Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
20 Lis 2011, 10:09
[Ogólny] Ilość płynu do wspomagania
Autor Wiadomość
kadet1212 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Classic
Silnik: 1.4DuratorqTDCi/70KM
Imię: Sebastian
Wiek: 37
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 7
Skąd: Milicz
Wysłany: 19 Lis 2011, 21:46   [Ogólny] Ilość płynu do wspomagania

hej mam pytanie. kiedy powinno sie mierzyc ilosc plynu wspomagania. przed odpaleniem po nocy czy po przejechaniu pewnego dystansu we fiescie mk6. ogolnie mam poziom ponizej minimum po nocy, a jak sie nim troche przejade to jest mniej wiecej po srodku. Powinienem go dolac?? czy raczej olac :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Lis 2011, 20:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 19 Lis 2011, 21:59   

na ciepłym zawsze jest więcej
więc na ciepłym uzupełnij do max

u mnie na podziałce jest max cold i max hot
nie wiem jak w fieście ale na logike należy dolać do max gdy jest ciepły :-P
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Lis 2011, 22:31   

Stunt_Man napisał/a:
na logike należy dolać do max gdy jest ciepły
na logikę to sobie można, część płynów sprawdza się na zimno inne na gorąco, jedna na wyłączonym a inne na pracującym silniku,,, tu nie ma miejsca na logikę tylko na instrukcje obsługi,,, trzeba sprawdzić tam jak sprawdzać w aucie,,, bo może być tak ze na zimnym może być MAX i podczas pracy wychudzić daleko za ta podziałkę (jak np. z układem chłodzenia)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 20 Lis 2011, 03:02   

Ja proponuję, coby na zimnym było na min. a na ciepłym mieć w zadnicy... I pewnie tak podaje fabryka... JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło... :9:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 20 Lis 2011, 08:14   

Parzych napisał/a:
Ja proponuję, coby na zimnym było na min. a na ciepłym mieć w zadnicy... I pewnie tak podaje fabryka... JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło... :9:

u mnie w czerwonym heblu sprawdza sie poziom płynu w chłodnicy oraz płynu we wspomaganiu na ciepło

JoeMix, ale jak doleje na max przy ciepłym to na zimnym spadnie gdzieś do połowy a jak sie znowu zagrzeje to bedzie znowu max... proste.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Lis 2011, 09:17   

Parzych napisał/a:
JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło... :9:
Olej w automatycznej skrzyni biegów: Temp oleju 60-80 st. pracujący na biegu jałowym silnik,,, (fakt że to jako jedyne mi na myśl przychodzi :P )
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 20 Lis 2011, 14:48   

Dobra, nie wszystko się sprawdza na zimnym, macie rację, ale od każdej reguły są wyjątki...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Lis 2011, 20:08   

U mnie w mk3 na zbiorniczku są dwa poziomy max. Max Hot i Max Cold - Min jest jeden. Czyli mozna sprawdzać i na ciepłym i na zimnym (różnica między oboma "maxami" to jakiś centymetr na zbiorniczku).
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] Proszę o ocenę samochodu.
W tym temacie prosimy o ocenę auta z ogłoszenia i prośby o sprawdzenie
Freeman Przed zakupem 298 21 Maj 2021, 05:43
mariusz131
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] FOTA - oferta promocyjna na wybrane części do Ford
trzeci Przed zakupem 0 19 Cze 2012, 21:55
trzeci
Brak nowych postów [mk4] Ilość płynu do wspomagania.
Pyra20 Mechanika 2 28 Wrz 2010, 19:56
Puff
Brak nowych postów Wyciek płynu wspomagania
donkicha Mechanika ogólna 2 10 Maj 2021, 20:52
Wotek
Brak nowych postów Wymiana płynu do wspomagania
dindzi Mechanika ogólna 6 18 Lis 2017, 16:58
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.