Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Odłączenie pompy paliwa
Autor Wiadomość
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 13 Lut 2012, 20:22   

Benzynki w baku zawsze mam przynajmniej pół zbiornika a ogólnie to 3/4 I moim zdaniem z wtryskami nic się nie stanie.to nie sekwencja.a gdy włącze gaz to wtryski i tak nie powinny pracować.Więc skąd przypuszczenia że jednak coś się z nimi stanie?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Lut 2012, 22:04   

peugeot40619tdi, wiesz lepiej to rob jak chcesz, nie moje auto...
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Lut 2012, 22:36   

Fordon napisał/a:
Iglice w wtryskach dostaja zawsze sygnal startowy w ECU przy zalaczeniu zaplonu w przypadku ziutka


hm... ale zakładając że odpalam z beny, to sygnał startowy idzie w momencie, gdy pompa pracuje. Odpalam auto, po jakimś czasie przełącza się na gaz, wtryski od benzyny są wtedy odłączane a ja sobie pstryczkiem ( albo automagicznie przekaźnikiem ) wyłaczam pompe. I wtedy wtrysk jest całkowicie odcięty od jakichkolwiek sygnałów i ciśnienia na listwie brak ( tzn utrzymuje się pewnie jeszcze przez jakiś czas ).

Kurde, nie do końca ogarniam, czemu to miało by się psuć ( w przypadkach innych niż wtrysk bezpośredni ) ;-(
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 13 Lut 2012, 23:42   

Tu nic sie nie zepsuje jeżeli startujemy z benzyny.ja wyjeżdzam z garażu gdzie mam ponad 20STOPNI i dopiero po 3kilosach włączam gaz.i faktycznie na gazie wtryski nie mają prawa pracować.jeśli by tak było to na gazie auto przepalało by benzyne
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Lut 2012, 23:53   

Boze ludzie...
Przekaznik pompy paliwa to osobna sprawa, sterowanie wtryskami, czasem wtrysku, korekta po ECT to inna kwestia, to co przechodzi przez centralke gazu to tylko sygnal masy dla kazdego z 4 wtryskiwaczy w tym 1.3 endura, ale sygnal + ciagle idzie na wtryski i nie ma tu nic to ze sobie odetniecie przekaznik, paliwa przeplywajac przez listwe chlodzi wtryskiwaczek, a za razem nie pozwala do dostania sie wilgoci ktora notabene jest w paliwie, a czasem nawet czesc wody, po to aby iglice nie zaszly ruda...

Widze ze trzeba lopatologicznie....
_________________

 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Lut 2012, 00:02   

Fordon, czyli podobną szanse na zardzewiałą iglice mam jak auto stoi nieużywane np. rok?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2012, 07:36   

Nie rozumiem jak przez wtryskiwacze na gazie ma iść sygnał, przecież by paliwo podawały,,, czyli zawór benzyny musi być, czyli po co ma pompa pracować?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lut 2012, 09:57   

JoeMix, przez centralke idzie tylko sygnal wspolny na wtryski do uwalniania iglicy czyli masa, lecz obwodu + nie odcinasz ani sie w niego nie wpinasz...
vegetagt, jak wszystko co jest narazone na wilgoc...

Przyklad jak to balngla na Full group...
Czyli sygnal masy jak i + jest wspolny, lecz sterowanie wtryskami jest z bieguna masy...
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2012, 10:10   

Fordon napisał/a:
JoeMix, przez centralke idzie tylko sygnal wspolny na wtryski do uwalniania iglicy czyli masa, lecz obwodu + nie odcinasz ani sie w niego nie wpinasz...
No ja rozumiem, czyli wtryski pracują cały czas, otwierają się i zamykają, nawet na LPG (tak?) więc żeby nie leciało na gazie paliwo musi być zawór odcinający jego dopływ (tak?) więc czy pompa pracuje czy nie pracuje to i tak nie mają one smarowania i chłodzenia (tak?)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lut 2012, 11:31   

Wtryski maja tylko sygnal + ktory jest stalym sygnalem nie zwiazanym z ECU na nie i nie przechodzi przez centralke... centralka dostaje tylko sygnal z ECU "masy" bo tak uwalniany jest czas otwarcia wtryskiwacza/ wtryskiwaczy. One nie pracuja lecz dostaja napiecie na swoje uzwojenie... (budowy wtryskiwacze nie musze chyba tlumaczyc? ) o to chodzi.
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2012, 11:47   

No tak, to ja rozumiem, ale jak to ma się do całej sprawy, na łopatologię bo pewnie o jakąś pierdołę się nie rozumiemy,,, jeśli wtrysk jest sterowany masą a ta jest niepodawana to fakt iż są stale pod napięciem jest bez znaczenia bo i tak nie ma przepływu prądu, a jak by był to wtrysk by się otworzył,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lut 2012, 12:35   

Chodzi o chlodzenie wtryskiwaczy, oraz plukanie siateczek filtrujacych zeby pozostale paliwo nie pozostawilo po sobie wilgoci tylko, bo temp silnika spowoduje odparowanie par paliwa i przejscie w faze lotna do pochlaniacza par paliwa a woda pozostanie, bo sama masa potrzebna jest do otwarcia wtryskiwacza...

http://warsztaty.samochod...onaw/spi_wt.htm
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2012, 13:25   

Fordon, czyli jak wtrysk zamknięty to przepływa przez niego i tak paliwo tak?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lut 2012, 13:43   

Tak :yes:
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Lut 2012, 03:44   

Yyyy i co ?? Koniec ?? Kolega gazownik powiedzial szybko co i jak a ja rozwinolem cala sprawe i nikt nic ?? Po mimo ze do kolegi gazownika mam pare pytan ale to juz na PW raczej bo calosc rozbija sie o centralke sterowania wtrysku sekwencyjnego i ilosci wtryskow np w przypadku BRC Sequent 24.
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2012, 07:42   

Mnie chodziło tylko ot sterowanie bo żeśmy się nie zrozumieli,,, jeśli w silniku jest tak że są wtryski przez które jak nie pracują (auto na LPG) przepływa paliwo to odłączenie pompy mija się z celem, jak jest zawór odcinający paliwo lub paliwo i tak nie dochodzi to wtrysku to pracująca pompa jest bez znaczenia i można ja wyłączyć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.