Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: szarpanie

Zamknięty przez: jackrzec
22 Lis 2011, 08:25
[MK3] nierówna praca silnika i szarpanie na 4 biegu przy 50k
Autor Wiadomość
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 18 Lis 2011, 20:34   [MK3] nierówna praca silnika i szarpanie na 4 biegu przy 50k

Witam niemogłem znaleźć konkretnej informacji więc załozyłem ten temat jeśli dubluje z góry przepraszam.
Moja sprawa wygląda tak: więc wymianiłem silnik ponieważ stary strasznie palił mi olej.Więc znalazłem elegancki silniczek , kompresja 4x13bar podczas jazdy ładnie się zbiera. Tylko jest taki problem że na wolnych obrotach nie do końca równo pracuje, po pracy silnika tego nie słychać ale widac po spalinach wylatujacych z tłumika że tak co chwilę "prychnie" a podczas jazdy na 4tym biegu przy 50km czuć szarpanie , tak jak na 2gim biegu na wonych obrotach.Ogólnie silnik ładnie ciągnie ale jest ten problem z obrotami. Świece marki breu z tego co widziałem wymieniane były we wrześniu w niemczech podaczas przeglądu auta z którego silnik pochodzi.Od razu po włożeniu silnika zrobiłem reset kompa.
Piszę to wszystko bo dziwne mi się to wydaje na starym silniku palącym olej jeździłem na 4 i poniżej 50km i silnik jechał nic nie szarpało jak ktoś może to proszę o jakieś pomysły co moze być przyczyną takaiej pracy silnika. Przypomne że silnik zdrowy bo tylko 70tyś km zrobione gdyż autem z tym silnikiem w niemczech jeździł dziadek.Olej wlałem elfa , przewody WN mam niecałe 2 lata. Jak pisałem autko pieknie się wkręca na obroty ciągnie aż miło ale na mniejszych obrotach, szarpie z góry dzięki za pomoc i sorki za tak obszerna rozpiskę ale chciałem w miare dużo info ująć pozdrawiam i czekam na odp....
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lis 2011, 20:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 19 Lis 2011, 17:14   

Już dotarłem do problemu i go usunąłem więc temat można śmiało zamykać pozdrawiam wszystkich fiesta-fanów
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 19 Lis 2011, 22:10   

Oświeć innych, bo skasuję ten temat, a jak napiszesz rozwiązanie to go zostawię.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 20 Lis 2011, 10:58   

Tak więc okazało się coś bardzo błachego mianowicie , niepodłączony przewód podciśnienia bo w tarym silniku niamiałem jednego trójniczka a w nowym był i kumpel podłączyłpod trójnik przewód a pod wyjście tóż pod gaźnikiem a nie pod wyjście przy 4tym cylindrze a się okazało że jeden przewód od regulatora podciśnienia został wolny przez to silnik na wolnych obrotach troche prychał a przy jeździe koło 50km na 4tym biegu szarpał. Ale wystarczyło że podłączyłem przewód od regulatora ciśnienia do wyjścia w kolektorze przy 4tym cylindrze tamten przwód zaślepiłem i silnik pracuje normalnie. Zwyczajnie pod moją nieobecność koleś źle podłączył przewody podciśnienia.Tak więc jeśli zostały sprawdzone przewody WN , świece , i czujniki różnego rodzaju to należy sprawdzić czy przewody podciśnienia są szczelne i prawidłowo podłączone o czym pewnie wielu zapommina. Pozdro dla wszystkich fiesta-fanów :hihihi: Mam nadzieje że w miarę zrozumiale opisałem sytuacje hehe
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.