Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hamulce, przewody hamulcowe, sciaganie

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
19 Kwi 2009, 17:22
Układ kierowniczy : ściąga
Autor Wiadomość
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 27 Lut 2012, 08:55   [MK3]

Też miałem problem z hamulcami. Lewe hamulce (od strony pasażera) blokowały sie. Wymieniłem zaciski i klocki w obydwu kołach. Przez dzien bylo dobrze i znowu zaczelo blokowac lewe koło.

Okazało sie ze przewod hamulcowy byl uszkodzony. Przy naciskaniu pedalu hamulca plyn szedl do tloczka ale juz nie wracal. Odkrecilem przewod i okzalo sie ze nawet sprezarka nie byla w stanie go przedmuchac. Wymienilem przewod w lewym kole i teraz mam inny problem.

Jak zaczynam hamowac to nastepuje lekkie "dygniecie w prawo" i sciaganie w prawa strone.

Myslicie ze wymiana w drugim kole (prawym) cos pomoze ???
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 2 Mar 2012, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28 Lut 2012, 10:03   

Myślimy, że jak wszystko w zawieszeniu i kołach, a już na pewno sprawy związane z kołami, wymienia się zawsze parami, lewa i prawa strona. Resztę sobie dopowiedz.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Mar 2012, 16:29   

Skoro sparciał ci przewód z prawej. To tak samo z lewej i z tyłu. Ile lat on ma wytrzymać, 50??
Cały komplet wyjdzie koło 100zł max
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Witek1992 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 330
Skąd: DKA
Wysłany: 3 Mar 2012, 13:01   

Witam, ja mam stosunkowo podobny problem ale... U mnie objawia się w ten sposób gdy sie rozpędzam i w czasie gdy wcisne sprzęgło to własnie następuje to lekkie "dygnięcie" w lewo. Auto nie zmienia równiez toru jazdy ale jest to dosć uciążliwe i denerwujące. Drążki wymienione wraz z końcówkami i maglowanicą. Nigdzie nie ma luzów, krzyżak OK. Byłbym wdzięczny gdyby ktos mi pomógł. Czekam na wasze opinie.
_________________
Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Układ kierowniczy
hugo1111 Mechanika ogólna 19 1 Kwi 2017, 20:55
Glamdot
Brak nowych postów Uszkodzony układ kierowniczy
Fordzik88 Mechanika ogólna 12 5 Cze 2014, 21:24
brewa7
Brak nowych postów Układ kierowniczy : wspomaganie
Gość Mechanika 14 24 Wrz 2005, 15:13
Lokmen
Brak nowych postów Układ kierowniczy : zbierzność
doprowadza mnie to do rozpaczy
bartboro Mechanika 19 12 Wrz 2005, 21:05
Gość
Brak nowych postów [MK3] Układ Kierowniczy
dircerro Mechanika ogólna 2 12 Cze 2010, 11:36
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.