Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK5] problem z temperatura
Autor Wiadomość
bogdan36 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Courier
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: olsztyn
Wysłany: 25 Paź 2011, 22:32   [MK5] problem z temperatura

witam wszystkich.mam fieste couriera 1.8 tddi i mam problemy z temp.wskaznika tu niema,ale moge wlaczyc wskaznik na LCD(tam gdzie wskazuje ilosc przejechanych km)i gdy rano odpalam odrazu wskazuje 45 stopni(nie wiem czy to jest normalne)poza tym gdy jezdze po miescie wskazuje od 83 do 90 st.ale gdy pojade szybciej(na autostradzie) dochodzi do 120st. ale po zatrzymaniu sie cisnienie jest ok i moge wlozyc palca do zbiorniczka. wymienilem juz czujnik temp. i nie ma zmiany.mysle ze jest cos nie tak z elektryka.ale co?prosze o pomoc.
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 25 Paź 2011, 23:29   

bogdan36 napisał/a:
gdy rano odpalam odrazu wskazuje 45 stopni

Skala zaczyna się jakoś od 40 (może 45, jak piszesz) °C, więc to normalne - dopóki silnik nie przekroczy tej wartości, liczba się nie zmieni :)

bogdan36 napisał/a:
gdy jezdze po miescie wskazuje od 83 do 90 st

No i to jest ok :)

bogdan36 napisał/a:
ale gdy pojade szybciej(na autostradzie) dochodzi do 120st

I pewnie ma >120°C. Cóż, witaj w Klubie Gorących Diesli.

Sprawdź drożność węży (zwłaszcza tego, który odchodzi od silnika na wysokości termostatu i wchodzi w zbiorniczek wyrównawczy tak z boku) - odepnij go na wysokości zbiorniczka i w niego dmuchnij. Jak nie jesteś w stanie, to czeka Cię demontaż (pamiętaj, żeby zatkać nasadkę przy termostacie, bo płyn będzie mocno ciekł) i przedmuchanie węża (zalecany kompresor).

Potem sprawdzenie węży przy elektrozaworze nagrzewnicy i wreszcie węża za termostatem :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
bogdan36 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Courier
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: olsztyn
Wysłany: 26 Paź 2011, 20:00   

mylem caly uklad chlodzenia poniewaz padla mi chlodnica oleju i weze mialem pelne czegos w rodzaju smaru grafitowego.ale nie wiedzialem o tym i najpierw wymienilem uszczelke pod glowa.elektrozawor tez mam nowy.
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 26 Paź 2011, 20:05   

Mówisz, że ciśnienie jest "ok" - co to znaczy?
Czy po odkręceniu zakrętki zbiorniczka słychać charakterystyczny syk?
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
bogdan36 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Courier
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: olsztyn
Wysłany: 26 Paź 2011, 20:13   

ale ta temp(rano).gdy tylko rusze to po okolo 100 m.zaczyna rosnac.no i ta woda pokazuje 100 st.a moge wlozyc palca do zbiorniczka,co prawda nie na dlugo ,ale normalnie przy takiej temp.nie tylko to jest raczej nierealne ale nie da rady odkrecic zakretki od zbiorniczka bo cisnienie nie pozwala.
 
 
bogdan36 

Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Courier
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 10
Skąd: olsztyn
Wysłany: 26 Paź 2011, 20:19   

gdy odkrecam,tak slychac ale,nie jest to chyba normalne po przejechaniu paru km.syczy doslownie sekunde
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 27 Paź 2011, 00:04   

W dieslu temperatura po przejechaniu tak krótkiego dystansu nie ma prawa wzrosnąć, a podciśnienie nie ma prawa występować :|

Sprawdź dokładnie czy wszystkie węże masz całkowicie drożne.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK5] Temperatura wychodzi poza skalę na 5. biegu
Puff Silniki diesla 88 20 Maj 2014, 08:27
Puff
Brak nowych postów [MK5] temperatura MK5 DI
bogdan36 Silniki diesla 1 1 Lip 2011, 17:20
Puff
Brak nowych postów MK3, problem z odpalaniem, temperatura wody
miłosz Mechanika 1 29 Wrz 2009, 22:55
scowl


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.