Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: czujnik wcisniecia sprzegla, mk4, obroty, sprzeglo

[MK4] Wysokie obroty po wciśnięciu sprzęgła
Autor Wiadomość
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 8 Paź 2011, 15:49   

oczywiscie ze sie nagrzewaja : ) a powiedz mi co tam sie nie nagrzewa pod maska ? :)
 
 
Spike 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Polska
Wysłany: 8 Paź 2011, 16:02   

No tak więc zostawię tą przepustnice bo jeszcze ja też zepsuje i poszukam dobrego mechanika. Takiego co naprawi a nie zepsuje.
 
 
Spike 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 35
Skąd: Polska
Wysłany: 7 Lis 2011, 20:00   

Wybaczcie że tak późno piszę ale nie miałem naprawdę czasu odpisać. A więc zapłaciłem 800zł razem za sprzęgło z wymianą płynu w skrzyni biegów i sprawdzeniem/wyczyszczeniem hamulców z tyłu. No i samochodzik teraz śmiga tylko że musiałem się od nowa nauczyć ruszać i zmieniać biegi:) A wiec to było sprzęgło tak jak pisaliście:D
 
 
armin84 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Gůrny Ślůnsk
Wysłany: 16 Lis 2011, 10:45   

Witam, jestem nowy także witam wszystkich :)

1) posiadam Escorta '97 Bolero, 1.6 benzyna, 90 KM i mam taki problem, że po wciśnięciu sprzęgła na skrzyżowaniu drastycznie rosną mi obroty (nie mam obrotomierza) i auto wyje :( zauważyłem, że jak się silnik nagrzeje, to problem znika, ale zdarza się, że jak jest ciepły, to też wyje; na luzie jest ciut ciszej, ale nadal głośno, po wciśnięciu sprzęgła jeszcze głośniej; jakieś 1,5 roku temu wymieniłem silnik krokowy i problem był ten sam, czytałem tutaj na forum o tym problemie i ktoś pisał, by wyłączyć czujnik sprzęgła, niestety nie mam go :/ proszę o pomoc co to może być? dodam, że nie zawsze się to dzieje, bywają ciche dni i bywają głośne, ostatnio niestety są te głośne - głupio to wygląda jak się na mnie ludzie patrzą :/

2) jakby to jednak był krokowy... to znalazłem na necie tani silniczek krokowy (80 zł) firmy Goetze, czy ktoś słyszał coś o tej firmie i może mi ją polecić, albo odradzić?

3) ale z drugiej strony nie wydaje mi się, by był to krokowy, skoro był niedawno wymieniany i to nie pomogło lub minimalnie pomogło :/
_________________
Аз знам, че любовта боли
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16 Lis 2011, 16:19   

ja mialem/mam ten sam problem. i tez pierwsze co wy mienilem silniczek krokowy, wlasnie prawdopodbnie na ten co Ty chcesz. z tym ze moj oryginalny islniczek byl pewnie sprawy, niepotrzebnie go zmienialem, pewnie nawet byl lepszy jakosciowo, bo, na tmy obecnym ten problem nie ustał. problem jest baardzo popularny i niesteyt nei ma na niego jednej jedynej recepty. sa tezy zeby wymieniac przepustnice, czujnik przepustnicy, krokowy, świece, czujnik sprzęgla, odpinas czujnik predkosci, wszystko to jdenak nie gwarantuje poprawy. u mnie przykladowo problem zupełnie znikł po zdjeciu maty wygluszajacej pod maska silnika. tak jakby przepustnica się zawieszała o obwisły i fredzlowaty materiał. u mnie problem wystepował na LPG i na PB. w tej chwili (nie zapeszajac) ustał. co do pozcatku zrobilem ? czyscilem zawor bocznikowy i przepustnice, regulowalem sruba docisk linki przepustnicy, wypinalem czunik CPP, resetowalem komputer, wymienilem zawór bocznikowy (krokowiec), opatulalem na nowo wiązki przewodów które byly zasniedziałe no i zdjąłem mate. problem ustał. jak bedziesz walczyl z tym sam to jest to metoda prob i bledów, moim zdaniem...
poza tym uwazam ze problem nie dotyczy jednego elementu a gdzies pewnie na sparcialych przewodach jest zakłamanie, brak sygnału, cyz jak to nazwac i komputer który steruje praca wolnych obrotów wariuje, losowo, raz jes tnormalnie, raz zle, bo u mnie tez z czasow gdy ten problem istnial jednego dnia zawyc potrafil 3 razy, a innego 30.
 
 
armin84 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Gůrny Ślůnsk
Wysłany: 17 Lis 2011, 07:46   

dzięki, czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? :|
_________________
Аз знам, че любовта боли
 
 
armin84 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Gůrny Ślůnsk
Wysłany: 27 Lis 2011, 16:10   

chciałem napisać, że czytałem różne opinie na necie o tym problemie i je spisałem, następnie oddałem auto do mechanika, on przejrzał błędy i nic nie zrobił, twierdził, że silnik krokowy do wymiany, a tymczasem póki co, to problemy ustały :D także może jakieś przewody były niedokładnie dopięte, czy coś takiego, skoro nic niby nie zrobił, a mi to pomogło :)
_________________
Аз знам, че любовта боли
 
 
Peter 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 36
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 25 Lut 2012, 12:07   

Ale w mk3 to tego czujnika chyba nie ma...
Ja wczoraj miałem podobnie - obroty zwiększały się po wciśnięciu sprzęgła po puszczeniu spadały , ale dziś po odpaleniu zwiększają się od razu i pozostają duże bez względu na wciskanie sprzęgła czy dodawania gazu czy po kilku minutach czy po ponownym odpaleniu- poprostu obroty są b. duże
To są poprostu JAJA :głowąwmur:
Ps. przejrzałem tematy na forum ale nie znalazłem możliwej usterki.
Czy ktoś ma jakiś pomysł - wytłumaczenie takiego zachowania auta
Pozdrawiam


diodalodz napisał/a:
norma. Na pedale masz czujnik wciśnięcia sprzęgła . Komp podbija obroty na wypadek jak by miał silnik sie zadławić z powodu za ubogiej mieszanki .
 
 
Peter 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 36
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:10   

...A więc okazało się że jeden z węzy gumowych powietrznych od filtra powietrza był wysunięty z (i tu nie wiem czy dobrze się wyrażę) kolektora ssącego więc go nasunąłem na miejsce, na 10 min odłączyłem aku (aby zresetować kompa).Imiałem nadzieję że problem zniknie....Ale ... jest dużo lepiej ,choć obroty jeszcze troszkę falują, a właściwie nie spadają po odjęciu gazu tak szybko jak powinny.
Może minie... nunu
 
 
boczek10 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Gorzejowa
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:35   

w takim wypadku silniczek krokowy musisz wyczyścić w benzynie i obroty powinny być ok
 
 
Peter 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 36
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:54   

dzięki, a ta benzyna to normalna ma być
czy jakaś techniczna
boczek10 napisał/a:
w takim wypadku silniczek krokowy musisz wyczyścić w benzynie i obroty powinny być ok
 
 
Peter 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 36
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 25 Lut 2012, 16:40   

boczek10 napisał/a:
w takim wypadku silniczek krokowy musisz wyczyścić w benzynie i obroty powinny być ok

Nietety stronę na której jest jak go wyczyścić nie wyświetla..
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 11 Lip 2012, 15:47   

u mnie znowu obroty wariuja. na sprzegle leca w gore, a przy lekkim dodaniu gazu, doslownie leciutkim, silnik przy spadku spada na granice zdechniecia i ledwie sie ratuje.. silnik krokowy jak mniema? (znow)
i pytanie moej nastepujace, czy silnik HELLA ozaczony 6NW 009 141-02 bedzie pasowal do mojego autka? znalazlem jeszcze oznaczenie jako 6NW 009 141-03 i stad moja watpliwosc...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] po wciśnięciu sprzęgła silnik wchodzi na wysokie obrot
Gość Mechanika 10 2 Gru 2009, 18:49
JoeMix
Brak nowych postów [MK4] Wysokie obroty na luzie i po puszczeniu sprzęgła
pulzujące obroty, obroty rosną po puszczeniu sprzęgła, brak hamulców
wrobelek Mechanika 5 18 Sie 2011, 09:18
virus_lx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.