Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:56
[MK4] 1.8 D - dużo pali, zamulony, dymi
Autor Wiadomość
kamil13254 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: ST
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2
Skąd: jagielno
Wysłany: 20 Lut 2012, 18:02   [MK4] 1.8 D - dużo pali, zamulony, dymi

Witam mam fiesta mkl4 1.8 zwykły diesel 60 km wymieniłem świece ustawiłem kąt wtrysku , wtryski sprawdzone a nie chce jechać jest zamulony , pali koło 7 litrów, i przy większych obrotach zostawia za sobą czarną chmóre
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2012, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 20 Lut 2012, 18:37   

a co z pompą ? jaka jej kondycja ? była regenerowana już ?
 
 
 
kamil13254 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: ST
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2
Skąd: jagielno
Wysłany: 20 Lut 2012, 19:40   

pompa nie była ruszana mechanik nic nie wspominał żeby było coś nie tak
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 22 Lut 2012, 23:55   

może Ci porostu zapłon przestawił za bardzo i daltego mulaste i pali
_________________
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 00:04   

raczej napewno kąt wtrysku walnięty
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 23 Lut 2012, 00:11   

kuba87, to palenie na zimnym by miał kiepskie a nic nie pisze na ten temat
_________________
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 00:17   

nie zawsze:P
ostatnio wstawiałem pompe do reno kangu 19.d
i tak mi się jakoś walnęło że odpalił ładnie ale jak się nagrzał to tak stukał jakbyś młotkiem walił :rotfl:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 27 Lut 2012, 22:54   

czyli mam też walniety kat wtrysku jak to ustawić ?
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
atprojekt 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Andrzej
Wiek: 34
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 6
Skąd: Toruń
Wysłany: 12 Maj 2012, 13:21   

Miałem taki sam problem w moim aucie, spalanie na poziomie 7,5-8/100km dużo dym i muliło, wymiany filtrów nie wiele pomagały więc wziąłem zrobiłem tak:
1.zajrzałem do kolektora ssącego gdyż silnik z zaworem EGR i okazało się że pozapychało kanały wyczyściłem poskładałem,
2.sprawdziłem termostat zimnego rozruchu (tak się to chyba nazywa) okazało się że był uszkodzony wymagało to spuszczenia płynu z układu chłodzenia i wymontowania, z powodu jego usterki silnik długo nabierał optymalnej temperatury, dodatkowo sprawdziłem przy okazji termostat obiegu na chłodnicę ale ten był sprawny więc nie wymieniałem.
Rezultat był taki że auto żwawiej się poruszało i spalanie spadło do poziomu 6-6,5/100km
 
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 28 Maj 2012, 08:47   

Potwierdzam- dobry rozruch nie znaczy że kąt wtrysku jest dobry. U kolegi w pługu 605 2.1TD magiczna pompa lucasa jest. Nadaje się do wymiany ale magiki wioskowe zmieniły kąt wtrysku, poprzestawiały co się dało. Efekt? Odpala spoko. Chodzi ciągle na detonacji jakby miało wał korbowy połamać. Ale jeździ.
Drugi powód może katalizator zapchany jeśli takowy jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] 1.8D - dużo pali
bboniu Silniki diesla 5 17 Lut 2013, 22:33
Dreambox
Brak nowych postów [MK2] Dużo pali
Szpila Mechanika ogólna 25 10 Mar 2012, 17:07
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.