Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] klatka bezpieczeństwa
Autor Wiadomość
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 26 Lip 2013, 23:12   [MK3] klatka bezpieczeństwa

Panowie - gdzie zrobię porządną klate? Na co zwrócić uwagę, jaki stopień rozbudowania? Ceny itd?

Osobiście zastanawiam się nad dość rozbudowaną klata z zastrzałami do kielichów i obspawaniem budy. Zastanawiam się jeszcze czy jest sens np pozbyć się szyberdachu...
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 27 Lip 2013, 00:30   

bobson napisał/a:
Zastanawiam się jeszcze czy jest sens np pozbyć się szyberdachu...
Możesz wkleić poliwęglan, zawsze to lżejsze niż ori szyber lub wspawanie blachy... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 27 Lip 2013, 11:45   

Bobson, klatki porzadne zrobisz u ludzi zajmujacych sie wstawianiem klatek do rajdowek. U mnie to Siekierka, IRECO, budowarajdowek itd...
Jak rozbudowana? Jak tylko chcesz i na ile Cie stac. Ja bede robil srednio rozbudowana bo jezdzac w sprintach niema az takiego ryzyka.
Szyber mozna zakleic poliweglanem, zaspawac (najtrudniejsze) albo przynitowac blat z aluminium. Ja tak zrobilem w crx i bylo spoko
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 27 Lip 2013, 19:49   

U mnie w okolicy robi Przemo-car, z tego co wiem robił między innymi w Rasty foce. Pytałem się z ciekawości o koszty, to podstawowa ok. 2 tyś. Niestety nie wnikałem co znaczy "podstawowa".
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Lip 2013, 21:48   

Podstawa to min wymagane przez załącznik J, jednak jest to baaardzo uboga wersja, jak robić to porządną
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 29 Lip 2013, 07:42   

POdstawa to tez czesto sprawa umowna wykonawcy. U nas dla wielu podstawowa klatka to taka minimalna jaka przewaznie montuja. Tak ma np siekieroka czy budowa rajdowek. I musze powiedzec ze na amatorki to jest super opcja.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 29 Lip 2013, 19:00   

Qzyn - myślę o takim setupie:
- podstawa plus
- zastrzały do kielichów przednich
- krzyże w drzwiach z węzłówkami
- poprzeczka pałąka głównego
- rozpórka tylnych kielichów na samym końcu zastrzałów
- blacha pomiędzy słupkami A i B a pałąkami

do tego zastanawiam się ewentualnie nad
- krzyżem tylnych zastrzałów
- usunięciem szyberdachu
- poprzeczką dachową

Przesadziłem, w sam raz czy coś dodać? Auto ma jeździć po asfaltach i szutrach (Debrzno). W przyszłym roku planuje więcej mocy więc chciałbym zrobić raz a porządnie.

PS w Poznaniu znalazłem firmę z dobrą opinią, robili już 2 szt XR2i. Pyra Motorsport, znasz może? :)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 30 Lip 2013, 07:39   

Jak planujesz szutry to dobre jest tak jak piszesz lapanie klatki do budy w przy palakach, bardzo jej to pomoze.
A co do konstrukcji na amatorki zrobilbym cos takiego:
http://www.safetydevices.....1322068426.jpg
Nie patrz oczywiscie na to ze jest skrecana tylko na schemat rurek :) Plus rozporka pozioma na dole za fotelami miedzy slupkami B. Powinno wystarczyc
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 30 Lip 2013, 19:33   

http://allegro.pl/klatka-...3428279935.html znajomy nik :-P
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 30 Lip 2013, 21:49   

Widziałem, ale wole wstawić w tym przypadku nową klate...
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 2 Sie 2013, 14:16   

Tylko nie kupujcie tej klatki ma za mocno ścięte "kopyta" przedniej bramki i to nie przejdzie ZADNEGO BK oraz stwarza to niebezpieczeństwo . Szkoda że tak kijowy ją wycieli .....
Profil Facebook
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 2 Sie 2013, 21:58   



będzie ok? prostokąty na słupkach A i B to blachy łączące klatkę z słupkami.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Sie 2013, 08:28   

Bobson w sumie ok, choc ja bym sie zastanowil nad paroma modyfikacjami. Zeby miec miejsce na wygodne ulozenie foteli, szczegolnie pilota (z tylu i pochylony) zamiast poprzeczki w slupkach B zrobilbym krzyz z tylu. Ty masz dwie poprzeczki jedna miedzy slupkami B, druga idaca od slupka B do C. Ja bym zrobil ukosny krzyz idocay od B do C cyli od dachu do tylnych kielichow. DO tego dodalbym 3 rurki i byloby super. Jedna pozioma jako rozporka na dole za fotelami. Czyli troszke nad mocowaniami klatki przy slupkach B a druga i trzecia wzdluz budy od mocowan przy slupkach b do kielichow tylnych. Na amatorki to bedzie az za dobre
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 6 Sie 2013, 18:15   

Ja do wersji Qzyna bym dodał jeszcze rurę pod deską rozdzielczą pomiędzy słupkami A
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 12 Sie 2013, 23:24   

bobson napisał/a:

PS w Poznaniu znalazłem firmę z dobrą opinią, robili już 2 szt XR2i. Pyra Motorsport, znasz może? :)

2 XR2i ? ciekawe jakie :)
Pytałeś mnie gdzie w Bydgoszczy klatkę robiłem...a nie mogłeś zapytać o Poznań? :) nie wiedziałem , ze w Poznaniu też szukasz....
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 13 Sie 2013, 07:11   

ale, że co? źle że tam auto poszło czy jak? :D
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.