Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:53
[MK4] Filtr paliwa - odpowietrzanie
Autor Wiadomość
młody56 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: L
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: chełm
Wysłany: 13 Lut 2013, 08:56   [MK4] Filtr paliwa - odpowietrzanie

Witam.
Panowie pomocy! :kaput:
Jestem zielony w tych sprawach więc nie dziwcie się że coś pomieszam. Mam fieste mk4 silnik diesla endura de 1.8 samochód pali na ciepłym bez problemu jeździ i w ogóle cacy ale na zimnym z rana to lepiej nie podchodzić. Rano odpali tylko na auto starcie i to też jak ma humor, najlepsze jest to że jak już odpali na tym starcie to potem można go gasić i zapalać i bez problemu za 2 lub 3 obrotem silnika pali. Na mój rozum to wychodzi tak jakby po dłuższym postoju zapowietrzał się filtr paliwa albo coś <???> .
Oczywiście wymieniłem filtr paliwa z myślą że coś pomoże kupiłem też taki zaworek który nie pozwala ropie wrócić do baka jednakże nie założyłem go gdyż miałem przed filtrem paliwa taką gruchę która też posiadała taki zaworek a grucha przydała mi się przy odpowietrzaniu filtra paliwa. Za uwarzyłem że ta grucha przepuszcza mam zamiar ją jednak wymienić na sam zaworek ale jak inaczej odpowietrzyć filtr paliwa?
Panowie pomocy!!!
Jeżeli ktoś ma inne pomysły czemu ten rzęch nie pali na zimnym to podpowiedzcie, mi już witki opadają :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Lut 2013, 14:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 13 Lut 2013, 09:00   

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :) świece żarowe wymienione ?? kąt wtrysku sprawdzony ??Jaka tam jest pompa paliwa ?? Jeśli na jakiejś części zauwazyłeś tak jak by małą sztangielkę to jest boscha
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
młody56 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: L
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: chełm
Wysłany: 13 Lut 2013, 09:19   

świece są w porządku sprawdzane
 
 
młody56 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: L
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: chełm
Wysłany: 13 Lut 2013, 09:21   

a co z tą gruchą? jeżeli ona przepuszcza to może to być problemem?
wiesz szukam usterek jak najtańszych
 
 
młody56 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: L
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: chełm
Wysłany: 13 Lut 2013, 11:11   

I kolejny problem ściągam przewód paliwowy który idzie od baku do filtra zatykam palcem (z myślą że po przekręceniu kluczyka popłynie strumień ropy) kręcę rozrusznikiem a tu nic nie leci nawet powietrza nie tłoczy. Gdzie znajdę tą pompę odpowiedzialną za to? gdzie ona jest? :myśli:
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 13 Lut 2013, 11:47   

Zamiast zastępować tą gruszkę zwykłym zaworkiem wymień ją na nową. Sam zaworek to zły pomysł.

To że przewód paliwowy nie poda Ci paliwa jest normalne - ponieważ w tym aucie nie masz w baku pompki wstępnej przy baku która mogłaby wytworzyć ciśnienie w tym przewodzie. Jedyna pompa paliwa która zasysa paliwo występuje jako osprzęt silnika, i znana również jest jako pompa wtryskowa.

Zleć również jakiemuś pompiarzowi poprawne ustawienie kąta wtrysku, tak jak sugerował wcześniej kolega.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Dreambox 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 40
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 47
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Lut 2013, 20:15   

Masz dwa wyjścia. Usunąć gruszkę i zastąpić ją zaworkiem zwrotnym lub wymienić na nową.
Ja u siebie nie mam żadnej gruszki. Jak wymieniłem filtr paliwa to tylko zalałem nowy ropą i odpaliłem.
Z tym że silnik był ciepły co sam wiesz że jak jest ciepły to odpala o lepiej.
Na powrocie paliwa z pompy też mam zaworek zwrotny założony. Też to poprawia odpalanie w mroźne dni zimnego auta.
Reszta to wiadomo sprawne świece, dobra kompresja i kąt wtrysku.
_________________
Fiesta 1.8D Endura-DE, Land Rover Discovery II 2.5 TD5, VW Polo 1.4
Nowy nabytek Avensis II 2.0 D4d
 
 
 
młody56 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: L
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 29
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 6
Skąd: chełm
Wysłany: 14 Lut 2013, 12:19   

Dziękuje panowie.
Dziś powinienem kupić gruszkę stara przepuszcza. Poczytałem też trochę i założyłem zaworek zwrotny między pompą wtryskową a filtrem i dziś rano prawie odpalił sam lecz akumulator nie wytrzymał (jest do wymiany). Za trzecim razem zapalił i zgasł a już na czwarty raz nie było czym kręcić teraz jest pod prądem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 13:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.