Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:19 |
[MK2] Fiesta Mk2 xr2 ?? Jaki to silnik gazniki weber |
Autor |
Wiadomość |
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 17:53
|
|
|
1,6 CVH jeśli to niby z Xr2, ale fiesta seryjnie nie wychodziła na takich gaźnikach,,, chyba |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 18:29
|
|
|
to jest fotka gaźnika z tej chciałbym_mieć_200_koni mk2 xr2? |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 18:40
|
|
|
Silnik to 1.6 CVH, zwykłe 94KM w serii
Gaźniki podwójne Weber 40 DCOE
Xr2 nigdy nie wychodziła na takich gaźnikach
Jeśli to jest ten zielony gremlin po tuningu co to właściciel mówi że ma 200 koni.......to konie co najwyżej są jeśli w aucie będą dwa takie silniki
Jak to dobrze i z głową poskładane to może wyciągnięte jest 120koni |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 19:20
|
|
|
vegetagt napisał/a: | to jest fotka gaźnika z tej chciałbym_mieć_200_koni mk2 xr2? |
Tak to ta !!!
Dzisiaj zabralem ja do siebie do garazu i mysle co z nia zrobic pomijajac gust kogos kto to zrobil buda jest zdrowa ma zawias koni klatke itd ale brak sporo czesci |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 19:38
|
|
|
Mam nadzieję że bardzo dużo stargowałeś jak za auto z silnikiem luzem w miejscu fotela.
Przedstaw nam ją w dziale Nasze Auta. Wygląd rzecz gustu, bardziej interesuje mnie co tam zostało zmodzone
No i nic jak tylko współczuć tej choroby na którą zapada każdy właściciel mk1/mk2 |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 21:53
|
|
|
Jutro w ciagu dnia postaram sie zrobic foto i jakis opis tego co jest i czego nie ma |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 16 Sty 2012, 22:10
|
|
|
van81, Może mieć nawet troche więcej jak 120KM, nie widać co po pokrywą jest, może jakiś wałeczek ostrzejszy albo co... No ale 200KM to bajka się zgodzę |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 10:07
|
|
|
pod pokrywa nie wiele widac poza kolkiem ktore chyba nie jest fabryczne bo posiada regulacje
Ale bez rozbierania ciezko znalezc jakies oznaczenie walka |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 21:35
|
|
|
jedno jest pewne - długo stało to wszystko...
kółko regulowane, chyba podwójne spręzynki zaworowe (nie wiem czy dobrze widze)
ja z bratem mamy cały silnik z escorta mk4 xr3i cvh do opchnięcia ze skrzynią biegów, może coś potrzebujesz? a wogóle jakich czesci Ci trzeba? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Sty 2012, 21:46
|
|
|
kółko regulowane, podwójne sprężynki.........rokuje to dobrze i w środku wałek powinien być także jakiś ostrzejszy. W sumie na tym się chyba kończy tuning. Wróżę z fusów ale jeśli to będzie uruchomione, wyregulowane to do 140KM może dojdzie. Co było by dobrym wynikiem. |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 08:20
|
|
|
Z czesci to najlepiej cala fiesta bo zanim zaczne skladac to ciezko powiedziecz co zabraknie
Auto nie bedzie autem na codzien Jak sie uda to na tegoroczny YTP poznan pojedzie
Na dzis z czesci takich co by sie dalo zaczac skladac to potrzebne lapy silnika polosie kolumna kierownicza klamki zewnetrzne jak by ktos mial to prosze o info
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 09:32
|
|
|
to kupuj tą: http://www.capri.pl/market/50795 |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 11:20
|
|
|
troszke drogo
Cena: one hundred trillion dollars
Ale zadzwonie moze cos urwe z ceny |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 12:31
|
|
|
saiper napisał/a: | troszke drogo
Cena: one hundred trillion dollars
Ale zadzwonie moze cos urwe z ceny | niżej podana 1111zł |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
saiper
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 15 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 14:24
|
|
|
van81 napisał/a: | saiper napisał/a: | troszke drogo
Cena: one hundred trillion dollars
Ale zadzwonie moze cos urwe z ceny | niżej podana 1111zł |
ale to nie ta za zdjec tylko ktos inny dopisal komentarz |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 14:46
|
|
|
Nie ktoś tylko Eddie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 14:50
|
|
|
ona nie ma prawa isc na czesci |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 15:43
|
|
|
tajmus napisał/a: | ona nie ma prawa isc na czesci |
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 18 Sty 2012, 17:49
|
|
|
van81 napisał/a: | Wróżę z fusów ale jeśli to będzie uruchomione, wyregulowane to do 140KM może dojdzie. Co było by dobrym wynikiem. |
Zostawmy żarty do hyde parku
saiper napisał/a: | Auto nie bedzie autem na codzien Jak sie uda to na tegoroczny YTP poznan pojedzie |
Auto karoseryjnie szału niestety nie robi Jak dla mnie i wielu innych z forum czasy płomieni zaspawywania kierunkowskazów minęły minimum5 lat do tyłu. No ale trzeba się cieszyć z tego co jest.
Jeśli buda jest w dobrym stanie blacharskim a silnik nie ma poobracanych panewek to będzie ok.
Po fotkach silnika to za same graty do niego czyli dekiel, kółko, może wałek, sprężynki, nie wiadomo może mechaniczne popychacze, gaźniki już jesteś do przodu bo nawet za te elementy w agonalnym stanie można sporo zapłacić kupując osobno.
Do przykładu ostatnio widziałem dekiel ązurowy do cvh za 500zł i poszedł od ręki
jeśli chcesz jechać na YTP to wsadzaj silnik ogarnij mechanikę i przyjeżdżaj bez zbędnego picowania i dopracowywania - tam wszystko wyjdzie co trzeba zrobić
Załóż temat w dziale "Nasze auta" i cyknij jak najwięcej zdjęć z zewnątrz, środka, z pod auta i jakoś będziemy pomagali |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
|