Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] 1.1i - jak zrobić ręczne ssanie ?
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 9 Gru 2012, 13:02   

No to po 4 latach może się zwróci :rotfl:
 
 
Pontoniento 


Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Szymon
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 65
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Gru 2012, 15:36   

Wy sie tu smiejecie ze mnie a ja poprostu wole na szrocie dostac za darmo niz 20 zl wydawac i to jest chyba w miare normalne. Do fiesty nie zaluje dokladac ale jak kazdy Szukam oszczednosci.
_________________
:) MojitoProject :)
 
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 9 Gru 2012, 17:13   

Idź do sklepu podaj srednice i jak maja to spytaj o cenę,jak za drogo to nie kupuj.Druga opcja to udać sie na szrot.Ale szczerze ta rurka ma niewielki wpływ na spalanie.
Jest jeszcze kwestia czy działa ci termostat umieszczony w tym wlocie od "patelni" oraz(a może przede wszystkim) czy jest sprawny termostat płynu chłodzącego.
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Gru 2012, 20:35   

Pontoniento napisał/a:
Wy sie tu smiejecie ze mnie a ja poprostu wole na szrocie dostac za darmo niz 20 zl wydawac i to jest chyba w miare normalne.
Majtki tez można kupować używane,,,

Jak już tak bardzo chcesz zaoszczędzić, to wyrwij z domu tubę po srajtasmie (albo coś innego odpowiedniej średnicy, nawiń na to kilka(naście) warstw foli aluminiowej do pieczenia, i tak zrobioną rurkę odpowiedniej średnicy i długości zamontuj do auta, lub oba elementy sklej taśmą aluminiową na wysokie temperatury odporną (np. do łatania układów wydechowych),,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 9 Gru 2012, 22:39   

Potwierdzam to co napisał JoeMix ; jak na razie nagrzanie silnika przed jazdą okazało się najlepszym sposobem na ograniczenie spalania .
Teraz na krótkich dystansach pali circa 8,5-8,7 l / 100 km .
Jako że lubię eksperymentować wczoraj wpiąłem odpowiedni potencjometr zamiast czujnika temp . cieczy .
Po przejechaniu odpowiedniej liczby kilometrów okaże się czy to coś dało.
Jeszcze uwaga co do pamięci sterownika .
Przy okazji wymian cpp . zauważyłem , że ten sterownik kompletnie nie pamięta poprzednich ustawień .
Każdy cpp . inaczej działał i było to wiadome natychmiast po jego wymianie , efekt był natychmiastowy .
Sterownik potrzebuje jakiejś adaptacji , ale wg. mnie tylko jeżeli wcześniej akumulator był odłączony .

Pozdrawiam.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Gru 2012, 22:59   

limus napisał/a:
Przy okazji wymian cpp . zauważyłem , że ten sterownik kompletnie nie pamięta poprzednich ustawień .
Komputer traci pamięć po zaniku zasilania,,, potem przez pewien czas się uczy,,, nie ma zaprogramowane że opór X to jest przepustnica zamknięta a Y w 2/3 otwarta,,, uczy się wartości, dlatego jest ten okres programowania i teoria że bez tego chodzi lepiej,,, tak czy siak, jak komp się wyuczy, a w tym czasie np. nie trafi się przepustnica otwarta na max, to jak potem wciśniemy do podłogi to zwyczajnie złapie błęda, bo mu wartość wyskoczy poza przyjętą normę,,,

Generalnie sterowniki Forda to taki trochę wynalazek jak stare poczciwe C64,,, programiści robili (robią) na nich rzeczy o których projektanci nawet nie pomyśleli że można,,, to samo sterowniki silników, odwalają numery o których się konstruktorom nie śniło,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 9 Gru 2012, 23:10   

Chodzi mi o to , że ten sterownik od razu reaguje na zmianę np . cpp .
Wymiana bez odłączania akumulatora.
Nie potrzebuje żadnego czasu na jakieś adaptacje , efekt jest natychmiastowy.

Pozdrawiam.
 
 
Pontoniento 


Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Szymon
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 65
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Gru 2012, 23:32   

JoeMix napisał/a:

Jak już tak bardzo chcesz zaoszczędzić, to wyrwij z domu tubę po srajtasmie


Mistrz! Rob sobie jaja, a ja chyba tak zrobie :D
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Gru 2012, 00:43   

To nie jaja, naprawdę super markowa rurka to 18 zeta,,, za te pieniądze szkoda cokolwiek kombinować, tym bardziej że jak masz dziurę w dziurę wycelowaną, to to daje tyle co satysfakcja,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 10 Gru 2012, 16:07   

Pontoniento napisał/a:
Nie ma na to jakiejs bardziej domowej metody?


Wywal to ustrojstwo z rury od patelni i wsać kawał szmaty żeby czerpało ciepłe powietrze z dołu. Już bardziej domowo i druciarsko nie da się zrobić :rotfl:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Co zrobić w razie wypadku w krajach UE
Warto wiedzieć jak dochodzić swoich praw w razie wypadku lub kolizji za granicą.
BLADE Ubezpieczenia i rejestracja aut 0 29 Sie 2008, 08:44
BLADE
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.