Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

FAQ - Turbo
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 29 Maj 2009, 18:08   

kuba87 napisał/a:
a ja mam pytanie odnosnie 1.1 HCS
mam mozliwosc i sprzet
gdzie wpiac przewody olejowe do turbo w silniku 1.1?

To jakaś prowokacja. W 1,1 turbina nie pójdzie, bo się silnik rozleci. (w 1,3 zresztą też) Wcale nie chodzi tu o pojemność, a o konstrukcję tego złomu.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Maj 2009, 21:24   

konstrukcja konstrukcja ale chodzi mi o to zeby sie pobawic i zobaczyc czy warto
zalezy w jakim stanie jest silnik
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Cze 2009, 21:37   

stary podziwiam za zapał :)
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 1 Cze 2009, 22:09   

no i słusznie, przynajmniej będizemy mieli odpowiedz na to czy hcs da się uturbić. działaj i chwal się zdobytą wiedzą
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Cze 2009, 22:53   

kuba87, - odpowiedź brzmi - nie warto . Osiągniesz moc porównywalną z seryjną ikserką przy pomocy 5-6 krotnie większych nakładów , a do tego skracając żywotność silnika o około 75 %

stafcio, - da się uturbić . Tylko po co ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 2 Cze 2009, 12:36   

Żółwik Tuptuś, tak samo jest z mk1. Da się wsadzić turbo. Ty dla sportu i frajdy, on dla przyjemności i frajdy ;)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Cze 2009, 21:35   

zetec turbo ma prawo pojechać, a 1.1 T pojedzie gożej niż zetec wollossający więc POCO ?
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2009, 21:56   

Grand napisał/a:
więc POCO ?
jak kolega chce mi może niech robi :) ja jestem za :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 6 Cze 2009, 21:20   

Grand napisał/a:
więc POCO ?


chłopak chce uturbić hcs więc niech to robi. po co komentarze w stylu "po co?"

glab
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Lis 2012, 13:04   

PumaRST napisał/a:
Elektronika:
- seryjna z FRST pozwoli nam ładować 0,6 bara przy użyciu wydajniejszych wtrysków,


PumaRST napisał/a:
AD1) do odpalnia wystarczy oryginał z FRST a na co pozwoli to sie okarze. inna jest charakterystyka pracy 8v i 16v. raczej trzeba bedzie mapować



Czy może ktoś testował w praktyce takie rozwiązanie?
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lis 2012, 19:08   

vegetagt, - np Puma :)

Chcesz się bawić w Turbo w mk2?

Przejrzyj mój temat znajdziesz parę rozwiązań jak to upchnąć i ogólnie OCB.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Lis 2012, 23:33   

Żółwik Tuptuś, właśnie przejrzałem pobieżnie w poszukiwaniu jednej informacji: miałeś 8v. Ja się martwie, jak elektronika z 8v zareaguje na moje 16v. Czy np nie zareaguje wcale i trzeba bawić się w jakieś ecumastery bądź komputery standalone. A z tego co sobie wymysliłem, to im rozwiązanie bardziej seryjne, tym tańsze ;-)

Co do miejsca to fakt, będe musiał porządnie przestudiować i temat wanny i kilku angielskich fiest, jeżeli będe wkładał turbo do siebie.
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Lis 2012, 09:37   

a co tu studiowac, każde turbo jest inne ;) a bezzewnetrznego ecu, to bez sensu to składać.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 12 Lis 2012, 21:59   

Daras84 napisał/a:
a co tu studiowac, każde turbo jest inne ;) a bezzewnetrznego ecu, to bez sensu to składać.


święta racja, a zapłon z 8v do 16v to nie najlepszy pomysł.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - RDZA / KOROZJA
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 13 2 Lut 2019, 00:44
semimatt
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ o ubezpieczeniach aut
i innych kwestiach z tym związanych.
trzeci Ubezpieczenia i rejestracja aut 1 30 Sty 2011, 10:30
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Car Audio - FAQ
Czyli zanim zapytasz - zajrzyj !
molu Car Audio i CB 11 6 Lis 2023, 11:05
Wizja
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 21:32
Lokmen
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.