Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: swap

[MK3] Swap - Zetec 1.6 16V z Escorta MK7
Autor Wiadomość
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 1 Lut 2012, 23:53   

luk-90 napisał/a:
którą rzekomo trzeba wymienić przy swapie
powiem Ci szczeze ze przy zadnym jeszcze nie wymieniałem i jezdzi spoko! Nie mam problemow z przechyłami (czy to 1.8 czy 2.0) RS jezdzi na pompie od 1.6 i seryjnym baku i takiego problemu nie mam, chociaz pompa wymieniana na nowa bo stara wysiadła... a na torze nie raz smigałem juz z paliwem na rezerwie! Sprawdzcie moze juz jakis syf sie dostał do baku i oblepil to sito, ja kiedys miałem opilki metalu w baku(prawdopodobnie z dystrybutora) i byly problemy-czesto własnie dostawał "zadyszki" i wtedy własnie wykonczyłem pompe...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2 Lut 2012, 08:42   

tak jak fifa gada, jesli jest bak pod wtrysk z koszem to nie ma opcji zeby kaszlał, poprostu albo jest zasyfiale ale sie konczy pompa i tyle...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 3 Lut 2012, 20:13   

Ale z tym syfem to naciągana teoria, bo auto krztusi się tylko na lewych zakrętach na których koła odrywają się od asfaltu :) przechył i przeciążenie musi być bardzo duży żeby zakrztusił się na chwilę. Sprawdzimy jednak każdą teorię w celu rozwiązania problemu ;p
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Lut 2012, 01:05   

f1@hawaj.cba.pl napisał/a:
Auto po swapie zostało hamowane poniżej wykresy.
W najbliższym czasie przewidziana jest modyfikacja wałków, przepustnicy, przepływomierza, wtryskiwaczy i ecu od mondeo 2.0.
Wyniki hamowania po modach przedstawię w tym temacie. :)



Takie coś znalazłem w necie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056331.html
Facet pisze, że na wałkach od świątka, przepustnicy sierrowej, odelżonym kole zamachowym i zwiększonym ciśnieniu paliwa wyszło mu 143KM. Niestety wykresu brak.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Lut 2012, 00:07   

chcial bym zobaczyc tego escorta vs pomodzona RS-ka 1.8... i cos czuje ze swoim starym setupem w fiescie zabil bym tego essiego... z 1.6 szalu nie bedzie, a gosc sam sobie zrobil pod gorke, bo za same walki rozrzadu mial bym 2.0 z mondeo + kpl uszczelek...
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Lut 2012, 10:15   

Fordon, zacznijmy od tego ze seryjna ereska bys go zlal bez najmniejszego stresu... nie porównujmy aut z innej klasy wagowej do siebie ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Lut 2012, 02:32   

Daras84, nie oklamujmy sie ze RS-ki mamy w klubie hmmm co najmniej rozne, przyrownujac tu powiedzmy swapy 130KM z seryjmymi, wychodza tu na prostej dziesiatki sekund... gdzie 90% z nich to padaczki nie majace nawet 120KM...
Biorac nawet glupi przyklad z mojej starej fiesty 1.8 115km RKC, wyhamowanej na 126KM, robilem co chcialem z takimi seriami czy wydumkami o ponad 1s na 1/4... :/
Smutne ale prawdzie... dla tego tez stawiam na wygrana nawet klubowego fiestolota lub dobrze podlubanego 1.8 w essim... a roznica w wadze miedzy fiesta a essim bagatela 200kg max.. (zakladajac ze oba egzemplaze sa oryginalne).
_________________

 
 
 
f1@hawaj.cba.pl 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: Ostrów
Wysłany: 29 Mar 2012, 22:32   

A tak wracając do tematu :-P powodem słabnięcia auta była pompa paliwowa, nie wiadomo z jakich przyczyn zmarła natomiast będzie to temat dalszego śledztwa, by wykluczyć taką ewentualność na przyszłość. Wkrótce fiesta wzbogaci się o pompę zewnętrzną co powinno ostatecznie rozwiązać problem zapotrzebowania na paliwo :) oraz przerywania na krętych odcinkach kartodromu na torze poznań :hahaha:
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Mar 2012, 23:15   

no ja u siebie tez niedługo wymieniam pompe na te z 1.8, bo wskaźnik paliwa oszalał w zime i od tego czasu jeździ karnisterek za siedzeniem. Zobaczymy czy to coś zmieni, z góry uprzedzam pytanie, pada pompa paliwa, bo sprawdziłem już :-P
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
misiocha92 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: MisiA
Wiek: 32
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: ok Brodnicy
Wysłany: 21 Lut 2013, 22:24   

Witam, odświeżam temat.
Szukam opinii na temat Fiest MK3 z silnikami 1.6 16V ZETEC.
Czy warto taki wkładać do Fiesty czy może lepiej szukać innego silnika?
Planuję swap Fiesty z 1.1 na monowtrysku 92r na coś większego (po 3 latach kulania się 1.1 przydałby się jakiś zapas mocy - nie chce zmieniać całego auta, bo Fiesta ma to coś :bigok: )
Tak się stało, że dostałam w prezencie wyżej wymienionego ZETECa w opakowaniu Escort MK7 5d HB. Czy bardzo dużo pracy przede mną?
Opinie o Zetecu proszę wpisać w temacie lub na gg 6536468.
Pozdrawiam misiocha92
_________________
Szerokości i Przyczepności;D
PozdRO dla posiadaczy MK3
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Lut 2013, 11:19   

witam, futurą 1.6 16v(orginalna wersja) jezdze ponad 6 lati to na lpg, ogolnie w fiescie to wystarczy do codziennego poruszania sie - po czasie bedzie mało :P , co do awaryjnosci obslugi jest to silnik bezawaryjny ta fiesta co jezdze ma przekulane ponad 300tyskm i oleju nie wciąga mobil 10/40 lub valvoline zalezy co jest w sklepie akurat,warunek dobrej bezawaryjnej jazdy to świece i kable motorcraft i wymiana oleju co 10tys km.Spalanie z tego co tu piszą jest rózne i ja mam od 7.5l lpg do 10 czasem 11 ale ostatnio caly czas wychodzi 8-8.5l przy normalnej i ciezszej nodze(nie ćwicze ekodrajwingu:P), co do swapów to poszukaj na forum bo duzo osób juz to przeszłlo
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
misiocha92 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: MisiA
Wiek: 32
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: ok Brodnicy
Wysłany: 22 Lut 2013, 21:48   

Darekmk3 napisał/a:
witam, futurą 1.6 16v(orginalna wersja) jezdze ponad 6 lati to na lpg, ogolnie w fiescie to wystarczy do codziennego poruszania sie - po czasie bedzie mało :P , co do awaryjnosci obslugi jest to silnik bezawaryjny ta fiesta co jezdze ma przekulane ponad 300tyskm i oleju nie wciąga mobil 10/40 lub valvoline zalezy co jest w sklepie akurat,warunek dobrej bezawaryjnej jazdy to świece i kable motorcraft i wymiana oleju co 10tys km.Spalanie z tego co tu piszą jest rózne i ja mam od 7.5l lpg do 10 czasem 11 ale ostatnio caly czas wychodzi 8-8.5l przy normalnej i ciezszej nodze(nie ćwicze ekodrajwingu:P), co do swapów to poszukaj na forum bo duzo osób juz to przeszłlo

Kusi mnie te bezawaryjność im więcej opinii tym lepiej.
_________________
Szerokości i Przyczepności;D
PozdRO dla posiadaczy MK3
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Lut 2013, 23:19   

zetec 1.6-2.0 to raczej ta sama technologia więc i awaryjnośc podobna.
Masz ten silnik za darmo - pakuj go. Jakby był za kasę, to odpuściłbym, bo nei opłaca się montować najsłabszej jednostki.
 
 
misiocha92 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: MisiA
Wiek: 32
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: ok Brodnicy
Wysłany: 22 Lut 2013, 23:51   

Co by było lepsze?
_________________
Szerokości i Przyczepności;D
PozdRO dla posiadaczy MK3
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Lut 2013, 23:58   

misiocha92, 1.8 - na wstępie masz przynajmniej 105KM, wkładasz wałki przepustnice przepływke( koszt ~200zł ) i masz 12x KM. A oczywiscie mozesz kupic mocniejszą wersję, ale one różnią się tymi 3ma rzeczami, komputerem oraz natryskiem na denko tłoka. Do 2.0 musiałbyś dokupić miske, smok, pompe oleju oraz pompe wody pod fieste.

Przy wszystkich trzech pojemnościach jest taka sama filozofia w upchaniu tego pod maskę.
 
 
misiocha92 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: MisiA
Wiek: 32
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: ok Brodnicy
Wysłany: 23 Lut 2013, 00:10   

Oszałamiającej mocy nie potrzebuje, bardziej o to, żeby to się mało wiele zbierało i ie było trudne w obsłudze.
_________________
Szerokości i Przyczepności;D
PozdRO dla posiadaczy MK3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.