[MK3] Brak tylnego prawego hamulca |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 15:34
|
|
|
Jak cylinderek ogarnięty, i pracuje dobrze, jak odpowietrzony i płyn leci dobrze to zostaje mechaniczna sprawa szczeki kontra bębny, może są porowkowane czy coś,,, może źle są szczeki ustawione, samoregulator się sam reguluje tylko z nazwy w praktyce trzeba go nastawić odpowiednio,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mick1973
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 17:39
|
|
|
Jak leci płyn przy odpowietrzaniu to ok jak nie zapchana rurka albo zapchany reduktor siły hamowania.
Ja proponuje sprawdzić ranty na bębnach jak ich niema to ustawić samoregulatory tak żeby bęben wchodził prawie na ciasno ale nie obcierało szczęki. A bębny w ogóle mierzyłeś czy jeszcze w normie i jak wyglądały bo o nich nic nie pisałeś?Sądząc po tym jak opisałeś stan to samoregulatory miałeś mocno rozparte i tak nie hamował więc było dużo luzu jeszcze między szczękami a bębnem.Jak odpowietrzyłeś to cylinderek rozpierał czy nadal nie dochodził do szczęk? A może coś źle poskładane ?
Same znaki ???? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 18:02
|
|
|
mick1973 napisał/a: | Ja proponuje sprawdzić ranty na bębnach jak ich niema | A jak mogą być, kto zakłada bębny z rantami, jak masz bęben w ręku i ma rant (i nie daj rowkowanie) to się ślusarzowi daje do wyrównania,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
tlu
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 36 Dołączył: 31 Paź 2011 Posty: 12 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 23:27
|
|
|
Bębny bez rantów czy rowkowania, słuchajcie ręczny trzyma jak diabeł, drugi tylny hamulec hamuję pięknie. Szukam informacji jak wyregulować ten samoregulator... Przy zakładaniu bęben wchodzi na styk, nie jest to wina przewodów bo płyn przy odpowietrzaniu leci tak samo jak w każdym innym kole gdzie hamulce są brzytwa. Auto ma na lewarku, można pompować ile się chce a szczęki ani drgną... W weekend prześledzę cały układ jeszcze raz, to jest archiwum x dla mnie panowie. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Wrz 2012, 07:15
|
|
|
Złap cylinderek palcami tzn kciukiem i wskazującym za tłoczki i niech ktoś ręka lub noga z wyczuciem naciśnie hamulec. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mick1973
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Wrz 2012, 08:05
|
|
|
JoeMix napisał/a: | A jak mogą być, kto zakłada bębny z rantami |
JoeMixCzepiasz sie Nie pisał więc spytałem.
JoeMix napisał/a: | Złap cylinderek palcami tzn kciukiem i wskazującym za tłoczki i niech ktoś ręka lub noga z wyczuciem naciśnie hamulec. |
tlu napisał/a: | Auto ma na lewarku, można pompować ile się chce a szczęki ani drgną... |
W/g serwisu auta z SCS mają oddzielne korektory na tylnej belce.Zarówno pompa i SCS działąją na krzyż więc gdyby to one nawalały miałby kiepski lewy przód.
tlu napisał/a: | A więc znalazłem czas żeby pogrzebać pod fiestą, nie mam oddzielnego korektora hamowania w swoim aucie więc awarie korektora wykluczam (lewe tylne koło hamuje dobrze). |
A może przeoczyłeś? Korektory hamowania są oddzielne dla prawy i lewy tył nad tylną belką, więc lewy może być OK. |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
mick1973
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Wrz 2012, 20:58
|
|
|
tlu, jak auto masz na lewarku i masz jednak te regulatory siły hamowania nad belką to raczej trudno by to koło hamowało bo dźwignia regulatora nie jest naciśnięta i nie puszcza płynu na to koło, Marcinowaty, szczeki już robił
tlu,zobacz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Wrz 2012, 21:42
|
|
|
mick1973 napisał/a: | jak auto masz na lewarku i masz jednak te regulatory siły hamowania nad belką to raczej trudno by to koło hamowało bo dźwignia regulatora nie jest naciśnięta i nie puszcza płynu na to koło | To wydaje mi się ze i by nie odpowietrzył,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mick1973
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 51 Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 176 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Wrz 2012, 21:56
|
|
|
jednak pisał że płyn leciał.
tlu napisał/a: | Auto ma na lewarku, można pompować ile się chce a szczęki ani drgną... |
sam nie wiem ??? może odpowietrzał na kołach i coś tam leciało
Via forum można się zakochać z seksem już gorzej |
|
|
|
|
|