|
[MK3] Właściwe włączenie parownika w układ chłodzenia |
Autor |
Wiadomość |
Andi2608
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 10 Mar 2013, 15:55 [MK3] Właściwe włączenie parownika w układ chłodzenia
|
|
|
Witam
Temat pod dyskusję - jak prawidłowo powinien być włączony parownik w układ chłodzenia?
W moim przypadku w silniku 1.1 oraz przy instalacji LPG I-generacji i zasilaniu gaźnikowym jest to (w kierunku przepływu cieczy chłodzącej): silnik, parownik, nagrzewnica, silnik....i efekt jest taki, że w zimie nagrzewnica słabo grzeje
Czy należy odwrócić ten układ - czyli najpierw nagrzewnica, a następnie parownik?
Czy też powpinać trójniki i ew. zawór dławiący na obiegu parownika w celu regulacji hydraulicznej.
Jak to jet rozwiązane w Waszych autkach i jakie macie doświadczenie eksploatacyjne?
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 10 Mar 2013, 16:12
|
|
|
najlepiej wsadzić trójniki w przewody od nagrzewnicy, tak by układ był równoległy, nie szeregowy. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|