Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wymiana wtrysku w 1.1
Autor Wiadomość
marek_zegarek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: warszawa
Wysłany: 10 Gru 2011, 15:54   

na kazdym cylindrze 11-12 bar.
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 10 Gru 2011, 16:02   

Czyli zwiększone spalanie związane ze zużytym silnikiem jednak odpada.
 
 
 
marek_zegarek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: warszawa
Wysłany: 10 Gru 2011, 16:14   

olej dolewałem w wakacje ,ale dzis patrzyłem i jest maximum. czyli nie jest tak zle. silnik na zimynm lubi sobie poklepacmetalicznym odgłosem i puscuic niebieskiego dymka, ale jak sie zagrzeje to wszystko ustepuje a pali dalej masakrycznie. :sad:
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Gru 2011, 18:09   

diodalodz, też prawda :|

marek_zegarek, tak czy tak polecam przejrzenie kabli pod maską.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
marek_zegarek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: warszawa
Wysłany: 10 Gru 2011, 18:29   

których kabli od swiec? nowe są,.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Gru 2011, 18:36   

mówię o całej wiązce silnikowej, szczególnie o kostkach połączeniowych.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Gru 2011, 20:59   

Więc z tego co wiem jak na sygnale sondy ustawimy teoretyczne optimum to wcale silnik nie będzie podawał optimum,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
marek_zegarek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: warszawa
Wysłany: 12 Gru 2011, 17:04   

wczoraj wyjezdzilem paliwo do sucha az zgasła.i odłączyłem sonde lambda. dzisiaj wlałem 10 litrów paliwa i pojechałem w trase zrobiłem 120 Km z predkoscia rozna raz 90km/h raz 120km/h i dojechałem na tych dziesięciu litrach i jeszcze coś w zbiorniku zostało. czyli to sonda jest walnięta i przez nią samochod palił mi 5 litrów na 40 km.. sprawdze jeszcze raz. wleje znowu 10 litrów i bede jechał az samochod zgasnie wtedy zobacze ile spala. na odłączonej lambdzie bedzie więcej żłopał niż na podłączonej sprawnej nowej z allegro ? moge tak jezdzic bez sondy ??
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 12 Gru 2011, 18:31   

boshe, co za pomiar spalania... :cojest: :kaput: :pop: :krzesłemgo: :edi:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 12 Gru 2011, 18:34   

niedługo będziesz zakładał temat w "KUPIĘ", o treści - kupię pompę paliwa do 1.1 :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
marek_zegarek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Patryk
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 81
Skąd: warszawa
Wysłany: 12 Gru 2011, 18:40   

nie ma takiej opcji :D jak juz to nowy samochod mam dośc tego rzęcha :hihihi:
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 12 Gru 2011, 19:40   

jaki pan taki kram...
 
 
maxx304 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 53
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 22 Gru 2011, 09:36   

No przy takich pomiarach, i wysysaniu baku do ostatniej kropli, to za chwilę sfajczysz pompę, kolego, i wcale nie pojedzie... :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.