Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Letnie powietrze z nawiewów
Autor Wiadomość
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Sty 2013, 21:08   

grzać to będzie grzała. Ale jak przepuścisz powietrze to się błyskawicznie wystudzi. Jakiej firmy była nagrzewnica ?
mogę ci powiedzieć jak sprawdzić czy to wina nagrzewnicy.
Odpal auto
Rozgrzej do temp pracy
wyłącz nadmuch i poczekaj 5 min.
Jeśli po włączeniu dmuchawy będzie lecieć gorące powietrze które po kilku sekundach będzie stawało się coraz zimniejsze to wina nagrzewnicy :(
 
 
 
zap 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 20
Skąd: Wieluń/Wrocław
Wysłany: 28 Sty 2013, 09:31   

Co prawda mk4 ale watek podobny. Zastanawia mnie czy ponizsze objawy spowodowane sa przez niedrozna nagrzewnice czy pompe wody:
- na biegu jalowym pokretlo regulacji temp ustawione na maksymalne ogrzewanie - z nawiewow leci letnie powietrze
- jak rusze i wejde na obroty leci gorace, czuc bardzo duza roznice

Caly sęk w tym ze roznica jest na tyle odczuwalna, ze podczas postoju w aucie robi sie niekomfortowo. Elektrozawor i sterowanie sprawne.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Sty 2013, 12:27   

zap napisał/a:
Caly sęk w tym ze roznica jest na tyle odczuwalna, ze podczas postoju w aucie robi sie niekomfortowo. Elektrozawor i sterowanie sprawne.

TO może być wina LPG jeśli masz albo taka przypadłość modelu przy mrozach. Trzeba by mieć punkt odniesienia do innego sprawnego auta.
 
 
 
zap 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 38
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 20
Skąd: Wieluń/Wrocław
Wysłany: 28 Sty 2013, 13:03   

Prawda, auto jest zagazowane, nie pomyslalem ze moze miec to wplyw na odczucie goraca.
Jesli ktos jednak sie wypowie czy zaobserwowal znaczna roznice na postoju/podczas jazdy bedzie to przydatne.
Poza tym jak przyjdzie wiosna dla pewnosci wymontuje nagrzewnice, kontrola i plukanie na pewno jej nie zaszkodzi.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Sty 2013, 14:22   

Zapomnij to po kolei,,, bo monterzy zazwyczaj dają trojniki, a zapnij po kolei, silnik, nagrzewnica, reduktor,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 28 Sty 2013, 19:59   

witam spowrotem posluchalem Diodolodza i wymontowalem jeszcze raz nagrzewnice i poszedlem reklamowac i wymienili mi bez problemu. Powiem jest duzo lepiej ale mam wrazenie ze uklad jest zapowietrzony niby powinien sie sam odpowietrzyc ale nie dokonca jestem pewien czy sie odpowietrzyl;/
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Sty 2013, 20:46   

360Andrzej napisał/a:
wrazenie ze uklad jest zapowietrzony niby powinien sie sam odpowietrzyc ale nie dokonca jestem pewien czy sie odpowietrzyl;/

po 5 km powinien się odpowietrzyć sam. Teraz możesz mieć psychozę taką jak ja, bo po założeniu oryginalnej nagrzewnicy też mnie rzucało że to nie to . Dopiero jak porównałem temperatury z kratki z BMW 5 z 2006 to wyluzowałem. Jak chcesz mieć mega ogrzewanie to tylko skoda felicja. Tam jest taki zapas mocy grzewczej że nigdy nie przekręca się pow. połowy.
 
 
 
360Andrzej 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 42
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Sty 2013, 18:06   

Dzis zrobilem duzo kilometrow i nadal raczej nie odpowietrzony uklad;/
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Sty 2013, 21:34   

360Andrzej napisał/a:
Dzis zrobilem duzo kilometrow i nadal raczej nie odpowietrzony uklad;/

to już raczej lepiej nie będzie. To wina zamienników :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.