Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 19 Kwi 2009, 17:22 |
Układ kierowniczy : ściąga |
Autor |
Wiadomość |
Madam
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 118 Skąd: Ostrołeka
|
Wysłany: 27 Lut 2012, 08:55 [MK3]
|
|
|
Też miałem problem z hamulcami. Lewe hamulce (od strony pasażera) blokowały sie. Wymieniłem zaciski i klocki w obydwu kołach. Przez dzien bylo dobrze i znowu zaczelo blokowac lewe koło.
Okazało sie ze przewod hamulcowy byl uszkodzony. Przy naciskaniu pedalu hamulca plyn szedl do tloczka ale juz nie wracal. Odkrecilem przewod i okzalo sie ze nawet sprezarka nie byla w stanie go przedmuchac. Wymienilem przewod w lewym kole i teraz mam inny problem.
Jak zaczynam hamowac to nastepuje lekkie "dygniecie w prawo" i sciaganie w prawa strone.
Myslicie ze wymiana w drugim kole (prawym) cos pomoze ??? |
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 2 Mar 2012, 18:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28 Lut 2012, 10:03
|
|
|
Myślimy, że jak wszystko w zawieszeniu i kołach, a już na pewno sprawy związane z kołami, wymienia się zawsze parami, lewa i prawa strona. Resztę sobie dopowiedz. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2 Mar 2012, 16:29
|
|
|
Skoro sparciał ci przewód z prawej. To tak samo z lewej i z tyłu. Ile lat on ma wytrzymać, 50??
Cały komplet wyjdzie koło 100zł max |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Witek1992
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 330 Skąd: DKA
|
Wysłany: 3 Mar 2012, 13:01
|
|
|
Witam, ja mam stosunkowo podobny problem ale... U mnie objawia się w ten sposób gdy sie rozpędzam i w czasie gdy wcisne sprzęgło to własnie następuje to lekkie "dygnięcie" w lewo. Auto nie zmienia równiez toru jazdy ale jest to dosć uciążliwe i denerwujące. Drążki wymienione wraz z końcówkami i maglowanicą. Nigdzie nie ma luzów, krzyżak OK. Byłbym wdzięczny gdyby ktos mi pomógł. Czekam na wasze opinie. |
_________________ Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.