Piękne, klasyczne, ciekawe i kontrowersyjne pojazdy... |
Autor |
Wiadomość |
McLfan
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
kejt_btv
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 36 Dołączyła: 01 Paź 2011 Posty: 50 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 1 Lis 2011, 16:54
|
|
|
AUDI R8 na ulicach Szczecin :] |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 1 Lis 2011, 17:04
|
|
|
30 Października miałem zlot VAG'a lubuskiego i przyjechały nie tylko vag'i:
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 3 Lis 2012, 00:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
bigel
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 161 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 23 Gru 2011, 22:33
|
|
|
Pierwszy raz to zobaczyłem w życiu, nazywa się Autobianchi Elegant.spotkany na ulicach Verony wczoraj,więc strzeliłem fotke
|
_________________ Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
|
|
|
|
|
SILO
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 49 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 54 Skąd: Dębica/Grantham
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 14:41
|
|
|
Czesc!
Mala uczta dla ludzi w ktorych zylach plynie benzyna, Birmingham Motorsport International. Koszmarnie drogie bilety ale wartalo, nigdy nie doznalem wiekszych, estetycznych motoryzacyjnych przezyc, poprostu poezja...... Ciszylismy sie jak Murzyni blaszka z synkiem, on idzie mocno w moje slady i kocha samochody.
Wrzucam kilka fotek maly ulamek czegos wspanialego. Poza tym byla spora ekspozycja bolidow formuly pierwszej z ubieglego zezonu ale niestety fotki nie wyszly najlepiej
Moj synek i Fiesta WRC
Subaru Burnsa z Safari
Focus Collina
Escort
SLS wyscigowy
Historic Le mans
Mini Prodrive
TATA INdigo, najtansze auto na swiecie ) zartuje - otyginalne 250GTO
SLR
Mc Laren
Lexus
Troche Arieli
Tu moglbym umrzec wsrod ascari, ferrari klasycznych rajdowek i wyscigowek, mysle ze jak bede dobrym czlowiekim i pojde do nieba to tak wlasnie ono bedzie wygladac.......
Ciekawy jestem ile ja polerowali
Synek wie co dobre
Morgan, dzielo sztuki na kolach...
Po wsiadaniu i mierzeniu sie do GTR-ow M5, lambo czy 911 bida nastala jak musialem wracac do domu Vectra :( |
_________________ Ford Mondeo 2.0 dcti kombi 06, Seat Ibiza 04 1.2 widowmaker, Iveco Daily 2.3 HTP 09 |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 3 Lis 2012, 00:51, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
doniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dominik
Wiek: 31 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 80 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 15:58
|
|
|
Coś ode mnie ze słynnego na całą Polske zlotu motocyklowego w Małej, jeszcze za czasów skutera :
|
_________________
[MK3] 1.1i GHIA by doniu |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
maniar72
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: TOMEK
Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 37 Skąd: PL<>FR
|
Wysłany: 11 Mar 2012, 15:08 wizyta w genewie na targach
|
|
|
parę fotek fiesty st i rajdówki wszystkie zrobione wczoraj
i jeszcze trochę ciekawych
|
_________________ - xr2i 1.8 zetor, szukam następnych XR-erek |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Mar 2012, 20:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Igraszki
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: ST
Silnik: 2.0 16V
Imię: Radziu
Wiek: 33 Dołączył: 12 Gru 2008 Posty: 186 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Kwi 2012, 23:40
|
|
|
ze skrajnosci w skrajnosc?
|
_________________ |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 7 Cze 2012, 23:00
|
|
|
Dzisiaj spotkałem TO cudo, co prawda nie Ford ale nie zmienia to faktu że to auto jest istnym dziełem sztuki i klasyką samą w sobie:
Prawda że cudo? Lepszego auta w życiu nie widziałem i nie zobacze bo niema
Nawet Stunt_Man'owi powinno sie podobać choć różnie może być
PS.
Tych co na moich fotkach to powstało bodajże niecałe 1000 sztuk bo to prawdopodobnie Audi Quattro 20V Turbo |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 14 Paź 2013, 03:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 9 Cze 2012, 07:22
|
|
|
Bezimienny napisał/a: | Nawet Stunt_Man'owi powinno sie podobać choć różnie może być |
a żebyś wiedział. |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 25 Gru 2012, 21:10
|
|
|
Ten romet to pseudo samochód z chin za grube pieniądze. A Velorex na górnych zdjęciach to klasyka z Czech
EDIT 29.12.12
Poczytajcie o chińskim badziewie..
http://www.4e.romet.pl/uploadfiles/romet_4e.pdf
A czemu chińskim?
http://www.made-in-china....hicle-MA4E.html
Żal, ku$%wa, żal!
http://motoclub.romet.pl/o-marce/
A tu test tego badziewia:
"Samochód dostał pięciodrzwiowe nadwozie, ale po otwarciu tych z tyłu - naszym oczom, zamiast kanapy, ukazała się plastikowa półka. Pod nią mieści się szereg kwasowo-ołowiowych akumulatorów oraz zespół napędowy, zasilający tylną oś. Nie ma również bagażnika. Zamiast niego mamy do dyspozycji półkę, zamontowaną na nieco wyższym poziomie. Po uchyleniu maski naszym oczom, również ukazały się akumulatory. "
"Fotele skrzypią i nie robią wrażenia solidnych. Tapicerka i plastiki są fatalnej jakości, a nawiewy nie dają zbyt szerokich możliwości regulacji strumienia powietrza. Szyberdach, którym dysponował nasz samochód testowy w wersji "Comfort&Ergonomics", obsługuje się ręcznie. Co jednak ciekawe, szklana część dachu uchyla się "pod wiatr", czyli w odwrotną stronę, niż ma to miejsce w "normalnych" autach."
"Dlatego dobrą wiadomością jest możliwość rozpędzenia się do zaledwie 65 km/h. Właściwie, powinniśmy powiedzieć - aż. Wyobraźcie sobie, jak wygląda hamowanie z takiej prędkości i jakie skutki dla kierowcy i pasażera miałoby ewentualne zderzenie. No i jazda jest wtedy iście wyczynowa. Podmuchy bocznego wiatru i zawirowania powietrza z mijających i wyprzedzających nas samochodów rzucają Rometem na boki, kierowca co chwilę musi opanowywać autko, które ma wyraźną ochotę, by nagle opuścić jezdnię. Nawet gdy nie ma zakrętów, musimy nieustannie korygować tor jazdy i ostro pracować kierownicą. Nasza jazda testowa odbyła się w deszczu, który ujawnił jeszcze jedną cechę tego autka. Przednią szybę wyposażono wprawdzie w elektryczny nawiew, ale dysza jest tylko jedna, pośrodku szyby, a wentylator za słaby. Po kilku minutach wszystkie szyby zachodzą mgłą, a dmuchawa bez regulacji prędkości pracy nie jest w stanie niczego zmienić. No, może poza drastycznym skróceniem zasięgu auta. "
A to najlepsze:
"Nie można dodawać gazu zbyt mocno, bo skończy się to rozłączeniem napędu. Wówczas nie będziemy mogli kontynuować jazdy. Trzeba się zatrzymać, ustawić dźwignię zmiany biegów w pozycji neutralnej, włączyć tryb D i ruszać od nowa. Przedstawiciele firmy nie byli w stanie nam wyjaśnić, dlaczego tak się dzieje."
Cały test tu:
http://moto.wp.pl/kat,107...html#ratingForm
Chyba oszaleje!!
UWAGA!
Pojazdy ROMET 4E są jednymi z nielicznych , homologowanymi w Polsce pojazdami w kat L6e jako czterokołowce lekkie oraz w kat L7e jako czterokołowce ciężkie.
Zgodnie z nowelizacją Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym do kierowania pojazdami marki ROMET 4 E wystarczy ukończone 14 lat i nowe prawo jazdy kategorii AM w wersji L6e lub 16 lat i prawo jazdy kategorii B1 w wersji L7e. |
_________________ Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167 |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 30 Gru 2012, 08:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 30 Gru 2012, 01:00
|
|
|
Nie, nie. Powiem co jest "najlepsze" (subiektywnie). Te "tojtoje na kółkach" będą w stanie legalnie wjechać na autostradę (do jazdy po drodze tej kategorii dopuszczone są pojazdy, które rozwijają prędkość minimum 60kph). Jak teraz koło takiego "potwora" przejedzie coś z prędkością 140kph, to będzie bardzo ciekawie
A dorzucenie do tego 14-latka to już przepis na drogowy koktajl Mołotowa... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 26 Sty 2013, 15:07
|
|
|
|
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Paź 2013, 01:38
|
|
|
Wczoraj przed 20 trafiona pod budynkiem Super Expressu (przy Łukowskiej):
|
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 14 Paź 2013, 02:05
|
|
|
To i ja coś wrzucę, przyłapany na banie Chevy SSR. Ciekawostką jest zastosowany motor z Corvetty 6L KM-410
Niestety tylko od tyłu udało się go namierzyć
A tak podglądowo wygląda z przodu:
|
|
|
|
|
|