Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Odcięcie zapłonu
Autor Wiadomość
Szkodnik 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:11   [MK3] Odcięcie zapłonu

Witam mam dość niecodzienne pytanie

przy ilu obr/min fieścina 1.1i ma odcięcie zapłonu ? bo wkręci się na 7000 i nie mam tego charakterystycznego dźwięku ;/

Przepraszam jak nie ten dział
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:16   

nie pamiętam przy ilu ale gdzieś około 6,5-7tys chyba
 
 
Szkodnik 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:22   

możliwe że odcięcie jest nieodczuwalne ? czy jednak powinienem usłyszeć ten dźwięk ?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 13 Sty 2012, 15:47   

liczysz na wykład z algebry?
nic nie słychać
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:28   

odglos klawiatury szykującej się do ucieczki skutecznie zagłusza jakiekolwiek inne dzwieki :9:
zastanawiam sie jaki sens ma krecenie tego silnika az tak wysoko :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Szkodnik 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:39   

jeszcze jedna sprawa

gdy wcisnę już gaz to od 4000 obr strasznie kopci na biało jak depnę mocniej to dosłownie nic nie widać , a płyny nie ubywają .Sprawdziłem świece to są pokryte czarną sadzą. Dodam że głowica jest po kompletnej regeneracji u specjalistów.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:59   

Szkodnik, odcięcie zapłonu w 1.1 wygląda tak: http://www.youtube.com/wa...feature=related
jako, ze masz 1.1i to moze się troche różnić.

Co do charakterystycznego dźwięku, to pewnie czegoś takiego oczekiwales: http://www.youtube.com/watch?v=q1ZlAUiEncs ? :)
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 13 Sty 2012, 16:59   

kopci bo jest zimno?
 
 
Szkodnik 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:38   

vegetagt napisał/a:
Szkodnik, odcięcie zapłonu w 1.1 wygląda tak: http://www.youtube.com/wa...feature=related
jako, ze masz 1.1i to moze się troche różnić.

Co do charakterystycznego dźwięku, to pewnie czegoś takiego oczekiwales: http://www.youtube.com/watch?v=q1ZlAUiEncs ? :)


Mam dokładnie tak jak z 1 linku ale oczekiwałem tego z 2 linka :)


Stunt też rozważałem tę opcję :)


Jak tak pomagacie za co wam dziękuje to może powiecie czemu na 3 biegu trzymam gaz to w pewnym momencie szarpie autem tak jak bym pulsacyjnie wciskał gaz. ( jak by paliwa nie dostawał) obstawiam filtr paliwa ale nie wiem dokładnie.
 
 
doniu 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Dębica
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:47   

http://www.youtube.com/watch?v=DUlcxbwLYk8 O jak fajnie by było jakby 1.1i wchodziło na takie obroty i miało takie fajnie slyszalne odcięcie :ok: A co do piłowania , to nie radze , szkoda silnika, ten silnik kompletnie sie nie nadaje to przekraczania 6 czy nawet 5 tys obrotów. Jak wyprzedzam i dochodze do 4,5 do już mi sie żal robi i zmieniam bieg na wyżsszy.

Z tym 3cim biegiem mi się dzieje tak jak wyjade całkiem zimnym z garażu i go nie cisne tylko jade na bardzo niskich obortach, przykładowo na 1 tylko sie rusze, a trójke wbijam juz od 40 np. chociaż nie pamietam ale poprostu na bardzo niskich obrotach go trzymam to wtenczas potrafi tak zaszarpać. Myśle że to jest normalne w tym silniku.I to nie jest powód jak w każdym aucie że za wyski bieg, on ogólnie ładnie idzie na tym biegu przy tej prędkości ale jak dogrzany jest.
_________________

[MK3] 1.1i GHIA by doniu
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:54   

HCSy mają odcięcie przy 5250, chwilowo powinny się zakręcić max do 5750 - to na benzynie. na gazie widziałem zamykanie obrotka :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Szkodnik 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:56   

doniu napisał/a:
Jak wyprzedzam i dochodze do 4,5 do już mi sie żal robi i zmieniam


To nim da się wyprzedzać <wow> <wow> <wow> <wow>
ale pewnie zależy co :P
Na światłach stałem obok audi TT Start wygrałem ale 4 sekundy później miną mnie jak rakieta :)
 
 
doniu 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Dębica
Wysłany: 13 Sty 2012, 17:56   

na gazie to nie jest tak że nie ma odcięcia, tak jak np na tym filmiku co dałem??

Haha dzisiaj z tiguanem sie wyrównałem na światłech ale gościu mnie olał i dał sie wyprzedzić. No da sie wyprzedać, tylko nie wiem jakim cudem ale miałem dzisiaj problem wyprzedzić cienkusa który jechał na dodatek w 2 albo 3 osoby a ja sam. Jechaliśmy na dwupasmówce więc wyciągaliśmy obydwoje wszystko z auta. A silnik mam nie zajejchany... chyba hcs miał gorszy dzień poprostu...
_________________

[MK3] 1.1i GHIA by doniu
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Sty 2012, 18:02   

doniu napisał/a:
na gazie to nie jest tak że nie ma odcięcia, tak jak np na tym filmiku co dałem??


na tym filmiku to wygląda, jakby odcięcie na lpg było poprostu przesunięte. Chyba, ze facet nie wciska gazu do końca.
przy 1 gen lpg bez problemu poza skale obrotka zdarzalo się wyjść bez odcinki :)
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 13 Sty 2012, 18:32   

bidżej napisał/a:
HCSy mają odcięcie przy 5250, chwilowo powinny się zakręcić max do 5750 - to na benzynie. na gazie widziałem zamykanie obrotka :P
dziwne... mój szedł wyżej
pewnie zepsuty. dobrze że wymieniłem na zeteca
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Sty 2012, 23:03   

1,1 na gaźniku z mechanicznym aparatem zapłonowym odcięcie miały takie że po prostu silnik się równo kręcił na max obrotach i tyle,,, myślę że 1,1i będzie mieć podobnie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
doniu 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 80
Skąd: Dębica
Wysłany: 14 Sty 2012, 01:26   

Według mnie przy tym HCSie to powinni odcięcie już przy np. palne z głupia 6 tys obrotów albo ciut mniej, bo dochodzenie do takich a co gorzej przekraczanie jest dążeniem do szybciutkiej śmierci silnika.
_________________

[MK3] 1.1i GHIA by doniu
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Sty 2012, 10:26   

to przecież piszę, że fabrycznie masz przy 5250 - to są dane z instrukcji.
i tak btw, z tego co wiem, komp nie odcina zapłonu, tylko paliwo - dlatego nie ma charakterystycznego "tytytytytyty", tylko"buuuuu" :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 14 Sty 2012, 11:07   

bidżej napisał/a:
to przecież piszę, że fabrycznie masz przy 5250 - to są dane z instrukcji.
i tak btw, z tego co wiem, komp nie odcina zapłonu, tylko paliwo - dlatego nie ma charakterystycznego "tytytytytyty", tylko"buuuuu" :-P

tak
temu na gazie można kręcić więcej
a w 1.1 na kopułce odcina palec z ogranicznikiem z tego co pamiętam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Sty 2012, 11:21   

Stunt_Man napisał/a:
a w 1.1 na kopułce odcina palec z ogranicznikiem
Po prostu moment zapłonu jest już tak mocno przesunięty przez przyspieszacz i podciśnieniowy i odśrodkowy że silnik nie chce się wyżej kręcić,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.