Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
3 Cze 2012, 13:11
[MK3] odcięcie 2.0 zetec
Autor Wiadomość
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 3 Cze 2012, 14:07   

No u mnie też, 7100-7200. Ale zdawało mi się że 2.0 kręci się do 6900, chyba że chodziło o to do ilu warto go kręcić. Nie miałem 2.0 to nie wiem :P
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 3 Cze 2012, 17:35   

madek napisał/a:
Ze wskazań obrotomierza to można odczytać tyle co ze szklanej kuli ;) U mnie przy odcince wychodzi poza skalę więc przy ilu mam odcinke? :-)


Spoko mi też wychodzi poza skalę :rotfl: jedyne co zauważyłe to rodzaj odcinki się różni między rską a mondeo. Teraz na wiązce z futra i kompie DEEP mam odcinke buuuuuu, a na rsce było dyndyndyndyn :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Bongo 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2005
Posty: 467
Skąd: Lubin
Wysłany: 4 Cze 2012, 19:49   

Ja mam odcinke dyn dyn dyn na kompie deep i na wiazce przerobionej pod tego kompa.A nielegalnych jako takich nie bylo...byl tylko kill na miescie omega mv6 i bmw 7 e65 w dieslu ale niewiem czy 3 litry czy 4 litry ale baty dostal dosc mocne wiec stawiam na 3 litry
_________________
Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI +
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 25 Cze 2012, 19:19   

luk-90 napisał/a:
Buahahahah, albo to b18 było już na wykończeniu, albo kierowca nie wie gdzie są pedały. Zapewniam cię, ze nie masz szans z jajem z b18

problem bedziesz mial nawet z 1.6 125km a co dopiero z b18....chyba ze masz N7A a nie Zeteca
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Cze 2012, 09:43   

kenczorf, d16z6 dostaje od 2l zetec-juz nie przesadzaj
ale b18 nie ma bata!!
po co pytanie o odcinke skoro krecenie 2litrowki powyzej 6tys nie ma sensu??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26 Cze 2012, 11:10   

Ad@mus, to ta z ktora ja stawalem musi byc zdlubana albo ta z ktora ty stawales byla zmeczona :) bo to nie byla wygrana na zderzak tylko znaczaca przewaga
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 26 Cze 2012, 15:25   

kenczorf napisał/a:
Ad@mus, to ta z ktora ja stawalem musi byc zdlubana albo ta z ktora ty stawales byla zmeczona :) bo to nie byla wygrana na zderzak tylko znaczaca przewaga

Ty masz 1.8 a nie 2.0
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 26 Cze 2012, 15:29   

Macie na jutubie filmik moje 1.8 na tragicznych oponach versus d16z6, myślę że 2.0 będzie niewiele szybsze od takiej hundy.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26 Cze 2012, 15:32   

stawalem z 2.0 tyle ze na dlugiej skrzyni i wygrywalem. Jakby wsadzic tam krotka to pewnie bym przegal ale napewno nie tyle co dostalem od hondy. Inna sprawa ze ona miala bankowo kolektor 4-2-1 wiec i pewnie lekki zamach i dolot parowe
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Cze 2012, 16:28   

A ja powiem tyle że wyścigi na 1/4 są dla miekkich faj, a poza tym nie o tym jest ten temat :hahaha:
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.