Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:03
[MK2] Dużo pali
Autor Wiadomość
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:17   [MK2] Dużo pali

Witam, wiem że było już kilka takich tematów ale nie znalazłem nic wspólnego z moim problemem (oprócz tego że dużo pali). Zacznę od tego że przed wymianą serva miała nie równe obroty i paliła ok 7 litrów, po wymianie serva na szczelne ma równe obroty i muszę przy odpalaniu dodać gazu czego nie miałem wcześniej. Mechanik twierdzi że nic nie grzebał przy gaźniku tylko zrobił cały układ hamulcowy. Macie pomysły, jakie mogą być przyczyny dużego spalania. Filtr powietrza nowy, świece i przewody nie dawno wymieniane. Aha gaźnik to motorcraft VV
_________________

 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:49   

przed wymianą 7l a po wymianie ? ja zawsze przy odpalaniu daje trzy pąpnięcia w pedał gazy, nawet gdy odpalam zimą na ssaniu...
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:51   

no włsnie duzo znaczy ile
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:58   

dużo czyli 10, jeszcze ssanie mi nie działa jak wcześniej teraz to dławi na ssaniu i tak jakby go zalewało, przed tem nie miałem nic takiego normalnie na ssaniu chodził bez problemu.
_________________

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:02   

krótko
gaznik masz do dup*
nie musiał nic robic przy gazniku bo wezyk z serwa nie idzie do gaznika tylko kolektora ssacego powinna pomóc czyszczenie i regulacja jesli samemu nie masz pojecia jak to poszukaj jakiegos mechanika który ogarnia gazniki
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:05   

kuba87 napisał/a:
krótko
gaznik masz do dup*
nie musiał nic robic przy gazniku bo wezyk z serwa nie idzie do gaznika tylko kolektora ssacego powinna pomóc czyszczenie i regulacja jesli samemu nie masz pojecia jak to poszukaj jakiegos mechanika który ogarnia gazniki


Nawet jak było wszystko ok? a Ten wężyk to dałbym ręke uciąć że idzie do gaźnika. Właśnie z tym gaźnikiem to nie jest tak łatwo bo byłem u mega specjalistów na śląsku i powiedzieli że nic z tego bo nie ma części do tego i z regeneracji nici a regulować sie nie opłaca na starych :sad:
_________________

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:08   

Twój gażnik to o taki o? :
http://imageshack.us/phot.../abcd0020x.jpg/
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:15   

yyy chyba,

http://eter-mot.abc24.pl/...7377#top_sklepu


nie wiem czy to ten sam ale inaczej mi wygląda
_________________

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:20   

chyba takie samo mój ma mixer od gazu załozony wiec moze być niepodobny
jutro zyrkne jak toto wygląda
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:54   

Szpila napisał/a:
regulować sie nie opłaca
gaźnik VV jest mało podatny na regulacje jak już się spartoli to można szukać innego... 7l to norma na ten gaźnik natomiast 10l to już oznaka zesrania ja bym na allegro szukał drugiego gaźnika...
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Gru 2011, 20:59   

sprawdź ten wężyk który idzie od gaźnika do serwa czy nie przypchany albo nie przetarty gdzieś
skoro na ssaniu go dławi to go przylewa czyli za dużo dostaje paliwa
albo ten wężyk albo regulacja, możesz coś sam spróbować poczyścić może coś pomoże
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:09   

szczepan522 napisał/a:
Szpila napisał/a:
regulować sie nie opłaca
gaźnik VV jest mało podatny na regulacje jak już się spartoli to można szukać innego... 7l to norma na ten gaźnik natomiast 10l to już oznaka zesrania ja bym na allegro szukał drugiego gaźnika...




Tak wiem, tylko że byłem u fachowców od gaźników i tak mi powiedzieli, a ja tam łap nie pcham :yes: mam drugi w piwnicy i mógłbym spróbować na nim coś jeszcze, ale nie wiem czy jest sprawny w 100% i czy czasami nie gorszy jak ten co mam



van81

sprawdzę i spróbuje coś podczyścić, ale będę bardziej zmierzał do tego żeby zobaczył to ktoś kto się na tym zna
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:40   

Jak słyszę ze VV jest niepodatny na regulacje to mnie skręca,,, z drugiej strony ciężko o fachowca do niego bo nawet starzy gaźnikowcy przecierają oczy jak widzą "szufladę", a w tym jest sekret tego gaźnika, jak się za mocno będzie otwierać to tam na końcu jest iglica w dyszy, im bardziej się wysunie tym bardziej wiadomo leje,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:42   

JoeMix, a teraz dobrego gaznikowca ze świecą szukać
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21 Gru 2011, 00:24   

i to jest właśnie sedno problemu... Gaźnik jest spoko, ale spece od gaźników niestety już praktyczynie nie istnieją...

Szpila, fajnego zeteca mozna wsadzic zamiast 1.1, a pali porównywalnie ;)
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 21 Gru 2011, 01:14   

Zapłon ustawiony ?, mógł sie posrać , u mnie po wymianie skrzyni się przestawił:-P Nie wiem jakim cudem ale zaczą nie równo chodzić na ssaniu i nie palił na dotyk jak wczesniej , do tego strzelal ogniami z rury :V: Po regulacji wszystko wróciło do normy , na spalanie też to ma wpływ napewno
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 21 Gru 2011, 17:30   

oski981 napisał/a:
Zapłon ustawiony ?, mógł sie posrać , u mnie po wymianie skrzyni się przestawił:-P Nie wiem jakim cudem ale zaczą nie równo chodzić na ssaniu i nie palił na dotyk jak wczesniej , do tego strzelal ogniami z rury :V: Po regulacji wszystko wróciło do normy , na spalanie też to ma wpływ napewno



readmore



vegetagt wiem, ale narazie mam ograniczony fundusz, w przyszłości wpadnie 1,6 cvh
_________________

 
 
 
chathouk 

Model: Ford Fiesta Mk2`83
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 25
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:03   

wlasnie jesli chodzi o spalanie ostatnio robilem takie testy swoja mk2 1.1, i wyszlo wlasnie 10 litrow na setke w miescie :/ i tak jak czytam w roznych tematach wiekszosc osob wskazuje ze to wina gaznika.

Ja mam gaznik ten VV http://eter-mot.abc24.pl/...7377#top_sklepu , byl regulowany i czyszczony w pazdzierniku u gaznikowca poleconego tutaj na forum.

Wyczytalem ze przy tym gazniku maja duzy wplyw na spalanie inne czynniki mechaniczne, a konkretnie chodzi mi o zawory. Czy rozregulowane lub zle wyregulowane tez moga podniesc spalanie o 3 litry na setke?

A i co do zaplonu gosciu jak mi gaznik czyscil i regulowal to zaplon tez ustawil. Auto odpala nawet przy -20 bez zadnego problemu
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Lut 2012, 13:49   

Moja też przy -20 paliła bez problemu i też w granicach 10 na setkę w te mrozy mi wychodziło,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Lut 2012, 14:15   

chathouk, ja u siebie regulowalem zawory i spalanie bylo bez zmian :)

A powiedz mi, czy jak zjezdzasz z górki, to zrzucasz na luz czy lecisz na biegu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.