Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:17 |
[MK2] ciśnienie w układzie chłodzenia |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 14:09 [MK2] ciśnienie w układzie chłodzenia
|
|
|
Hej
Jakie maksymalne ciśnienie w układzie chłodzenia wytwarza zetec 1.6? I czy jest ono dużo wyższe niż w 1.1 hcs/ohv ?
edit:
ogólnie to próbuje szczelność nagrzewnicy sprawdzic - w jeden wąż dmucham małym kompresorkiem do pompowana kół a drugi zatykam paluchem. No i cisnienie sie robi ok 1-1,5 bara conajmniej, bąbelków brak, a w aucie okolice nagrzewnicy są w płynie chłodzącym. |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 15:56
|
|
|
jak silnik ma walniętą uszczelke to ciśnienie może być bardzo duże.
nie mam pojęcia ile może być przy sprawnym silniku ale to może zależeć od płynu (albo wody!)
korek w zbiorniczku otwiera sie przy około 1.4bara |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 16:18
|
|
|
aha, czyli prawidlowe wartosci nie są zbyt duze i powinienem być w stanie wytworzyć to samodzielnie |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 17:15
|
|
|
vegetagt, pojeździj bez zamkniętego zbiorniczka wyrównawczego,,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 17:28
|
|
|
JoeMix, w 1.1 skonczylo to się wyrzuceniem wody przez zbiornik |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 17:54
|
|
|
vegetagt, to masz coś nie tak z układem, bezproblemu można jeździć z odkręconym zbiorniczkiem, inaczej się silnik grzeje, ale nie zdarzyło mi się aby mi auto płyn wyrzuciło, w jednym aucie kipiało po zgaszeniu gorącego silnika po pewnym czasie, ale zalany był wodą,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Gru 2011, 18:12
|
|
|
JoeMix, moze w 1.1 byla uszczelka walnięta i tak jak pisał Stunt_Man, duże cisnienie sie robilo. Tam też co jakiś czas woda uciekała, a że woda nie smierdziala ( i w sumie to chyba tylko jedną zime fiestą jezdzilem ) to nie zwrocilem uwagi.
Jakich efektów powinienem się spodziewać przy odkręconym korku? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.