Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Praca pompy paliwa po przełączeniu na LPG
Autor Wiadomość
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 17:26   [MK3] Praca pompy paliwa po przełączeniu na LPG

Witam jeżeli nie ten dział to przepraszam ale mam mianowicie taki problem autko mam z gazem do niedawna problem z pompką paliwa dziś założyłem pompkę auto normalnie odpala na gazie i benzynie ale jak włączę na gaz to pompkę słychać ze pompuje nie wiem czy to normalne czy ma tak nie być doradźcie co zrobić
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Paź 2012, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2012, 17:58   

Zależy od montującego, często nie dają wyłącznika pompy i pomimo pracy na LPG pompa pracuje,,, w przypadku 1,1i można założyć przekaźnik odcinający.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 18:04   

takowy silnik posiadam mam instalacje Firmy BRC a dodatkowo jak przełączam na neutralny to i tak auto chodzi bo pompa podaje benzynę i nie wiem co zrobić żeby pompa przestała chodzić jak mam włączony gaz
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2012, 18:06   

Jak masz silnik 1,1i to nie masz na sterowniku pozycji neutralnej, powinno być: AUTO (rozruch z PB przełączenie na LPG po obrotach lub temperaturze silnika), LPG, PB
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 18:09   

postaram się dziś zrobić fotkę przełącznika jaki mam w aucie i wtedy powiesz co i jak ok?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2012, 18:13   

Możesz zrobić, pozycja neutralna służy wypaleniu paliwa z komory gaźnika, nie można wtedy przełączyć na LPG musi być tam pusto, nie może być opcji AUTO bo czas jest rózny, nie masz ani gaźnika ani komory,,, więc taka opcja w instalacji jest niepotrzebna (jeśli masz elektryczną pompę paliwa), ale za to może być AUTO bo silnik na wtrysku można przełączać z LPG na BP (i odwrotnie) praktycznie w dowolnej chwili.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 18:25   

oto zdj.

A co do silnika to mam gaznikowca niezależnie od położenia przełącznika slychac jak pompa chodzi
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 2 Paź 2012, 18:54   

jak chodzi to niech chodzi
jak zawsze będziesz miał w baku paliwo to nic sie jej nie stanie
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 19:48   

ale czy na pewno jej nic nie będzie? bo poprzednią jak wyjąłem to była obudowa silniczka stopiona
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 2 Paź 2012, 19:53   

skoro w samochodzie jest gaz to wnioskuje że ktoś zaniedbał stan paliwa w baku przez co pompa pracowała na sucho i sie przegrzała a następnie zatarła

więc jeśli będziesz zawsze miał w baku paliwo (ale nie rezerwe tylko troche więcej) to nic sie nie stanie
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 20:03   

ok rozumiem. Czyli ze ona niby cały czas pompuje paliwo ale ono od razu wraca do baku tak?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 2 Paź 2012, 20:12   

tak. paliwo jest pompowane do wtrysku a następnie wraca
tak sie dzieje zawsze nawet gdy silnik pracuje na benzynie
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 20:14   

mi dokładnie chodzi o to czy nie robi się mieszanka benzyny z gazem jak pompuje. Ja jestem ciężko kapujący
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 2 Paź 2012, 20:16   

nie robi sie żadna mieszanka. pompa podaje paliwo do wtrysku ale wtryskiwacz nie podaje jej do silnika bo jest wyłączony
dopiero gdy przełączysz na benzyne wtryskiwacz zaczyna pracować a dopływ LPG zostaje odcięty
w drugą strone tak samo, przełączasz na lpg - wtryskiwacz zostaje wyłączony a dopływ gazu otwarty
 
 
Xyleros 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Paź 2012, 20:37   

ok dzięki za wytłumaczenie teraz mogę spać spokojnie ;)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2012, 21:35   

Xyleros napisał/a:
A co do silnika to mam gaznikowca niezależnie od położenia przełącznika slychac jak pompa chodzi
Silnik na gaźniku ma pompę mechaniczną napędzaną samym silnikiem - musi ona działać stale bo nie ma możliwości jej wyłączenia.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 3 Paź 2012, 09:28   

Xyleros, jak masz wtrysk to na pozycji srodkowej jest AUTO czyli podczas uruchamiania silnika i dopóty do póki nie przekroczysz ustawionych obrotów 9najcześciej 2500)chodzi na Pb a po przekroczeniu iluś tam obr.przełacza automatycznie na LPG(mam ta sama instalkę(BRC)
W prosty sposób stosując jeden przekaznik mozna zrobić wyłacznik pompy,ale musisz liczyc sie z tym ze np.jadac na gazie ten ci sie skończy to zanim pompa napompuje to chwile będzie miał zamułke a tak to przełacza płynnie.Moga tez byc problemy z porannym rozruchem ale niekoniecznie bo pompa przed zakreceniem silnika chwile pompuje.

Natomiast w gażnikowcu stosuje sie elektrozawór,który zamyka dopływ benzyny do gaznika po przełaczeniu na LPG i kieruje ją spowrotem do baku.
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.