Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:55
[MK3] Nie odpala - 1.8 D
Autor Wiadomość
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 24 Lut 2006, 16:09   

udało mi się wkoncu odpalić auto na popych. ale teraz leje mi sie paliwo a pompy jak holera. co to moze być?
 
 
 
WRiTTeR 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 38
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 24 Lut 2006, 17:37   

Misior napisał/a:
udało mi się wkoncu odpalić auto na popych. ale teraz leje mi sie paliwo a pompy jak holera. co to moze być?


mowilem ze na pych daje rade :D a w sumei na zaciag :D

co to moze byc? hmm jakies cos w pompie pierdykło, nie jestem specem w tym emacie nie wiem co moglo, moze jakies uszczelki, uszczelniacze, a leci ci z pompy czy moze z przyłącza? sprawdz sruby i podkładki miedziane. moze to to. a jesli nie to pozostaje tylko dieser serwis i regeneracja pompy. pozdro
_________________
-=FrAkCjA BYDGOSZCZ=-

Kurde ta Emilka mi wszystkie wyrazy pozabierała!

Kiedyś MK3 1992 1.4i 71 kM; Obecnie:
VW GIII 1992 1,9 GTD 75 kM;
VW T4 1999 2,5 TDi 102 kM;
Octavia L&K 2001 1,8 20V Turbo 160 kM;
 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 25 Lut 2006, 09:40   

WRiTTeR napisał/a:
Misior napisał/a:
udało mi się wkoncu odpalić auto na popych. ale teraz leje mi sie paliwo a pompy jak holera. co to moze być?


mowilem ze na pych daje rade :D a w sumei na zaciag :D

co to moze byc? hmm jakies cos w pompie pierdykło, nie jestem specem w tym emacie nie wiem co moglo, moze jakies uszczelki, uszczelniacze, a leci ci z pompy czy moze z przyłącza? sprawdz sruby i podkładki miedziane. moze to to. a jesli nie to pozostaje tylko dieser serwis i regeneracja pompy. pozdro

a jak wykręcić pompe aby nic sie nie stało. bo pompą reguluje sie zaplon potem czy coś.
wolałbym ją wykręcić zawieść i założyć.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Lut 2006, 11:52   

Cytat:
a jak wykręcić pompe aby nic sie nie stało. bo pompą reguluje sie zaplon potem czy coś.
wolałbym ją wykręcić zawieść i założyć.

Bez przyzadow nic nie zrobisz niestety wiec samodzielne dlubanie nic ci nie da... lepiej dac to do dieslowca lub mechanika (ale nie papudroka)

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Misior 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 20
Skąd: Czechówka
Wysłany: 26 Lut 2006, 02:46   

a jakie trzeba przyżądy?
 
 
 
mechano 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 17
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Mar 2006, 12:37   

Potrzebne są blokady rozrządu.
blokady

Jesteś pewien że chcesz to sam robić??

Żeby dobrać się w okolice rozrządu trzeba właściwie wywalić wszystko z lewej strony silnika.

wie ktoś może dlaczego hałasuje mi na zimnym napinacz paska rozrządu?? Mechanior wymienił paski i napinacze, ale dopóki auto się nie rozgrzeje to dźwięk jest straszny...
Martwi mnie to. Minie, czy trzeba rozbierać jeszcze raz... Może ktoś wie, albo miał to samo?
 
 
 
martin98
[Usunięty]

Wysłany: 7 Lis 2010, 11:50   

Witam, nie chce zakładać nowego tematu dlatego odświeżam ten.
Mam problem z Fiesta właśnie z takim silnikiem jak w temacie, od pewnego czasu elektrozawór w pompie przestał działać, tzn nie było możliwości zgaszenia samochodu, wiec gasiłem na biegu. Wczoraj zabrałem się za zrobienie elektrozaworka, wykręciłem zrobiłem i skręciłem. Niestety wszelkie próby uruchomienia Fiesty spełzły na niczym, myślałem może że układ się zapowietrzył, lecz kręciłem rozrusznikiem i nic. Po odkręceniu wtrysków okazuje sie ze paliwo dochodzi, świece grzeją. Próbowałem odpalać delikatnie na zaciąg, kopci ale nie chce odpalić. Próby odpalenia za pomocą samostartu też marne, tzn łapał ale jakoś tak strasznie dziwnie. Zastanawiam się czy może szlak trafił od tego gaszenia rozrząd...?
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 7 Lis 2010, 16:17   

No to całkiem prawdopodobne że mógł pasek przeskoczyć, jeżeli nie na wałku rozrządu to może na pompie wtryskowej i dlatego takie jaja z odpaleniem. Jak masz książkę sam naprawiam.. to tam są podane blokady potrzebne do sprawdzenia poprawności ustawień rozrządu i sam sobie poradzisz.
 
 
 
matias 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Lis 2010, 21:24   

Witam, tak w temacie benzyny chcialem was sie spytac czy problemami z odpalaniem po dluzszym postoju tzn. 10h (bo tyle stal gdy bylem w robocie,a akcja sie powtarza) moga byc nieszczelne przewody paliwowe? sa stare i dosc skorodowane.Nikt o to nie dbal przed moim kupnem.Auto przy odpalaniu (a jest to 1.8 Diesel) zaczyna sie trząś pulsowo i przy tym troche spalin.Auto 90r. Przy tym meczy sie akumulator i idzie na kable.Po tym wszystko ok.Bez problemu jezdzi.Tylko bajka sie konczy gdy dluzej postoi...................ktos mi pomoze?

pozdro ;-(
 
 
 
sledge 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 65
Skąd: esce city
Wysłany: 24 Lis 2010, 23:30   

gdyby były nieszczelne, widać by było że leją przy pompie, na wtryskach. Masz zawór zapobiegający cofaniu się ropy - i czy śmierdzi ropą w komorze silnika? świece sprawne? u mnie podstawą problemu były świece - a wymiana filtra pomogła jeszcze bardziej :)

pzdr
_________________
Navigarre necesse est



wisienka :D
http://www.fiestaklubpols...hlight=wi%B6nia
 
 
 
CzaRmaX 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 50
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 194
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lis 2010, 06:05   

Gdy jest zimno i silnik jest po dłuższym postoju to po odpaleniu zawsze będzie Ci przez moment kołysał jakby chciał na chwilę przed maskę wyjść. A to, że pojawi się chmurka spalin po odpaleniu to norma :)
_________________
Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną :D
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25 Lis 2010, 16:32   

Nie zgodzę się z tym. Jeśli świece grzeją, jest kompresja i dobrze ustawiony kąt wtrysku to po odpaleniu nawet przy -25*C będzie chodził od początku równo.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
CzaRmaX 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 50
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 194
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Lis 2010, 05:34   

Kompresję ma jak młody bóg a co kąta wtrysku to nie wiem ale jeżeli akumulator jest zdrowy to w zeszłym roku nie miał problemów z zapuszczaniem w duże mrozy nawet jak tydzień czy dwa stał. Może porównanie z wyjściem było nietrafne ale z samego początku przez kilka sekund zanim złapie rytm to zawsze potrzęsie się trochę inaczej :)
_________________
Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną :D
 
 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Lip 2012, 21:30   

Odświeżam temat ponieważ mam problem. Założyłem już zaworek zwrotny na wężyku paliwa między pompą a filtrem. Zmieniłem kąt wtrysku(nie jestem do końca pewien czy dobrze) ale po tym zabiegu było lepiej przez tydzień, może więcej. Teraz odpalenie to katorga, muszę kręcić z 20 s. Tyle dobrze, że aku jest nowy. Czy jest możliwość taka, że pompa się przestawiła i z tąd problem? Podpowie mi ktoś jeszcze jak ustawić pompę aby była ustawiona fabrycznie czyli n 0. Proszę o pomc.

P.S
Kompresja jest, na 3 biegu ciężko go ruszyć(na zgaszonym silniku) Pomocy ! ;-(
_________________



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.