Przesunięty przez: szynszyl 4 Maj 2014, 19:17 |
[MK3] Przy hamowaniu blokuje tylne koła |
Autor |
Wiadomość |
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 24 Lip 2013, 20:23 [MK3] Przy hamowaniu blokuje tylne koła
|
|
|
Dzisiaj rajdując sobie nagle zaczeło mi blokować tylne koła zamiast przednich. Myśle że problem raczej prosty ale wole się upewnić. Chce zacząć od wymiany korektora siły hamowania może że macie inny pomysł? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 25 Lip 2013, 00:47
|
|
|
Jeśli ręczny na lince, to może (podkreślam - może) to być kwestia zbyt mocno podciągniętej linki. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Lip 2013, 00:54
|
|
|
w takiej sytuacji trzeba zadać sobie jedno pytanie:
czy to tył za mocno hamuje, czy przód za słabo? |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Lip 2013, 09:06
|
|
|
Ja bym zaczął od sprawdzenia przodu czyli odpowietrzenia i stanu przewodów a jak objaw występuje dopiero po dłuższej jeździe czy upalaniu to zmieniłbym płyn i sprawdził stan tarcz/klocków. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 25 Lip 2013, 21:34
|
|
|
linka nie jest za mocno naciągnięta bo wymieniłem ją miesiąc temu i było wszystko ok, hamulce przednie jak i tylnie mam nowe a płyn hamulcowy ate racing 5.1 więc nie zagotuje go tak łatwo Jeśli by było coś z przewodami to by mi płynu ubyło. Czyli raczej ten korektor siły hamowania? |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 26 Lip 2013, 08:29
|
|
|
Markz napisał/a: | Czyli raczej ten korektor siły hamowania? |
Tak, zwłaszcza jeśli masz wsadzone większe bębny |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 26 Lip 2013, 15:07
|
|
|
bębny mam orginalne z rs1800 a z przodu mam tarcze 260mm |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 5 Sie 2013, 14:37
|
|
|
tylko że te korektory to są zwykłe dławiki i nic więcej chyba, przynajmniej w MK3.5...
ostatnio walczyłem z hamulcami i tyły blokowało przy słabo odpowietrzonym układzie. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.