Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Kable WN
Autor Wiadomość
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 15 Lis 2011, 21:36   

DewREW napisał/a:
to drugie to akurat nie jest wada, z tego co się dowiedziałęm przewod ma prawo świecić ponieważ w okol niego zbiera się jakies tam pole elektryczne, nie powoduej to ubytku napiecia i nie mozna sie tym porazic, ponoc normalna sprawa.

chyba sobie żartujesz :fox: jak przewód świeci to znaczy, że ma przebicie na izolacji i to (czyt. napięcie) co ma trafić do świecy rozłazi się po wszystkim dookoła i wypadają zapłony na garach.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 15 Lis 2011, 21:50   

powolałem się na to:
Kod:
Iskrzenie
Iskrzenie powstaje na skutek przebicia
izolacji.
Aby przekonać się, że to przewody
są główną przyczyną usterki w układzie
zapłonowym, można wykonać
doświadczenie. W ciemnym pomieszczeniu
należy uruchomić silnik i obserwować
wygląd kabli. Mocno zużyte
wiązki charakteryzują się widocznym
ISKRZENIEM!!!
Natomiast samo „świecenie przewodów”,
czyli inaczej mówiąc delikatna
smuga światła otaczająca kable wysokiego
napięcia, nie oznacza przebicia.
Jest to efekt silnego jonizowania cząsteczek
powietrza w okolicy nośnika
wysokiego napięcia, czego zauważalnym
efektem może być właśnie „świecenie”
przewodów.
Świecenie
przewodów
Jest efektem silnego jonizowania
cząsteczek powietrza w okolicy nośnika
wysokiego napięcia. Jest to efekt
naturalny, który wywołuje pole elektromagnetyczne
występujące w obrębie
przewodów zapłonowych zamontowanych
w samochodzie.
Wokół nich pojawia się delikatna
niebieskawa łuna świetlna. Nie jest to
jednak zjawisko występujące nagminnie.
Często świecenie nie występuje
w ogóle.
Ale uwaga! „Świecenie” to nie to
samo, co „iskrzenie”. Iskrzenie powstaje
na skutek przebicia izolacji.


ogólnie, w kwesti kabli. przeczytałem kilak artykułów stąd:
http://www.gg.com.pl/index.php?cms=17
i gdize by nie sporjzec to zalecane sa przeowdy ferrytowe, zwlaszcza do LPG. no i ten Sentech, ze do isntalacji gazowych itd.. czy to prawda? moze ja tez powinienem mieć takie przewody i problemy by sie skonczyly?
 
 
GrubyP 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł Gruby
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 61
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15 Lis 2011, 22:33   

DewREW napisał/a:
zrobiłes to co ja. kupiłeś przewod nie patrzać pod maske, ja tez kupiłem sobie przeowdy na zatrzask, a okazało się ze te ktore mam montowane są na wcisk. i takie mają byc w naszym przypadku, na wcisk. przedzwon do skleu, niech wymienia
[quote="DewREW"]

Właśnie na odwrót, kupiłem na wcisk a mają być na zatrzask!!! Takie jak tutaj:
http://imageshack.us/phot...1929737424.jpg/

Teraz mam już sentechy na taki właśnie zatrzask tylko nie wiem czy długość będzie pasowała bo akurat ten model jest do fiesty tylko 50 konnej...
Gdzie masz cewke, nad filtrem oleju ?
Ja właśnie tam mam i musze miec na zatrzask kabelki.
Sentechy- właśnie na różnych forach pisali o tych kablach jako dobrych do LPG pod warunkiem, że świece będą miały odpowiednią szczelinę- potrzeba mniejszego napięcia i nie przepalą się kabelki.
Ja ustawiam szczelinę na 0,7mm- szczelinomierz wchodzi ciasno miedzy elektrody.
Używam świec + 46 HR7DC+ bosch super plus z dodatkiem itru- koszt jednej świecy to 8PLN więc tanio a podobno lepsze niz niklowe motorcrafty :-)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2011, 22:35   

jeszcze sie pochwal kto je dobieral :)

i najwazniejsze!!! made in russia, a pakowanie w niemczech :D
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 15 Lis 2011, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 15 Lis 2011, 22:37   

GrubyP napisał/a:
Sentechy- właśnie na różnych forach pisali o tych kablach jako dobrych do LPG pod warunkiem, że świece będą miały odpowiednią szczelinę- potrzeba mniejszego napięcia i nie przepalą się kabelki.


o ja .... :luzik:
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 15 Lis 2011, 22:46   

no tak, cewka jest gdzies tam w okolicach filtra oleju, nad nim, na bloku silnika, moja cewka jest motocrafta, nie pamietam juz numeru, ale mam na wcisk :)
no ja mam te świece zalecane przez forda, motorcraft, w sumie do tej pory sprawowaly sie dobrze, az pojawilo sie iskrzenie pod maska na lpg, nie do konca wiem czy to wina kabli czy świec, wymienilem kable na owe NGK ale problem jakby się nasilił bo zaczelo iskrzyć przy fajkach, a wiec zostały zmniejszone szczeliny świec, iskrzenie się uspokoiło, ale bije na benzynie w wydech.. stąd chyba pora zmienić świece i łudzić się że to ich wina, a nie tych kabli NGK. bo jak nei to czeka mnie kolejny zakup kabli, a te prawie nieużywane...
to dziwne bo NGK cenowo stoi wyzej od Sentecha. a ja w tych kablach nawet nie moge sprawdzić jaki mają rdzeń czy weglowy czy jakis inny, bo te katalogi NGK nic nie mowia...

ile na tej swojej konfiguracji juz jezdzisz? jest poprawa ?
iskrza Ci kable pod ciemku na któryms paliwie ? podaj ich numer katalogowy..
 
 
GrubyP 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł Gruby
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 61
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15 Lis 2011, 23:45   

Pawełos666 napisał/a:
jeszcze sie pochwal kto je dobieral :)

i najwazniejsze!!! made in russia, a pakowanie w niemczech :D


Ty mi świece poleciłeś to fakt, o zmniejszeniu szczeliny też pisałeś, ale ta wiedza jest też m.in w sklepie inter cars wystarczy zaznaczyć model samochodu jaki się ma i dobrać odpowiednią część danej firmy. Muszę przyznać Pawełos666 że upewniłeś mnie w wyborze i ustawieniu tych świeć za co jestem Ci wdzięczny.

Co do samych świec- nic nie poradzę, że z Rosji, Bosch ma tam fabrykę, więc nie ma co świrować, że nie z Niemiec... szkoda zachodu dla 8 PLN

A jeśli chodzi o Twoje uśmiechy to nie wiem o co Ci chodzi?
Proponujesz mi części droższe niż w zwykłym sklepie i łudzisz się, że je kupie- jak miałbyś w konkurencyjne cenie to od Ciebie wziąłbym i świece i kable, ale że liczysz sobie sporo drożej a do tego jeszcze koszt wysyłki dochodzą to wybieram zakup na własną rękę.
A samo ustawienie świec nie jest trudne, chyba każdy kto ma szczelinomierz umie sam to zrobić.... lekko stukamy drewienkiem o świece aż ustawimy odstęp jaki jest napisany w katalogu do paliwa LPG.... żadnej filozofii.

Co do samych świec- zmieniałem je w niedzielę, wcześniej miałem motorcrafty ustawione na 0,8 mm, czy jest różnica hmmm tak, ale na tamtych miałem już przejechane 21 tys km na LPG więc może z tego to wynika.
Trudno mi oceniać jak te będą się sprawowały przy większym przebiegu..., póki co jestem zadowolony.
Co do samych kabli: jak dopasuje do cewki na zatrzaski to napisze konkretny model jakie to sentechy(kolega Pawełos666 już nie chce pomóc, pisze tylko, że ma i może mi je pchnąć za 90 PLN+ wysyłka na mój koszt) i tu jest problem bo w sklepie(a przecież też musi sklep zarobić) kable sentecha są za 58 PLN z tymi zatrzaskami do forda, tylko nie wiem czy długość będzie odpowiednia- rzekoma nie(słowa Pawełos666), ale sprawdzę na własnej skórze, jak coś to zawsze do 7 dni mogę oddać :)

Zapomniałbym.
Co do iskrzenia, stare kable mają już 13 lat(orginalne jakie były przy zakupie) i czy iskrzą... hmmm jak przycisne gaz i samochod ma duze obroty to jeden kabel się swieci... a na niskich nic nie iskrzy. Ze względu na to, że zima idzie, kable są stare jak samochód :) postanowiłem je wymienić....
Samochód żadnych objawów nie miał ze strony kabli, działał równo, palił 6,7 - 7 l LPG, no ale jednak uznałem, że może by warto na zime dać nowe... :)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Lis 2011, 00:14   

to przestan mnie blagac na gg zebym ci pomogl dobrac jak katalog ci tak elegancko dobral za zimne swiece, myslisz ze zawsze sie ustawia na 0,7mm kazda swiece w kazdym aucie przy lpg? tak sie ustawia idac na latwizne ale jeszcze auto ma chodzic na benzynie ladnie i nie mow mi ze katalog ic dobrze dobral swiece bo byly bez miedzi i za zimne o stopien..., sentechy znalazles 40cm owszem ze zlaczem ok, ale potrzebujesz az 97cm kabel i mowisz ze ja moge skrecic to samo tylko ze mam drozej... moge po prostu dopasowac z innego auta, bo tak jak mowilem sentechow jest tylko 1 rodzaj do endury...pozatym nie polecam kupowania najtanszych swiec po 8zl... jesli tobie pasuje to kupuj najtansze produkcji rosyjskiej, na pewno sa lepsze niz chinskie ale, ja sie tym nie zajmuje...
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Lis 2011, 12:30   

sorry ale nie lubie jak mi ktos gada glupoty i mysli ze jest madry, w czyms o czym nie ma zielonego pojecia, ustawi 4 swiece, poczyta na internecie troche glupot i mysli ze juz wszystko wie, tylko ze by sie wylozyl przy 1 lepszym aucie pokroju powiedzmy subaru w oparciu o tego typu teorie ze sklepu i samych katalogow, do tego pisze na pw i gg w sprawie pomocy, otrzymuje ja, a potem wypisuje glupoty na forum, robiac jakies wywody i zamieszanie, probujac komus zwrocic uwage... w czyms o czym sie nie ma 0 pojecia... zaklada kable m4 zamiast modul ford... lub na odwrot, nie mam pytan... kill2 :głowąwmur:
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
GrubyP 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Paweł Gruby
Wiek: 35
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 61
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16 Lis 2011, 13:24   

Pawełos666

Zastanów się co piszesz proszę, ja Cię o nic nigdy nie błagałem, tylko pytałem o Twoje zdanie a Ty odpowiadałeś, zresztą masz taki napis na koncie forumowym, żeby pisać jak się czegoś nie wie... a błaganie to coś zupełnie innego->odsyłam do słownika języka polskiego :)

Czy ja kiedykolwiek pisałem o subaru albo innych cackach- ja pisze o 13 letnim samochodzie... czy kiedykolwiek twierdziłem że się znam na motoryzacji? No raczej nie, sprawdziłem w katalogu a nie sprawdziłem jak jest w moim samochodzie(jaka cewka) i stąd ta pomyłka, każdy się myli a ten co się nie myli to zazwyczaj nic nie robi...
Mam prawo wybrać u kogo kupuję towar a że Twój jest 2 krotnie droższy niż w sklepie to nie dziw się, że nie zamawiam u Ciebie...

Że się znasz na świecach i kablach no to się chwali i ja nawet nie zamierzam tego podważać... ale nie rób z ludzi wariatów że regulacja i ustawienie świec do Forda Fiesty jest jakąś tajemną wiedzą... za którą trzeba płacić pieniądze. Odstęp 0,7mm jest napisany w katalogu jak samochód jest na LPG..., dobór samej świecy- jest ich kilka, poradziłeś mi konkretną, ale ona też widnieje w katalogu... mam nadzieję, że będzie mi dobrze służyć.
Co jeszcze mam wyjaśnić, bo nie wiem....
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Lis 2011, 14:47   

GrubyP zrozum ze nie ma kabli do Twojej endury za 48zl czy 50zl w dwoch typach zlaczy. wiesz co to jest zlacze tzw M4 albo ford-moduł? i jest tylko mozliwosc dopasowania kabli o takiej dlugosci z innego auta...uparles sie na sentecha, ceny sa jakie sa. a sentecha jest tylko 1 model do endury latwo dostepny!!! jak sie nie znasz to nie cwaniakuj na forum ze ktos ma cos drozej albo taniej jak nie masz o tym pojecia. jak cos o dlugosci 50cm co pasuje do 1.4i chcesz zakladac do endury gdzie potrzeba prawie metrowych kabli bo spinki pasuja i chcesz kupic te tansze za 50zl o polowe krotsze, skleic sobie 1 komplet z dwoch, to nie mam pytan, to takie podcieranie :tyłek: szklem... <było> :krzesłemgo: nie siej zametu i nie obrazaj ludzi jeden z drugim jak nie macie w tym temacie nic do powiedzenia, chcielismy takim pomoc, ale niektorzy ak widac tego nie doceniaja ;/ i ja tez chyba sie przestane udzielac w rozmowach z ludzmi ktorzy wiedza lepiej :) i to kur... z internetu :hihihi: . na koniec wychodzi tak ze chcesz komus pomoc, skorzystaja z pomocy i chamsko obsmaruja na forum nunu
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 16 Lis 2011, 15:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16 Lis 2011, 16:27   

znow robicie offtopa, a ludzie mają problemy i chcieliby ej rozwiązać. czy nie mozna po prostu spokojnie doradzić, wyjasnic, zasugerować, szczerze i po ludzku, bez robienia wałów i obsamrowywania się wzajemnie ? ja bardoz chetnie czytam forum, bo sam chcialbym się dowiedzieć cos na tematch przewodów Sentecha do Endury, o świecach do teog silnika któe beda dobre na LPG ii na Pb, nie powodując strzałow, iskrzeń i falowania obrotów, a tu czytam 6 nowych postów i własciwie 5 nie wnosi nic do wątku...

co do swiec na stronie inter cars znalazlem do Endury takie dwa rodzaje:
Kod:
+18 ; HR6DC+ Bosch świeca zapłonowa [0,8 mm] Super Plus Yttrium
Odstęp elektrod:
0,8
Moment dokrecenia [Nm]:
20
Gwint zewnętrzny [mm]:
14
Skok gwintu [mm]:
1,25
Długość gwintu [mm]:
17,5
Rozmiar klucza:
16
Położenie elektrod [mm]:
3
Ilość biegunów:
1
Zastosowanie w pojeździe [FIESTA IV (JA_, JB_) - 1.3 i]
odstęp elektrod do ustawienia [mm]:
0,7
od roku prod.:
1995.11
Rodzaj paliwa:
CNG
Rodzaj paliwa:
gaz płynny (LPG)
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Odstęp między elektordami dla zasil. gazem musi być ustawion
Wymienić po km:
150


ta kosztuje 11 zł na sztuke .

Kod:
Bosch świeca zapłonowa Platin-Ir CNG/LPG-Gas HR6KI332S (cena za 1 szt.)
Zamienniki
Informacje procudenta - BOSCH:
0 242 240 656
Świeca zapłonowa
Dodatkowe informacje katalogowe:
Odstęp elektrod:
0,7
Moment dokrecenia [Nm]:
20
Gwint zewnętrzny [mm]:
14
Skok gwintu [mm]:
1,25
Długość gwintu [mm]:
17,5
Rozmiar klucza:
16
Położenie elektrod [mm]:
4
Ilość biegunów:
1
Zastosowanie w pojeździe [FIESTA IV (JA_, JB_) - 1.3 i]
od roku prod.:
1995.11
Rodzaj paliwa:
CNG
Rodzaj paliwa:
gaz płynny (LPG)
Wymienić po km:
30000


a ta 35..

ciekawe czy warto. niby obie do LPG i do Nedury 1.3
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:17   

warto... ale to 0,6mm srednica, sa lepsze ciensze (i nie mam tu na mysli denso)za podobna kase... te sa dobre ale 0,7mm ustawione, powiedzialbym nawet ze na kapke wiecej...i na takiej swiecy tez bedzie na pb strzal w wydech, trzeba ustawiac...35zl to bardzo drogo
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 16 Lis 2011, 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:19   

warto ktore?
nie rozumie tego po ale. ale ktore sa 0,6mm ?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:22   

irydowo platynowe z miedzianym rdzeniem, one sa wszystkie robione pod gaz ustawione i sie nikt nie liczy z tym co bedzie na benzynie sie dzialo
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 16 Lis 2011, 18:00   

czyli co, warto ale jednak do dupy... znow paradoks. czyli nie warto ladowac kase w swiece ktore i tak nie sprwadza sie na obu paliwach, wiec lepiej kupic za dyche nowe motorcrafty i ustawiac przerwe.. chyba.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Lis 2011, 18:49   

powiem tak, znam ten model bardzo dobrze i chodza nawet bardzo dobrze z turbo ale do gazu mozna ogarnac lepsze za polowe ceny, lepszcze tzn jeszcze ciensze, a z ta przerwa nie powinno byc widocznych objawow na PB, powinno byc dobrze na 0,7mm ale jesli twierdzisz ze to za malo i to jest problem strzalow w wydech to probuj rozginac, choc mi sie wydaje ze strzaly to inny problem (nie szczeliny), tak jak mowilem niklowe ustaw jakbys mial lepsze swiece to bys mogl ustawic na wieksza przerwe i pracowaly by tak jak gorsze na mniejszej, mniej wiecej...i jeszcze taka mala uwaga co do swiec do gazu. katalog zawsze poleca swiece o stopien zimniejsza... w przypadku gdy w endurze jest wymagana swieca ngk 5, a w hcs-ie 6, to w boschu w hcs mamy miec cieplote 7, a endurze 7 lub 8... i teraz tak jesli wlozymy tam swiece boscha o cieplocie 6 to przepraszam ale pali wiecej..., katalog tak zaleca, ale trzeba jeszcze troche samemu myslec... nalepiej stosowac taka cieplote jaka byla do benzyny. obnizenie spalania daje poprawnie ustawiona szczelina ale i trafnie dobrana cieplota, dlatego ja bym nie kupil tego modelu gdybym posiadal to auto, kupilbym boscha 7 lub nawet 8 :) na zime zimna swieca to koszmar. ps wiem co pisze w oparciu o testy *na ktore mam dowody, cieplote 6 do gazu boscha do endury mozna wrzucic jesli jezdzisz po torze na gazie albo palujesz silnik w zakresie 4 do max tys rpm non stop i temp sa duze, a kiedy jezdzisz 20km w -30oC czy 5 do sklepu ze ledwo silnik lapie temp to odradzam, do jazdy miejskiej raczej polecam standardowa cieplote, nie zrob glupoty i nie kup, ale to tylko moje zdanie :-P :-P byc moze sie nie znam :)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów mk4 - ktoredy kable?
jak puscic kable do wzmacniacza itp
cinot Car Audio i CB 9 14 Maj 2006, 11:58
Gość
Brak nowych postów Kable do wzmacniacza! JAK? MK4
Którędy się przebić mam z komory silnika do kabiny?
dziki.pl Car Audio i CB 4 5 Lut 2008, 22:48
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.