Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, regulacja

[MK3] Wymiana filtra a regulacja instalacji
Autor Wiadomość
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 26 Lis 2011, 21:47   [MK3] Wymiana filtra a regulacja instalacji

Elo.Wymieniłem filtr powietrza i po wynianie mam falowanie obrotów na wolnych obrotach.Jest to wina tego ,że przez nowy filtr dostaje więcej powietrza ;-|
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2011, 09:26   

Dobrze prawisz...
 
 
Miki 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Piotr
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: katowice
Wysłany: 27 Lis 2011, 09:36   

na 99% jeszcze jak regulowałeś coś na starym filtrze to napewno.
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27 Lis 2011, 10:50   

Miki napisał/a:
na 99% jeszcze jak regulowałeś coś na starym filtrze to napewno.
sam nie regulowałem bo samemu to można kurek w kuchence zakręcić a regulację to wole zostawić komuś kto ma do tego przyrządy :joint: ale tak myślałem że to wina filtra a co lepssze kupiłem filtr KAGERA po numerach i był za duży nunu no ale wszystkie wyroby prywaciaży się do :tyłek: nadają
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Lis 2011, 12:00   

takie rzeczy dzieja sie kiedy przez gaznik nie leci lewe powietrze tylko wszystko zasuwa przez filtr lub kiedy filtr jest zadki i puszcza wiecej powietrza... jesli masz mozliwosc to teraz zwieksz mu ilosc gazu zeby sklad byl ten sam jesli masz zwykla instalke to delikatnie na parowniku w lewo srubka ale nie wiecej jak 5mm, zgasic i odpalic , powinna byc :gitarzysta:
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27 Lis 2011, 13:11   

sekwencja to nie jest ale 1800 kosztowała 4 lata temu to nie jest chyba taka h... i BRC wkońcu :fajka: ale śruba ta metalowa w parowniku regulować
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Lis 2011, 14:53   

ale srube od dawki gazu na wezu ma? bo jak nie ma to nic krecenie przy parowniku cisnnieniem moze nie dac...bo moze sobie sam dobierac, na parowniku masz rozne srubki musisz uzyc srubki od cisnienia i jesli krecenie w lewo podnosi cisnienie to odkrecic tylko sobie zaznacz najpierw i posluchac jak bedzie po
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2011, 15:35   

Pawełos666:...jeśli można:
Pawełos666 napisał/a:
filtr jest zadki
bardziej czytelne jest "rzadki", co zresztą sam Pan zalecał w kilku postach innych wątków :9:
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 27 Lis 2011, 15:42   

Pawełos666 napisał/a:
ale srube od dawki gazu na wezu ma? bo jak nie ma to nic krecenie przy parowniku cisnnieniem moze nie dac...bo moze sobie sam dobierac, na parowniku masz rozne srubki musisz uzyc srubki od cisnienia i jesli krecenie w lewo podnosi cisnienie to odkrecic tylko sobie zaznacz najpierw i posluchac jak bedzie po
o to chodzi że na wężu nie ma rzadnej regulacji :myśli:
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2011, 15:52   

daniel89_lb,
daniel89_lb napisał/a:
o to chodzi że na wężu nie ma rzadnej regulacji
Nawet takiego "czegoś czarnego", co od niego kabelki odchodzą? To byłby silniczek krokowy... <wow>
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Lis 2011, 17:18   

wrzuc zdjecie instalacji i srub na parowniku
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 22:32
Lokmen
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 18:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.