyczytałęm w tematach postow :)

Nie znam sie za bardzo na komputrach ,OBD i ELM to magia ale napiszcie gdzie szukac tych kodow (dam rade)i jak naprawic moja fiestke

z gory dzieki
pozdr Jasko
_________________
jascoma
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Sie 2013, 18:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KubaBaloo 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 2
Skąd: Ząbkowice Śl.
Wysłany: 24 Sie 2013, 15:00   

Witaj Kolego,

Miałem ten sam problem w tym tygodniu. W pierwszej kolejności wymieniłem świece (na Motorcraft) i przewody (na NGK - grubsze niż oryginały FoMoCo), ale to nie dało oczekiwanego rezultatu. Więc następnym krokiem była wymiana cewki zapłonu (http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Cewka-zaplonowa-1.25-1.4-1.6-16V-od-022005-%E2%86%92-BOSCH/1125).
Naprawy podziałały i auto chodzi bez zarzutów, a nawet piękniej się uruchamia i gaśnie. Mechanik, u którego robiłem badanie komputerowe nie chciał za bardzo wierzyć, że przy przebiegu 97 tys wysypała się cewka i dopatrywał się poważniejszych usterek cylindra.
Mogę Ci poradzić, żebyś wymienił jeszcze cewkę - powyżej link do stronki sklepu.
U mnie podziałało i myślę, że u Ciebie też będzie OK.

Daj znać jak poszło!
_________________
Kuba
Nie stój, fiestuj.
 
 
KubaBaloo 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 2
Skąd: Ząbkowice Śl.
Wysłany: 24 Sie 2013, 15:03   

Aha
Jak możesz to daj jeszcze znać czy masz fabryczny alarm, ja mam pewne podejrzenia co do niego. :hammer:
_________________
Kuba
Nie stój, fiestuj.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 22:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.