Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:19
[MK2] gaśnie podczas jazdy
Autor Wiadomość
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 6 Sie 2012, 19:01   [MK2] gaśnie podczas jazdy

Witam, taki problem właśnie pojawił mi sie ostatnio. Najpierw troche przerywal co jakis czas, później już gasł podzczas jazdy i nie chcial nawet z biegu zapalić. po chwili na postoju odpala i jedzie dalej ale już nie za daleko. Kopułke i palec wyczyścilem, przewody sprawdziłem i jest ok, wydaje mi sie ze to cewka ale prosze o pomoc :kaput:
_________________

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sie 2012, 19:38   

masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał .
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 6 Sie 2012, 21:42   

diodalodz napisał/a:
masz moduł zapłonowy ? Po roczniku widać że powinien być i to jego typowe objawy. Problemy pewno pojawiają się jak silnik się rozgrzeje i tylko w upał .



właśnie jak jest zimny to jest ok a jak troche nabierze temperatury to juz lipa

jak chodzi o ten sterownik na aparacie zapłonowym z boku pod kopółką to chyba mam
_________________

 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 7 Sie 2012, 16:24   

A jak go sprawdzić czy to na pewno to

sprawdzałem jeszcze rezystancje uzwojenia pierwotnego cewki i miernik pokazał 2 Ohmy a w książce pisze 1,13 do 1,33
a uzwojenie wtórne jest w normie

teraz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
_________________

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Sie 2012, 18:41   

jeśli iskra ginie całkowicie to na 99% moduł.
http://allegro.pl/modul-z...2545251170.html
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 9 Sie 2012, 11:56   

no właśnie odpala normalnie i jedzie, a może być pompa paliwa?? bo wydaje mi sie ze ją słychać jak chodzi i nie wiem czy to tak ma być. Już mnie to denerwuje powoli



Tak mam taki moduł


Dzisiaj wymieniłem przewody wys napięcia bo i tak były do wymiany i próbowałem na wolnych obrotach zagrzac go i zobaczyć ale nic. Jade zaraz na jazde próbną i zobaczymy o co kaman
_________________

 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 17 Sie 2012, 10:26   

Wypalona dziura na palcu:) a nie było nic widać. Koszt palca 20 + kopułka 40 :ok:



jednak nie rozwiązany, kilka razy przerywał i po kilkunastu km znowu tylko troche mocniej i juz dalej to zgasł ale nie było problemu z zapaleniem, z biegu bez problemu zapalil. Już nie mam siły do tego. Nie chce wymieniać modułu jak nie jestem na 100 pewny ze to on :głowąwmur:
_________________

 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 20 Sie 2012, 18:45   

diodalodz napisał/a:
jeśli iskra ginie całkowicie to na 99% moduł.



Nie chciałem żeby to był moduł i sprawdzałem wszystko po kolei, był wypalony palec i na końcu i tak okazało sie że to moduł zapłonowy Dzięki diodalodz notw . Auto jeździ prawie jak nowe :yes:
_________________

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sie 2012, 21:25   

ja się tego dowiedziałem 100 km od domu. Od chłopa kupiłem moduł od poloneza (bo tylko takie "elektroniczne auto miał w częściach) i zrobiłem na szybko hybrydę unitra bosch :) Najśmieszniejsze jest to że przejeździłem tak ponad 40 tyś km :)
Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego.
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 21 Sie 2012, 08:35   

diodalodz napisał/a:

Pamiętaj aby zamontować moduł na pastę termoprzewodzącą bo to klucz do długiej radości z niego.


Nie zrobiłem tak, ale skocze dzisiaj do komputerowego i kupie taką pastę. Dzięki :ok:
_________________

 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 23 Sie 2012, 12:22   

Dałem pasty między moduł a aparat i jak jest zimny to przerywa troche na wyzszych obrotach, a jak sie już zagrzeje to nie ma takich problemów. ;-( i tak za każdym razem jak zimny jest
_________________

 
 
 
Gurney89 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 141
Skąd: Bytom
Wysłany: 17 Lis 2012, 10:31   

E ja tez tak mam, jak z 5 biegu dojeżdżam do świateł naraz zdycha i odpalam go jeszcze z biegu, albo na zakrętach gdy wrzucam 2 bieg tak samo się dzieje ;) Ale to sporadycznie... A pompa paliwowa Ci się odzywa bo masz za sucho w baku... zalej go więcej tak by pompa była zanurzona ;)
_________________
REGENERACJE CZAS ZACZĄĆ !
Profil Facebook
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 17 Lis 2012, 13:56   

ja mam pompe na bloku i nie zdarza mi sie mieć za sucho w baku:) problemem był moduł zapłonowy i chyba nadal jest bo na zimnym silniku nie osiąga swoich mocy, wysokich obrotów. jak sie już zagrzeje to problem znika i jeździ sie normalnie
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.