Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cfi, cpp, czujnik polozenia przepustnicy, hcs, mk3

[MK3] Czujnik położenia przepustnicy
Autor Wiadomość
matek24 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 17
Skąd: Dulcza Wielka
Wysłany: 7 Mar 2012, 21:52   [MK3] Czujnik położenia przepustnicy

Witam

Mam problem z czujnikiem położenia przepustnicy. Odkręciłem go zmierzyłem opór i wyszło mi 10,20 - 1,50 kohm. W miare przesuwania dźwigienki opór rośnie. komputer pokazuje mi błędy 15, 25. Co mam zrobić ?? pomóżcie
Ostatnio zmieniony przez bidżej 9 Mar 2012, 09:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Mar 2012, 22:44   

Sprawdź dokładnie CPP jeszcze raz.
Rezystancja jest za duża jak dla mnie.

masz instrukcję :P
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=12123
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
matek24 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 17
Skąd: Dulcza Wielka
Wysłany: 8 Mar 2012, 08:45   

rozebralem czujnik ale nie wiem co moglo się popsuć dodam że między czerwonym a zółtym i zółtym a zielonym miernik nie pokazuje nic, nie reaguje
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Mar 2012, 09:11   

On ma taka budowę jak pamiętam ze między każdym a każdym ma być przejście, kwestia oporu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
matek24 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 17
Skąd: Dulcza Wielka
Wysłany: 8 Mar 2012, 11:06   

przeczytałem:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=12123
http://www.fiestaklubpols...opic.php?t=3233
Czytałem o regeneracji czujnika, jedni twierdzą ze wystarczy wywiercić dwa otworki w czujniku wpuścić preparat do regeneracji potencjometrów i gotowe, jednak w moim przypadku to nie pomoglo, drudzy twierdzą że to kable są winne, w moim przypadku troche raci w tym jest. Po tych zabiegach stwierdziłem że trzeba rozebrać czujnik.
Gdy go Rozebrałem zauważyłem że ścieżki są skruszałe, kupię dzisiaj lakier grafitowy i spróbuję to naprawić. Tylko mam kilka pytań:
Jak nałożyć lakier grafitowy żeby uzyskać odpowiednią wartość oporu?(metoda prób i błędów??)
Jakie mają być wartości oporu między poszczególnymi kablami??
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Mar 2012, 22:37   

matek24 napisał/a:
Gdy go Rozebrałem zauważyłem że ścieżki są skruszałe
Kosz,,, znaczy CPP trup :sad:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Mar 2012, 23:56   

dokładnie. nie uzyskasz trwałego efektu. Szkoda na lakier. Ślizgacz robi zbyt często ruchy, do tego wibracje wysoka temperatura i wilgotne środowisko.
Czujniki podobnie jak opony i klocki należy czasami wymieniać.

MEAT&DORIA MD83000 nowy w IC bez zniżek ok 300. Jak znajdziesz dobry sklep to za 150 ci sprzedadzą .
http://allegro.pl/potencj...2109852749.html

A jak jesteś odważny to szroty .
 
 
 
matek24 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 17
Skąd: Dulcza Wielka
Wysłany: 10 Mar 2012, 16:13   

Dzięki za utwierdzenie w obawach:)
 
 
dj_matis 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 32
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Csw\Gd
Wysłany: 4 Maj 2012, 21:26   

Witam.
Nie moge znalezc poprawnych wartosci cpp.
Prosze o sprawdzenie czy moje sa w porzadku.
zielony->zolty - 3.53kohm
zielony->czerwony - 4.64-1.10kohm
zolty-> czerwony 1.27kohm
 
 
dj_matis 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 32
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Csw\Gd
Wysłany: 19 Maj 2012, 13:56   

Cpp i silnik krokowy wymienilem..... a obroty i tak zosaja wysokie :(
Pomocy co jeszcze moze byc? zauwazylem ze gdy silnik sie rozgrzeje tak do ponad literki M to obroty staja sie wyzsze i ciezej schodza;/
Sprawdzalem bledy to nie ma zadnego tylko w pamieci jest blad:
38-sonda lambda i 45 -czujnik predkosci pojazdu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.