Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:19
[MK2] brakuje mocy na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 1 Gru 2012, 17:01   [MK2] brakuje mocy na zimnym silniku

Witam, od jakiegoś czasu mam już przerastający mnie problem. Auto na zimnym silniku szarpie i nie ma mocy, nie osiąga wysokich obrotów i prędkości. Musze zmieniac biegi zeby sie jechało gładko ale nie jest normalne przy 50 wrzucac 5. Dodam że świece, przewody, palec, kopułka wymienione. Może miał ktoś podobny problem, licze na was. Pozdro
_________________

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:56   

nie nalałeś jakiegoś "dziwnego" paliwa ? w sensie złego jakościowo ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 2 Gru 2012, 09:18   

raczej nie, bo to juz od jakiegos czasu mi sie dzieje. Dużo razy tankowałem i nawet 98
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Gru 2012, 09:20   

Ssanie ręczne czy automat, jak ręczne to w jakiej pozycji?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 2 Gru 2012, 10:01   

JoeMix napisał/a:
Ssanie ręczne czy automat, jak ręczne to w jakiej pozycji?



wyłączone, ssanie używam jak jest naprawde zimno
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Gru 2012, 10:19   

A próbowałeś trochę ssania mu dać?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 2 Gru 2012, 10:38   

JoeMix napisał/a:
A próbowałeś trochę ssania mu dać?


Nie, odpala i na wolnych obrotach chodzi igła. Cały problem zaczyna sie tak mniej wiecej powyzej 2000, 2,500 obr. Jak chce troche przyspieszyć to zaczyna szarpać, a nie ma za dużych obrotów
_________________

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Gru 2012, 15:27   

obstawiam gaźnik, ale to takie wróżenia trochę z fusów
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 2 Gru 2012, 15:56   

Dodaj mu ssania i napisz czy jest poprawa.
Wg mnie silnik ma za ubogo a to, że odpala i na biegu jałowym chodzi dobrze świadczy o rozregulowanym (zużytych dyszach) gaźniku.
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 2 Gru 2012, 17:16   

xr2fun napisał/a:
Dodaj mu ssania i napisz czy jest poprawa.
Wg mnie silnik ma za ubogo a to, że odpala i na biegu jałowym chodzi dobrze świadczy o rozregulowanym (zużytych dyszach) gaźniku.


nie ma poprawy. Mi sie wydaje że to bedzie przyśpieszacz zapłonu, bo jak sie zagrzeje to problem znika, ale na razie nie mam czasu tam zajrzeć i myślalem ze miał ktos już podobny problem i nie bede musiał nic rozbierać w ciemno
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Gru 2012, 18:09   

Szpila, odłącz, zatkaj wężyk i się przejedz będziesz wiedział,,, ale jeśli auto nie chce się wkręcać i ciągnąc to już musi być mocno zapłon przesunięty,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 17 Gru 2012, 13:49   

JoeMix napisał/a:
Szpila, odłącz, zatkaj wężyk i się przejedz będziesz wiedział,,, ale jeśli auto nie chce się wkręcać i ciągnąc to już musi być mocno zapłon przesunięty,,,


Odłączyłem i nawet nie musiałem zatykać, problem od razu znikł. Teraz obecnie mam zatkany z jednej i z drugiej strony i czasem szarpnie ale to na wysokich obrotach. Więc o co chodzi?? :P przyśpieszacz zapłonu zepsuty??
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Gru 2012, 18:32   

Nie, źle zapłon ustawiony,,, zdejmij kopułkę, załóż czysty wężyk, lekko dmuchnij, lekko zassij - powinno się w środku ładnie przesuwać,,, ustawiaj zapłon na zgaszonym silniku, a jak na pracującym to odłącz i zaślep podciśnienie z silnika, bo wartości podawane w książkach nie uwzględniają przesunięcia przez przyspieszacz, czyli jak ustawisz, to przyspieszać działa to momentalnie tak naprawdę na innym momencie jest zapłon,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 18 Gru 2012, 17:32   

Dzisiaj rano była dopiero prawdziwa próba zatkania tego wężyka, szarpie dalej
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.