Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:50
[MK7] Swap z 1.4 TDCi na 1.6 TDCi
Autor Wiadomość
Blazi 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Błażej
Wiek: 30
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Kwi 2012, 20:37   [MK7] Swap z 1.4 TDCi na 1.6 TDCi

Witam wszystkich jak w temacie da rade to wykonać? Łapy silnika będą pasować? wiadomo zmiana pieca kabli skrzyni?? Lepiej wiekszy piec i pewne 90hp cz bawić się w chip tuning...
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Kwi 2012, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 17 Kwi 2012, 21:24   

Nie wiem jak jest w dieslach MK7 ale w benzynach MK6 silniki od 1,26 do 1,6 miały takie same łapy (i z wyglądu takie same kolektory), jak rozważałem swap z 1,25 na 1,6 to przeglądałem zdjęcia na alledrogo i wyszło że to samo... Tobie radzę to samo, tu jeszcze nikt nie swapował MK7, baaa, oprócz mnie jeszcze nikt nie swapował MK6... Dodam że skrzyni nie zmieniałem, a komp został przeprogramowany na 1,6...
Blazi napisał/a:
Lepiej wiekszy piec i pewne 90hp cz bawić się w chip tuning...
Większy piec i chiptuning da Ci jakieś 115KM...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Kwi 2012, 00:38   

prosciej sprzedac i kupic 1.6 tdci niz bawic sie w rzezbe - roznic jest naprawde duzo, to zupelnie inne silniki i podobienstwo skonczy sie pewnie na miejscach mocowania :D
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 18 Kwi 2012, 00:58   

MisiekT napisał/a:
prosciej sprzedac i kupic 1.6 tdci niz bawic sie w rzezbe
Pod warunkiem że się ma pewność że niebita, poza tym "taniej sprzedasz kupisz drożej" i kupujesz kota w worku... Wiem, kupując sam silnik też można kupić padlinę, ale kupując autko z drugiej ręki nie tylko silnik może być szmelcem... Ja miałem farta, silnik młodszy o 3 lata i z przebiegiem o 50kkm mniejszym, dodatkowo z automata... Przez 15kkm nie dolałem ani grama oleju tak jak w oryginalnym... I tylko ja pierdziałem w fotel kierowcy... :2xf:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Kwi 2012, 07:20   

Parzych - a potem wychodza kwiatki typu inny kolektor itp., przy czym ty zamieniales silniki rozniace sie praktycznie tylko pojemnoscia, w wersji totalnie budzetowej

1.4tdci a 1.6tdci to zupelnie rozne konstrukcje i bedzie sporo powiklan, zaczynajac chocby od dpf'a (ktory zreszta warto od razu usunac). zeby miec szanse to ogarnac z glowa potrzeba calego przodu od innej fiesty zeby przekladac 1:1, a to juz nie sa koszta rzedu 2tys
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Kwi 2012, 08:16   

Sam silnik i skrzynia to bedzie z 5 tys. gra nie warta świeczki, tak jak wyżej lepiej opchnąć 1,4 i poszukać ładnego 1,6 i na rolki wyłączyć durny filtr cząsteczek i przy okazji dodać kilka czarnych kucyków :) lub zostać przy 1,4 i na rolki :yes:
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 18 Kwi 2012, 11:01   

no albo poszukać wersję1,6 bez DPF .Ja mam takowy :yes: Co nie zmienia faktu ,ze tak jak pisze Misiek -będą różnice.
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Kwi 2012, 13:29   

znaczy MK7 1.6 tdci z poczatkow produkcji mialy wersje bez DPF? pewien jestes?
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 18 Kwi 2012, 14:58   

Parzych napisał/a:
baaa, oprócz mnie jeszcze nikt nie swapował MK6..


bo musiałem sprzedać zanim wpadło 2.0 :devil:

MisiekT napisał/a:
1.4tdci a 1.6tdci to zupelnie rozne konstrukcje i bedzie sporo powiklan


o to to najważniejsze, obie to z tego co kojarzę konstrukcje wspólne z PSA, ale ten 1.4 to jeszcze z czasów świetności 206 pochodzi :)


Blazi napisał/a:
bawić się w chip tuning


za ok. tysiaka zrobisz mu wirusa.
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 18 Kwi 2012, 17:27   

MisiekT napisał/a:
znaczy MK7 1.6 tdci z poczatkow produkcji mialy wersje bez DPF? pewien jestes?

Jeżdze takim to jestem pewien :yes: Moj to produkcja 15.12.2008 ,rejestracja 2009(kupno)Auto jest z Belgii.Euro 4 takze bez DPF co mnie cieszy.Fordami śmigam przeszło 20 lat takze juz sie przyzwyczaiłem ,ze coś może zaskoczyć.
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
Ostatnio zmieniony przez artax 18 Kwi 2012, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Kwi 2012, 17:31   

artax napisał/a:
Euro 4 takze bez DPF

no to jak najbardziej, rodzynek z poczatko w produkcji :D
ale wywalic tez mozna, teraz to juz w sumie w sumie zaden problem, poza $$$
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
Blazi 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Błażej
Wiek: 30
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Kwi 2012, 07:05   

1.4 tdci i 1.6 tdci to są prakatycznie te same silniki (francuskie HDI) 1.6 jest bez dpf-u i ma 90 km a z dpf-em 95 czyli po tym wszystkim wnioskuję że wydam ten tysiąc na chipa... i będzie co będzie :D ale chociaż żeby z 85hp miał :yes:
 
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19 Kwi 2012, 09:30   

Na hamowaniu wyszło ,ze jest 95 i 216 momentu pomimo ,ze w papierach 90 i 202.Hamownia dużo powie o kondycji silnika ,takze przed dłubaniem ,na rolki i będziesz wiedział ile zdechło a ile zostało koników pod maską :)
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 19 Kwi 2012, 20:41   

Parzych napisał/a:
Nie wiem jak jest w dieslach MK7 ale w benzynach MK6 silniki od 1,26 do 1,6 miały takie same łapy (i z wyglądu takie same kolektory), jak rozważałem swap z 1,25 na 1,6 to przeglądałem zdjęcia na alledrogo i wyszło że to samo...

skoro 1.25 i 1.6 to te same silniki to:
Parzych napisał/a:
baaa, oprócz mnie jeszcze nikt nie swapował MK6

to stwierdzenie nie jest prawdziwe... nie swapowałeś tylko zmieniłeś silnik na taki sam :rotfl:
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 19 Kwi 2012, 20:47   

Stunt_Man napisał/a:
Parzych napisał/a:
Nie wiem jak jest w dieslach MK7 ale w benzynach MK6 silniki od 1,26 do 1,6 miały takie same łapy (i z wyglądu takie same kolektory), jak rozważałem swap z 1,25 na 1,6 to przeglądałem zdjęcia na alledrogo i wyszło że to samo...

skoro 1.25 i 1.6 to te same silniki to:
Parzych napisał/a:
baaa, oprócz mnie jeszcze nikt nie swapował MK6

to stwierdzenie nie jest prawdziwe... nie swapowałeś tylko zmieniłeś silnik na taki sam :rotfl:
Dominiś, nie ucz ojca dzieci robić, wymiana silnika na większy i mocniejszy to SWAP... :2xf: Poza tym jeszcze koło zamachowe ze sprzęgłem było inne, później inny kolektor ssący... gy
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
lakiernik175 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 240
Skąd: Kraśnik Lub.
Wysłany: 19 Kwi 2012, 21:19   

Parzych napisał/a:
baaa, oprócz mnie jeszcze nikt nie swapował MK6...

Ja też się przyczepię.
A swapowałem. I to benzynę 1.4 na TDCI-ka 1.4.I co gy .I to własnymi rękami a nie mechaników.
Fiesta,fusion, mazda2 są tak piknie zrobione ,że zeswapujesz każdy silnik z gamy silnikowej tych samochodów bez jakichkolwiek przeróbek łap silnika i skrzyni.Wszystkie pasują plug&play.Najlepiej kupić mądrego dzwona albo angola i już się ma taki swap jaki sie kupi.Kupować wszystko osobno się nie opyla.
_________________
Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem.
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 19 Kwi 2012, 21:22   

lakiernik175 napisał/a:
A swapowałem. I to benzynę 1.4 na TDCI-ka 1.4.I co gy .I to własnymi rękami a nie mechaników.
Kiedy :?: Poka... Swapowaliśmy we dwóch... gy
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
lakiernik175 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 240
Skąd: Kraśnik Lub.
Wysłany: 19 Kwi 2012, 21:29   

Parzych napisał/a:
Kiedy :?: Poka... Swapowaliśmy we dwóch... gy

Aaaaaaaa, to szacun notw gy
_________________
Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem.
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 19 Kwi 2012, 22:35   

lakiernik175, nie odpowiedziałeś na moje pytanie ani nie pokazałeś zdjęć ze swapa... :fox:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Blazi 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Błażej
Wiek: 30
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Kwi 2012, 15:35   

czyli w końcu łapy w 1. i 1.6 tdci są identyczne?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 11:22
ambienT


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.