Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Brak tylnego prawego hamulca
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Wrz 2012, 15:34   

Jak cylinderek ogarnięty, i pracuje dobrze, jak odpowietrzony i płyn leci dobrze to zostaje mechaniczna sprawa szczeki kontra bębny, może są porowkowane czy coś,,, może źle są szczeki ustawione, samoregulator się sam reguluje tylko z nazwy w praktyce trzeba go nastawić odpowiednio,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Wrz 2012, 17:39   

Jak leci płyn przy odpowietrzaniu to ok jak nie zapchana rurka albo zapchany reduktor siły hamowania.
Ja proponuje sprawdzić ranty na bębnach jak ich niema to ustawić samoregulatory tak żeby bęben wchodził prawie na ciasno ale nie obcierało szczęki. A bębny w ogóle mierzyłeś czy jeszcze w normie i jak wyglądały bo o nich nic nie pisałeś?Sądząc po tym jak opisałeś stan to samoregulatory miałeś mocno rozparte i tak nie hamował więc było dużo luzu jeszcze między szczękami a bębnem.Jak odpowietrzyłeś to cylinderek rozpierał czy nadal nie dochodził do szczęk? A może coś źle poskładane ?
Same znaki ???? :-)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 26 Wrz 2012, 18:02   

mick1973 napisał/a:
Ja proponuje sprawdzić ranty na bębnach jak ich niema
A jak mogą być, kto zakłada bębny z rantami, jak masz bęben w ręku i ma rant (i nie daj rowkowanie) to się ślusarzowi daje do wyrównania,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
tlu 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 36
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 12
Skąd: Zabrze
Wysłany: 26 Wrz 2012, 23:27   

Bębny bez rantów czy rowkowania, słuchajcie ręczny trzyma jak diabeł, drugi tylny hamulec hamuję pięknie. Szukam informacji jak wyregulować ten samoregulator... Przy zakładaniu bęben wchodzi na styk, nie jest to wina przewodów bo płyn przy odpowietrzaniu leci tak samo jak w każdym innym kole gdzie hamulce są brzytwa. Auto ma na lewarku, można pompować ile się chce a szczęki ani drgną... W weekend prześledzę cały układ jeszcze raz, to jest archiwum x dla mnie panowie.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Wrz 2012, 07:15   

Złap cylinderek palcami tzn kciukiem i wskazującym za tłoczki i niech ktoś ręka lub noga z wyczuciem naciśnie hamulec.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Wrz 2012, 08:05   

JoeMix napisał/a:
A jak mogą być, kto zakłada bębny z rantami

JoeMixCzepiasz sie :-) Nie pisał więc spytałem.
JoeMix napisał/a:
Złap cylinderek palcami tzn kciukiem i wskazującym za tłoczki i niech ktoś ręka lub noga z wyczuciem naciśnie hamulec.

tlu napisał/a:
Auto ma na lewarku, można pompować ile się chce a szczęki ani drgną...

W/g serwisu auta z SCS mają oddzielne korektory na tylnej belce.Zarówno pompa i SCS działąją na krzyż więc gdyby to one nawalały miałby kiepski lewy przód.
tlu napisał/a:
A więc znalazłem czas żeby pogrzebać pod fiestą, nie mam oddzielnego korektora hamowania w swoim aucie więc awarie korektora wykluczam (lewe tylne koło hamuje dobrze).

A może przeoczyłeś? Korektory hamowania są oddzielne dla prawy i lewy tył nad tylną belką, więc lewy może być OK.
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 28 Wrz 2012, 20:30   

Wymień szczęki z regulatorami na nowe i po kłopocie
http://moto.allegro.pl/fo...2640143833.html
Kupuje klocki hamulcowe tej firmy, i są ok. Firma POLSKA z Budzynia koło Chodzieży
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Wrz 2012, 20:58   

tlu, jak auto masz na lewarku i masz jednak te regulatory siły hamowania nad belką to raczej trudno by to koło hamowało bo dźwignia regulatora nie jest naciśnięta i nie puszcza płynu na to koło, Marcinowaty, szczeki już robił
tlu,zobacz
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2012, 21:42   

mick1973 napisał/a:
jak auto masz na lewarku i masz jednak te regulatory siły hamowania nad belką to raczej trudno by to koło hamowało bo dźwignia regulatora nie jest naciśnięta i nie puszcza płynu na to koło
To wydaje mi się ze i by nie odpowietrzył,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mick1973 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 176
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Wrz 2012, 21:56   

jednak pisał że płyn leciał.
tlu napisał/a:
Auto ma na lewarku, można pompować ile się chce a szczęki ani drgną...

sam nie wiem ??? może odpowietrzał na kołach i coś tam leciało

Via forum można się zakochać z seksem już gorzej :-) :-) :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.