Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:49
[MK6] 1.4tdci zmiana głowicy na 16V z hdi
Autor Wiadomość
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 11 Maj 2012, 08:12   [MK6] 1.4tdci zmiana głowicy na 16V z hdi

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie szatański pomysł znalezienia głowicy 16 zaworowej od 1.4 hdi. Zastanawia mnie czy oprócz układu rozrządu i kolektora dolotowego trzeba będzie coś jeszcze trzebaby wymieniać. Z tego co wyczytałem to 1.4 hdi 16V jest rzadko spotykany bo był krótko produkowany ze względu na normy czystości spalin.
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 11 Maj 2012, 15:23   

misiak napisał/a:
Z tego co wyczytałem to 1.4 hdi 16V jest rzadko spotykany bo był krótko produkowany ze względu na normy czystości spalin.


pytanie jak rzadko i w związku z tym czy w ogóle takie cudo upolujesz i za jaką kasę? By się nie okazało że za cenę samej głowicy masz kpl. 1.6 :-P
Ile takie 16v miało? Nie taniej wyjdzie wirusa zrobić? Albo lepiej suszarkę/wtryski podmienić na większe i wystroić?
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 14 Maj 2012, 11:39   

Nie no oczywiście że zależy za jaką kasę. Bo jak w cenie silnika 1.6 to nawet nie ma co się zastanawiać i brać 1.6. Powiem szczerze że nie wiem czy się opłaca wirus do 1.4. Kupiłem powerboxa za 1/3 ceny wirusa w normalnej firmie. Seria 70 koni, 170Nm z powerboxem na 100% ustawionym plus doładowanie zwiększone do 1,2 bara 94km 208Nm pokazało na hamowni. Więc efekt jest podejrzewam podobny. Zmienię sprzęgło i wymienię podkładki pod wtryskami to jeszcze pokombinuję z takimi cudami jak intercooler. No w każdym razie teraz i tak jeżdżę na serii bo mi sprzęgło umiera. Kupione mam tylko wymienić nie ma kiedy ;/
 
 
Blazi 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Błażej
Wiek: 30
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Kwi 2013, 17:38   

ja dobrze słyszę że powerbox dał silnikowi 1.4 tdci 94 hp? JAK JAK JAK?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.