Przesunięty przez: szynszyl 20 Lis 2011, 10:09 |
[Ogólny] Ilość płynu do wspomagania |
Autor |
Wiadomość |
kadet1212
Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: Classic
Silnik: 1.4DuratorqTDCi/70KM
Imię: Sebastian
Wiek: 37 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 7 Skąd: Milicz
|
Wysłany: 19 Lis 2011, 21:46 [Ogólny] Ilość płynu do wspomagania
|
|
|
hej mam pytanie. kiedy powinno sie mierzyc ilosc plynu wspomagania. przed odpaleniem po nocy czy po przejechaniu pewnego dystansu we fiescie mk6. ogolnie mam poziom ponizej minimum po nocy, a jak sie nim troche przejade to jest mniej wiecej po srodku. Powinienem go dolac?? czy raczej olac |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Lis 2011, 20:22, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 19 Lis 2011, 21:59
|
|
|
na ciepłym zawsze jest więcej
więc na ciepłym uzupełnij do max
u mnie na podziałce jest max cold i max hot
nie wiem jak w fieście ale na logike należy dolać do max gdy jest ciepły |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 19 Lis 2011, 22:31
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | na logike należy dolać do max gdy jest ciepły | na logikę to sobie można, część płynów sprawdza się na zimno inne na gorąco, jedna na wyłączonym a inne na pracującym silniku,,, tu nie ma miejsca na logikę tylko na instrukcje obsługi,,, trzeba sprawdzić tam jak sprawdzać w aucie,,, bo może być tak ze na zimnym może być MAX i podczas pracy wychudzić daleko za ta podziałkę (jak np. z układem chłodzenia) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 20 Lis 2011, 03:02
|
|
|
Ja proponuję, coby na zimnym było na min. a na ciepłym mieć w zadnicy... I pewnie tak podaje fabryka... JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Lis 2011, 08:14
|
|
|
Parzych napisał/a: | Ja proponuję, coby na zimnym było na min. a na ciepłym mieć w zadnicy... I pewnie tak podaje fabryka... JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło... |
u mnie w czerwonym heblu sprawdza sie poziom płynu w chłodnicy oraz płynu we wspomaganiu na ciepło
JoeMix, ale jak doleje na max przy ciepłym to na zimnym spadnie gdzieś do połowy a jak sie znowu zagrzeje to bedzie znowu max... proste. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Lis 2011, 09:17
|
|
|
Parzych napisał/a: | JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło... | Olej w automatycznej skrzyni biegów: Temp oleju 60-80 st. pracujący na biegu jałowym silnik,,, (fakt że to jako jedyne mi na myśl przychodzi ) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 20 Lis 2011, 14:48
|
|
|
Dobra, nie wszystko się sprawdza na zimnym, macie rację, ale od każdej reguły są wyjątki... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 30 Lis 2011, 20:08
|
|
|
U mnie w mk3 na zbiorniczku są dwa poziomy max. Max Hot i Max Cold - Min jest jeden. Czyli mozna sprawdzać i na ciepłym i na zimnym (różnica między oboma "maxami" to jakiś centymetr na zbiorniczku). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
|