Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przeniesie akumulatora do bagaznika
Autor Wiadomość
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Mar 2011, 13:17   

Smok, to masz droga hurtownie, na moich tez jest napisane 750V ale nie wiem co to ma do rzeczy
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 15 Mar 2011, 17:47   

Dobrze przeniesiony akumulator powinien być między osiami , możliwie jak najniżej ( optymalne jest umiejscownienie go na podłodze za siedzeniem pilota )

Kable muszą być plecionkami a nie drutem ( ja kupowałem 10 zł za m/b w osłonie Pirelli )

Hebel dwupunktowy to półśrodek ( nie wyłączy silnika gdy ten pracuje )

Patent całkowicie bezsensowny w autach cywilnych i autach na 1/4 mili .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 15 Mar 2011, 22:48   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Hebel dwupunktowy to półśrodek ( nie wyłączy silnika gdy ten pracuje )

Przez to pytałem od poczatku ,ale troche juz gdzie indziej poczytałem (wiem o co chodzi, przez co nie draze tematu) jest potrzebny przynajmniej 6 pinowy hebel np. http://allegro.pl/wylaczn...1468516654.html który zamiescil JoeMix, a linka w nim jest po to aby mozna bylo odłaczyc zasilanie z zewnatrz...
A co do podłaczenia hebla równiez odcinajacego zaplon, to mniej wiecej taki schemat (zapozyczony z innego forum)

I wcale to nie jest takie proste na jakie wyglada :-P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 15 Mar 2011, 23:09   

FiFa, - co w tym trudnego ? - Nie załamuj mnie
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 17 Mar 2011, 23:40   

ja też zabieram sie za przenoszenie akumlatora
a kable? z autosanu ;) autobus długi a akumlator franca ma pod siedzeniem kierowcy... a gdzie tam do tyłu i do silnika :P gruby dziad to da rade no nie Pany? :-P
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 25 Mar 2013, 19:24   

Odkopie troche ten temat, a dokladnie obudowy na akumulator bo musze taka wykonac.
Cytat:
Każdy akumulator musi być solidnie zamocowany i elektrycznie zabezpieczony osłoną, która go całkowicie zakryje.

Planowalem taka osłone zrobic z metalu, ale według załącznik pisze ze ma byc elektrycznie zabezpieczony osłona. Tzn ze osłona ma byc z nieprzewodzacego materiału, czy moze byc metalowa skrzynka?

Drugi problem to taki ze mam standardowy aku, nie "Suchy". Ale mysle ze na amatorkich KJS sie nie czepiaja tego tak bardzo...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Mar 2013, 19:44   

Osłona plastikowa (hipermarket budowlany i kupujesz szkrzynkę/pudełko/wiadro/pojemnik czy jak tam to nazywają i masz - koszt 15 - 50 zł

Akus musi mieć odpowietrzenie na zewnątrz auta. Nie musi być żelowy.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 25 Mar 2013, 23:50   

To ja wrzuce mały opis i pare fotek jak to zrobilem u mnie, moze komus pomoze...
Korzystałem z załącznika J i nigdy nie czepiano się na bk podczas kjs :)

Podstawka z blachy 3mm, mocowana do podlogi na 4 srubach, do niej mocowany aku, wszystko wpakowane do pudła (z obi :) ), pudło zamocowane osobno i odpowietrznik poza auto





 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 26 Mar 2013, 01:04   

Powiedzcie ktoś jak macie zrobione połączenie przewodu + z aku w komorze? Na żywca skręcone i gdzieś przyczepione czy jak?
Jak powinno wyglądać odpowietrzenie aku?
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:14   

Odpowietrzenie aku to wąż gumowy idący z pudełka w którym mieszka akus poza auto (na ogół przez dziurę w podłodze, bo musi być w najniższym punkcie, żeby w razie czego kwas z akusa wylał się na zewnątrz a nie pływał po aucie)

Pietrekk - chodzi Ci o podłączenie przewodu + tego grubego idącego od naszego przeniesionego akusa do oryginalnej instalacji?
Jeżeli tak to najskuteczniejszą metodą jest wyplecenie starego przewodu z instalacji i zastąpienie go nowym o odpowiedniej długości.

Jakiekolwiek łączenia przewodów to drut z którym prędzej czy później są problemy (w przypadku przewodów prądowych raczej prędzej)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:20   

Chodzi mi o to ze normalnie masz wszystko pod klemę przykręcone, w każdym razie u mnie plusowych przewodów przykręconych były chyba 3, no to chodzi teraz o to jak to połączyć z tym przewodem który sobie przyciągniemy z bagażnika?
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:24   

Ja mam puszczony plus od aku z bagaja prosto do rozrusznika, tam spotyka on sie z plusem od alternatora i plusem do reszty instalacji i nie mam najmniejszych problemów z ładowaniem czy rozruchem w te zime. Tylko fakt, że ja mam na górkę przewód 50mm2. Warto też dodać, że same śrubki sręcone nakrętką przy podłodze nie wytrzymają dzwona i zostaną wyrwane jak z masła. Ja od spodu podłogi mam spore kawałki blachy 2mm, aby siła w razie coś rozłożyła sie na większej powierzchni
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
Ostatnio zmieniony przez luk-90 26 Mar 2013, 10:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:25   

Pod klemę masz przykręcone przewody, które wyplatasz z oryginalnej wiązki i przeciągasz do oczka na rozruszniku (czyli jeden wypada, a jak wypleciesz to się okaże, że z tego co pamiętam drugi idzie do alternatora a trzeci na instalację) na oczku od rozrusznika robisz połączenie wszystkich kabli i tam doprowadzasz ten z akumulatora.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Mar 2013, 10:26   

Luk mnie wyprzedził. Dokładnie o to chodzi :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 26 Mar 2013, 11:05   

Dzięki :) To już teraz wszystko jasne :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Otwieranie bagaznika
damian7557 Mechanika ogólna 4 16 Lis 2014, 01:00
Freeman
Brak nowych postów problem z otwieraniem bagaznika
Gość Elektryka 4 17 Maj 2007, 12:58
kazi
Brak nowych postów Automatyczne otwieranie bagaznika
kogucik76 Mechanika ogólna 0 5 Mar 2022, 08:09
kogucik76
Brak nowych postów Mk4 zabudowa bagaznika
FaYaH Car Audio i CB 6 18 Sty 2010, 03:38
Gość
Brak nowych postów Półka bagaznika klapy tylnej
MariuszZulus Mechanika ogólna 2 11 Paź 2023, 12:43
MariuszZulus


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.