Przeniesie akumulatora do bagaznika |
Autor |
Wiadomość |
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15 Mar 2011, 13:17
|
|
|
Smok, to masz droga hurtownie, na moich tez jest napisane 750V ale nie wiem co to ma do rzeczy |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Mar 2011, 17:47
|
|
|
Dobrze przeniesiony akumulator powinien być między osiami , możliwie jak najniżej ( optymalne jest umiejscownienie go na podłodze za siedzeniem pilota )
Kable muszą być plecionkami a nie drutem ( ja kupowałem 10 zł za m/b w osłonie Pirelli )
Hebel dwupunktowy to półśrodek ( nie wyłączy silnika gdy ten pracuje )
Patent całkowicie bezsensowny w autach cywilnych i autach na 1/4 mili . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 15 Mar 2011, 22:48
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Hebel dwupunktowy to półśrodek ( nie wyłączy silnika gdy ten pracuje )
|
Przez to pytałem od poczatku ,ale troche juz gdzie indziej poczytałem (wiem o co chodzi, przez co nie draze tematu) jest potrzebny przynajmniej 6 pinowy hebel np. http://allegro.pl/wylaczn...1468516654.html który zamiescil JoeMix, a linka w nim jest po to aby mozna bylo odłaczyc zasilanie z zewnatrz...
A co do podłaczenia hebla równiez odcinajacego zaplon, to mniej wiecej taki schemat (zapozyczony z innego forum)
I wcale to nie jest takie proste na jakie wyglada |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Mar 2011, 23:09
|
|
|
FiFa, - co w tym trudnego ? - Nie załamuj mnie |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 17 Mar 2011, 23:40
|
|
|
ja też zabieram sie za przenoszenie akumlatora
a kable? z autosanu autobus długi a akumlator franca ma pod siedzeniem kierowcy... a gdzie tam do tyłu i do silnika gruby dziad to da rade no nie Pany? |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 25 Mar 2013, 19:24
|
|
|
Odkopie troche ten temat, a dokladnie obudowy na akumulator bo musze taka wykonac. Cytat: | Każdy akumulator musi być solidnie zamocowany i elektrycznie zabezpieczony osłoną, która go całkowicie zakryje.
|
Planowalem taka osłone zrobic z metalu, ale według załącznik pisze ze ma byc elektrycznie zabezpieczony osłona. Tzn ze osłona ma byc z nieprzewodzacego materiału, czy moze byc metalowa skrzynka?
Drugi problem to taki ze mam standardowy aku, nie "Suchy". Ale mysle ze na amatorkich KJS sie nie czepiaja tego tak bardzo... |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Mar 2013, 19:44
|
|
|
Osłona plastikowa (hipermarket budowlany i kupujesz szkrzynkę/pudełko/wiadro/pojemnik czy jak tam to nazywają i masz - koszt 15 - 50 zł
Akus musi mieć odpowietrzenie na zewnątrz auta. Nie musi być żelowy. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Markz
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 25 Mar 2013, 23:50
|
|
|
To ja wrzuce mały opis i pare fotek jak to zrobilem u mnie, moze komus pomoze...
Korzystałem z załącznika J i nigdy nie czepiano się na bk podczas kjs
Podstawka z blachy 3mm, mocowana do podlogi na 4 srubach, do niej mocowany aku, wszystko wpakowane do pudła (z obi ), pudło zamocowane osobno i odpowietrznik poza auto
|
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 01:04
|
|
|
Powiedzcie ktoś jak macie zrobione połączenie przewodu + z aku w komorze? Na żywca skręcone i gdzieś przyczepione czy jak?
Jak powinno wyglądać odpowietrzenie aku? |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:14
|
|
|
Odpowietrzenie aku to wąż gumowy idący z pudełka w którym mieszka akus poza auto (na ogół przez dziurę w podłodze, bo musi być w najniższym punkcie, żeby w razie czego kwas z akusa wylał się na zewnątrz a nie pływał po aucie)
Pietrekk - chodzi Ci o podłączenie przewodu + tego grubego idącego od naszego przeniesionego akusa do oryginalnej instalacji?
Jeżeli tak to najskuteczniejszą metodą jest wyplecenie starego przewodu z instalacji i zastąpienie go nowym o odpowiedniej długości.
Jakiekolwiek łączenia przewodów to drut z którym prędzej czy później są problemy (w przypadku przewodów prądowych raczej prędzej) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:20
|
|
|
Chodzi mi o to ze normalnie masz wszystko pod klemę przykręcone, w każdym razie u mnie plusowych przewodów przykręconych były chyba 3, no to chodzi teraz o to jak to połączyć z tym przewodem który sobie przyciągniemy z bagażnika? |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:24
|
|
|
Ja mam puszczony plus od aku z bagaja prosto do rozrusznika, tam spotyka on sie z plusem od alternatora i plusem do reszty instalacji i nie mam najmniejszych problemów z ładowaniem czy rozruchem w te zime. Tylko fakt, że ja mam na górkę przewód 50mm2. Warto też dodać, że same śrubki sręcone nakrętką przy podłodze nie wytrzymają dzwona i zostaną wyrwane jak z masła. Ja od spodu podłogi mam spore kawałki blachy 2mm, aby siła w razie coś rozłożyła sie na większej powierzchni |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
Ostatnio zmieniony przez luk-90 26 Mar 2013, 10:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:25
|
|
|
Pod klemę masz przykręcone przewody, które wyplatasz z oryginalnej wiązki i przeciągasz do oczka na rozruszniku (czyli jeden wypada, a jak wypleciesz to się okaże, że z tego co pamiętam drugi idzie do alternatora a trzeci na instalację) na oczku od rozrusznika robisz połączenie wszystkich kabli i tam doprowadzasz ten z akumulatora. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:26
|
|
|
Luk mnie wyprzedził. Dokładnie o to chodzi |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 26 Mar 2013, 11:05
|
|
|
Dzięki To już teraz wszystko jasne |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
|