Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:58
[MK7] 1.4TDCi wyciek paliwa okolice wtrysków
Autor Wiadomość
Ghost28 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 31
Skąd: GTC
Wysłany: 16 Sie 2012, 17:35   [MK7] 1.4TDCi wyciek paliwa okolice wtrysków

Cześć
mam wyciek z okolic jak to stwierdził mechanik przewodu powrotnego paliwa\przelewu bo się przypchał - czy to możliwe ??
czy trzeba demontować podszybie i ewentualnie jak to zrobić żeby dostać się do tego przewodu
z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc :)
_________________
Ford Fiesta 1,4TDCI 2009r
Ford Mondeo 2.0TDCI 130KM 2002r.
---------------------------------------------
www.morsy.pl
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Sie 2012, 17:56   

Myślę że przewód będzie szedł pod autem,,, trzeba by go odczepić od listwy i faktycznie potwierdzić niedrożność,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Ghost28 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 31
Skąd: GTC
Wysłany: 16 Sie 2012, 18:03   

JoeMix napisał/a:
Myślę że przewód będzie szedł pod autem,,, trzeba by go odczepić od listwy i faktycznie potwierdzić niedrożność,,,


oki dzięki
dokładnie chodzi o przewód powrotny który idzie z wtrysków do filtra paliwa - pod filtrem powietrza widać że jest mokre i nie wiem jak się tam łatwo dostać i żeby całego auta nie rozkręcać ;)
_________________
Ford Fiesta 1,4TDCI 2009r
Ford Mondeo 2.0TDCI 130KM 2002r.
---------------------------------------------
www.morsy.pl
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sie 2012, 22:11   

Jednym slowem zmien mechanika bo pracy jest tam fakt, ale nie ze trzeba pol auta rozkrecac, tylko troszke ochoty do pracy... gdzie tak naprawde powrot z wtryskow szedl zawsze na pompe CR do zasilania i ciagle paliwo bylo w obiegu, a waz ktory idzie juz do filtra jest wyrownaniem stanu...
_________________

 
 
 
Ghost28 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 31
Skąd: GTC
Wysłany: 18 Sie 2012, 23:03   

Fordon napisał/a:
Jednym slowem zmien mechanika bo pracy jest tam fakt, ale nie ze trzeba pol auta rozkrecac, tylko troszke ochoty do pracy... gdzie tak naprawde powrot z wtryskow szedl zawsze na pompe CR do zasilania i ciagle paliwo bylo w obiegu, a waz ktory idzie juz do filtra jest wyrownaniem stanu...


no i zmieniłem mechanika - na wtorek umówiony jestem w serwisie forda /ciekawe ile policzą ;) /

Wyrok w serwisie to - popękane przewody przelewów - wymiana z robocizną 500zł
_________________
Ford Fiesta 1,4TDCI 2009r
Ford Mondeo 2.0TDCI 130KM 2002r.
---------------------------------------------
www.morsy.pl
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Sie 2012, 20:23   

No to w Tczewie ci policzyli... po mimo ze roboczoodzin jest tam kolo 4 + przewody no bylo by to realne ale nic nie bedzie cieknac :)
Roboczogodzina to kolo 120zl brutto w serwisie + przewody.... zgadzalo by sie...
_________________

 
 
 
Ghost28 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 31
Skąd: GTC
Wysłany: 22 Sie 2012, 00:18   

Fordon napisał/a:
No to w Tczewie ci policzyli... po mimo ze roboczoodzin jest tam kolo 4 + przewody no bylo by to realne ale nic nie bedzie cieknac :)
Roboczogodzina to kolo 120zl brutto w serwisie + przewody.... zgadzalo by sie...


No cóż trochę policzyli - ale suchy silnik... bezcenne ;)
a w cenie to przewody przelewowe + uszczelki pokrywy zaworów + uszczelki wtryskiwaczy (wtrysk z pokrywa zaworów) no i robocizna ;)
_________________
Ford Fiesta 1,4TDCI 2009r
Ford Mondeo 2.0TDCI 130KM 2002r.
---------------------------------------------
www.morsy.pl
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Sie 2012, 08:40   

To rzeczywiscie nie duzo :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 12:22
ambienT
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.