Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] BIAŁA XR2i from NIEMCY
Autor Wiadomość
wolfenstein 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Artur
Wiek: 41
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Ząbki/W-wa
Wysłany: 21 Paź 2012, 02:43   [MK3] BIAŁA XR2i from NIEMCY

Witam wszystkich,

na wstępie powiem, że jestem zupełnie nowym użytkownikiem forum, wczoraj stałem się posiadaczem fiesty XR2i.
Jeszcze mało wiem o tym aucie i z góry sorry za pytania może głupie, ale też z góry dzięki za pomoc... :)

No i tak ( tutaj mały update wcześniejszego posta - wstawiam szablon z uwagi kolegi Mariox003 )


1. NICK: WOLFENSTEIN
2. IMIĘ: ARTUR
3. MODEL: MK3
4. WERSJA: XR2I
5. ROCZNIK: 90
6. SILNIK: 1.6I / 104KM
7. OPIS AUTA: ŁADNE AUTO W ORYGINALE, BIAŁA SZTUKA, NIEBIESKIE WSTAWKI, 83 TYS PRZEBIEGU, 2 WŁAŚCICIELI, ZADBANE - ŚRODEK JAK NOWY, ORYGINALNE KOŁA, SZYBERDACH, RADIO FABRYCZNE. MAŁE OGNISKO KOROZJI PRZY WLEWIE, NADKOLA ZDROWE, NIE WIEM JAK POD DYWANEM ITD, ALE SPÓD JEST OK.

8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: NA RAZIE NIC
b. mechaniczne: NA RAZIE NIC
c. audio: NA RAZIE NIC
d. inne: NA RAZIE NIC

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: KOŁO 14-15"
b. mechaniczne: NIE PRZEWIDUJĘ NA RAZIE
c. audio: ORYGINALNE, ZMIANA GŁOŚNIKÓW
d. inne BRAK

10. FOTKI AUTA
WKRÓTCE



Auto kupione w Niemczech, dokładnie za tydzień będę je miał u siebie w domu jak kolega doprowadzi mi je "pod drzwi" :)
u mnie brak czasu :(

zawsze podobały mi się te fiesty, no i trafiła się ładna sztuka...

najlepsze, że fura ma 83 tys przebiegu i jest w mega oryginalnym stanie, no i z serwisem. I chyba najważniejsze -> BEZWYPADKOWA lakier oryginał, niestety z małą wadą - ogniskiem korozji przy klapce paliwa, na szczęście małym i jedynym.
Co do innych mankamentów to jeszcze tylko pęknięty halogen, a tak to lalka :)

dodam fajne fotki jak tylko porobię

zdjęcie jak wygląda



kupiłem niestety na zimówkach 13"

ale już planuję jakieś mody, ale nie duże, chcę mieć ją w jak największym oryginale ze względu na stan i przebieg. Na pewno auto będzie użytkowane tylko w lecie bo szkoda mi jej będzie :-P

I stąd pytanie do Was. Jakie koło do tej fiesty ? Jakie wychodziły? Były jakieś 14, 15? Albo co włożyć, żeby utrzymać klimat? No kurczę nie ukrywam, że lubię duże koło w samochodzie, oczywiście w granicach rozsądku...

Ognisko korozji zaraz po przyjeździe będzie zwalczane, nawet już umówiony serwis :brawo:

To tyle na razie, z góry dzięki za podpowiedzi itp.

Pozdrawiam
_________________
WOLFENSTEIN
Ostatnio zmieniony przez Freeman 21 Paź 2012, 10:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 21 Paź 2012, 02:54   

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=32152
zastosuj się do tego i popraw, bo temat poleci, jak Parzych tutaj wleci gy
wolfenstein napisał/a:
niestety z małą wadą - ogniskiem korozji przy klapce paliwa
standard, więc nie ma co się przejmować :)
wolfenstein napisał/a:
na szczęście małym i jedynym.
rozbierz wnętrze to się znajdzie :P
wolfenstein napisał/a:
Jakie koło do tej fiesty ?
14" będzie git :ok:
wolfenstein napisał/a:
No kurczę nie ukrywam, że lubię duże koło w samochodzie, oczywiście w granicach rozsądku...
15" powinno się zmieścić, ale są i tacy co 16" wkładają

fiesta fajna, jak każda xrka :-P miłego użytkowania, a takie z pewnością będzie :ok:
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
maciejek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Maciej
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Paź 2012, 08:18   

wolfenstein napisał/a:
najlepsze, że fura ma 83 tys przebiegu

Ciekawe ile razy się licznik już zdążył przekręcić :D

Ładna bo biała :)

Powodzenia w bezawaryjnym użytkowaniu :)

Pozdrawiam
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21 Paź 2012, 08:36   

Hej :) Ładna fiestka się zapowiada :ok:

wolfenstein napisał/a:
I stąd pytanie do Was. Jakie koło do tej fiesty ? Jakie wychodziły? Były jakieś 14, 15? Albo co włożyć, żeby utrzymać klimat?


14" i opony 185/55/14
albo 15" i opony 195/45/15
16" to już problemy

Ładne i oryginalne 14stki to np. takie z RS`ki
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Paź 2012, 09:39   

madek napisał/a:
albo 15" i opony 195/45/15

195/50/15 też bez problemu
oczywiście zależy też od felgi
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 21 Paź 2012, 10:54   

Ładny stan xr ki
Zostaw ją w stanie FABRYKA 100%
Co do felg w niej były 13 tki



Powadzenia z zabawie z fofi
_________________

 
 
 
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 21 Paź 2012, 10:56   

ladna, ladna :)
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
wolfenstein 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Artur
Wiek: 41
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Ząbki/W-wa
Wysłany: 21 Paź 2012, 13:11   

dzięki za komentarze, a więc szukam jakiegoś oryginalnego koła do tej xr-ki. Jakieś namiary będziecie mieli to dawajcie znać. I mile widziane fotki czego mam szukać, oczywiście w późniejszym czasie będę miał więcej czasu na śledzenie forum, na razie będę czasami prosił o takie pierdoły jak fotki poglądowe :ok: ? ok?

Na co jeszcze zwrócić uwagę przy ogarnięciu jej przed sezonem zimowym? 1 garaż mam już zajęty i został niestety na razie blaszak :|
... w ogrzewanym stoi już inny rarytas :)

a słuchajcie i jeszcze 2 pytania?

1. halogeny były oryginalnie żółte i białe do wyboru? Bo mam 1 pęknięty i będę wymieniał i zastanawiam się czy żółte czy białe?

2. Jakie głośniki w ori miejsca?

W sumie to w innych działach na forum tez popytam...

pozdro
_________________
WOLFENSTEIN
Ostatnio zmieniony przez Freeman 25 Paź 2012, 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 21 Paź 2012, 15:44   

Żółte były chyba tylko w rst, ale mogę się mylić. Głośniki przód 130mm, tył 100mm. Przez ogarnięcie jej przed sezonem zimowym co rozumiesz? Jeśli jazdę w zimę to mi by było szkoda dobrze zachowanej xrki :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21 Paź 2012, 16:03   

Stunt_Man napisał/a:
195/50/15 też bez problemu

Bo taniej? :D Na fieście ten rozmiar wygląda tragicznie, sorry ;-| (pomijam fakt że często mocno obciera i koło ma większą średnice niż powinno)

Cytat:
1. halogeny były oryginalnie żółte i białe do wyboru? Bo mam 1 pęknięty i będę wymieniał i zastanawiam się czy żółte czy białe?

Możliwe że była opcja żółtych do wyboru, ale generalnie Xrki miały białe. Żółte spotykało się często w RS Turbo.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
wolfenstein 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Artur
Wiek: 41
Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 3
Skąd: Ząbki/W-wa
Wysłany: 21 Paź 2012, 21:10   

Peedro napisał/a:
Przez ogarnięcie jej przed sezonem zimowym co rozumiesz? Jeśli jazdę w zimę to mi by było szkoda dobrze zachowanej xrki :)


No w zimę nie będzie jeżdżona :) pewnie, że szkoda, tylko tak jak pisałem na razie będę miał tylko garaż blaszak i pytanie dotyczyło raczej tego czy ją jakoś konserwować, zabezpieczyć na przyszłość antykorozyjnie, jakieś elementy typowo wrażliwe ( patrz ---> karoseria, mechanika ) ...
dobra to felga będzie 13

jaka opona najlepiej?

dodam, że felgę będę miał RS - 6cali et32 oczywiście 13" - jak zawsze pomocny kolega mi już odłożył
_________________
WOLFENSTEIN
Ostatnio zmieniony przez Freeman 25 Paź 2012, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1868
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 23 Paź 2012, 16:03   

Fabryczne to 185 65 13 :-) :-) :-)
_________________

 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23 Paź 2012, 16:06   

modell1, raczej 185/60R13
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 23 Paź 2012, 20:01   

madek napisał/a:
modell1, raczej 185/60R13


:yes: I przynajmniej na tym laćku się całkiem dobrze po naszych polskich drogach jeździ :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 23 Paź 2012, 20:40   

Idz w oryginał i się auto obroni :yes: Żadnych szesnastek czy piętnastek!
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 23 Paź 2012, 21:28   

Marcinowaty napisał/a:
Żadnych szesnastek czy piętnastek!

bo prokurator siadzie ;)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 23 Paź 2012, 22:19   

miło powitac dojrzałego ołnera XR2i .
Opis samochodu brzmi świetnie . sam miałem 4 fiesty XR/RS swiezo sciagniete z de i wiem jak dobre potrafią tam być bazy do odbudowy . Kompletne ,niestuningowane i czesto do konca serwisowane w aso . Przebieg 80 tys km jest dość mało prawdopodobny ale ..mozliwy .
Pewnie ciezko bedzie to zweryfikowac bo zadbana fiesta nawet przy przebiegu 180 tys moze wygladac świetnie i podobnie jak przy 80 -ciu a podzespoły które mogłyby zdradzić przebieg i tak uszkodził ..głównie czas i obligatoryjne wymiany a nie sama eksploatacja .
wierz w co chcesz ,wazne ze auto jest fajne i dobre.
Fiesta Xr2i seryjnie była na 185/60/13 racjonalnym zamiennikiem jest rozmiar z RS1800 czyli 185/55/14 racjonalnym ,bo tanim i pozostawiajacy komfort amortyzowania oponą , najblizej fabrycznemu jest 185/50/14 -ale to juz dośc kosztowna i twarda opona.
Zółte halogeny miały fiesty we francji ,cała reszta to tjuning ołnerów którzy takie montowali bo ..chcieli . Tak jak białe przednie migacze w miejsce pomaranczowych ,czy monochromatyczne lub z dymionym kierunkiem w miejsce orginalnych.
Z tego co widzę masz rzadkie i cenne kołpaki oferowane tylko do podstawowych wersji XR2i (rzadka seria Xr-ek które nie miały rzadnych ekstrasów z alusami i szyberdachem włacznie !) i w jeszcze rzadszych fiestach S 8V W połaczeniu z kołpakami powinienes miec dośc dziwaczne stalówki ,szersze od tradycyjnych i opatrzone niskim et . Niestety nie pamietam teraz jakie to były liczby .Zerknij na felgę powinieneś miec tam wybite dane przy otworach centralnych.
Ogólnie pozwole sobie na kilka trzezwych słów o XRkach .
To urocze ,dość przyjemne w uzywaniu i prowadzeniu małe hothatche które idealnie odzwiercedlaja wolny duch małych gti końca lat 80 tych . Piekne czasy i zabawne auta .
Niestety XRki czy RSki nigdy nie zdobyły statusu auta kultowego . Są tanie i nie stanowa zadnej powaznej lokaty kapitału . Jakiekolwiek powazne resto to kasa stracona a nie zainwestowana . Czegokolwiek byś z Xrką nie zrobił i jaka złota by nie była, fiesta nigdy nie sprzedała sie nawet w okolicach 10 tys ,a realna jest połowa tej kwoty .
odradzam daleko posuniete tjuningi .Zawsze konczy sie tak samo . Auto przestaje sie podobać ołnerowi ,albo zaczyna kosztowac tyle co konkretny samochód. Auto nie podoba sie już nikomu -sprzedaje sie za bezcen albo idzie na czesci .
Najlepsza opcja to orginał z ewentualnymi odwracalnymi modyfikacjami .Takie auto zawsze mozna sprzedać i nie naraza ołnera na smiesznosć.
Co do Twojego pytania .Fiesty gniją w dość nieprzewidywalny sposób . Sa perfekcyjne igiełki i zezarte próchna .Jesli masz piekny egzemplarz i masz ambicję zachowac go na długo ,nie oszczedzajac sił i srodków .Polecam poczekać do lata ,rozebrac auto (boczki ,wnetrze ,zderzaki ,osłony etc etc . Umyć ,mega konkretnie ,chemia ,myjka ,pedzle ,szczotki ile sie da i gdzie sie da ! wysuszyć i zaaplikować wszedzie gdzie zdołasz dobry półpłynny preparat na bazie wosku w profile ,podłóznice i otwory . Czemu latem ? bo teraz nie zrobisz tego tak dobrze, jak dobrze zrobisz to gdy jest ciepło .lepiej umyjesz ,wysuszysz a goracy wosk lepiej spenetruje zakamarki.
powodzenia i pokaz wiecej tej perełki
to jeszcze jako wujek dobra rada pozwole sobie na kilka sugestii.
Fiesty sa kochane do drobnego modyfikowania . jesli zechcesz szybko dowiesz sie ze było milion wersji rózniacymi sie od siebie detalami . auto mozesz wzbogacac o wszelkiego rodzaju 'rarytasy" spokojnie ,bez szkody dla orginalności ,bo rarytasy zazwyczaj sa z tego samego okresu ,czesto były elementami wyposazenia akcesoryjnego a ich montaz jest odwracalny .
Taka zabawa to kupa frajdy ,mały wydatek a ty nie nudzisz sie autkiem . Co mam na mysli piszac rarytasy . Ano licznik od turbo ..niby taki sam a skala do 240 ,liczniki z granatowym tłem , seryjne 3 -ramienne kiery id turbo lub rs 1800. bardziej wciete fotele w tapicerce Xr2i (przejsciówka XR2i albo S-ka 16V) albo akcesoryjne recaro w tapicerce XR2i (mega rzadkosc -mozna szukac z eśka cabrio ,lub XR3i) akcesoryjne alusy od zendera ,schricka,ronala i wielu innych. twarda ,lakierowana lotka ,migacze i lampy w innych kolorach ,a dalej wszelkiej masci seryjne wyposazenie dodoatkowe z zakresu komfortu czy bezpieczenstwa .
Osobiscie polecam do auta dodać fajne smaczki i nieco poprawić jej trakcję . ładne alu z epoki ,nizsze spręzyny ,lepsze amory , lepszy koncowy tłumik ze smaczna koncówką ,czy jakaś kultowa kiera MOMO napewno nie zaszkodza wizerunkowi auta.
_________________
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
Ostatnio zmieniony przez Freeman 25 Paź 2012, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24 Paź 2012, 17:34   

LOY, napisz po prostu że chciałbyś ją mieć na swoim podwórku i dłubać popołudniami :twisted:

A tak serio to dobrze napisane, ale:

LOY napisał/a:
Niestety XRki czy RSki nigdy nie zdobyły statusu auta kultowego .

Myślę że zdobyły w jakiś sposób ale tylko i wyłącznie w UK :) Patrząc na ceny na tym rynku i ich zaangażowanie w niektóre projekty.. inna sprawa że zazwyczaj mają na to jednak więcej funduszy, nie mówiąc o rynku części :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 24 Paź 2012, 20:57   

madek napisał/a:
LOY, napisz po prostu że chciałbyś ją mieć na swoim podwórku i dłubać popołudniami :twisted:

A tak serio to dobrze napisane, ale:

LOY napisał/a:
Niestety XRki czy RSki nigdy nie zdobyły statusu auta kultowego .

Myślę że zdobyły w jakiś sposób ale tylko i wyłącznie w UK :) Patrząc na ceny na tym rynku i ich zaangażowanie w niektóre projekty.. inna sprawa że zazwyczaj mają na to jednak więcej funduszy, nie mówiąc o rynku części :)


heh ..celne spostrzezenie :-) ..troche bym chciał ,trochę zazdroszczę ,bo "gotowce" to jedyna słuszna (opłacalna ) droga .Rzezbienie w gównie pozostawiamy masochistom ,bogaczom i zółwiowi :) a trochę już bym nie chciał .
detoks w postaci rodziny i trzezwej kalkulacji doprowadził do tego ze dziś myslę o weekendówce jako o lokacie kapitału . Plany (ale nie najblizsze) ciągną mnie do zakupu jakiegoś dalece poszanowanego starego coupe spod gwiazdki albo jakiegos porsche z serii sportowiec dla gospodyni domowej ,mnie to nie przeszkadza :-) . XR przy całej sympatii to jednak ślepa uliczka ,a koszty ...w co trudno uwierzyć porównywalne .
ale irracjonalnie, troche zazdroszczę .
a angole są pierdo%^&lnieci :-P
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Paź 2012, 18:59   

LOY, pomimo całego smutnego pragmatyzmu, który przemawia przez Twoje powyższe posty fajnie, że dożyliśmy czasów kiedy kiedy mk3 (FUJ) ktoś z własnej nieprzymuszonej woli chce utrzymywać w stanie fabrycznym z ewentualnymi małymi smaczkami.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.