Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Dziwne zachowanie na zimnym silniku
Autor Wiadomość
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 13 Paź 2011, 18:28   [MK3] Dziwne zachowanie na zimnym silniku

witam kupiłem sobie mk3 1.1 gaźnik chyba dwie przegrody pod filtrem powietrza mam problem ze zanim ruszę to muszę ja trzymać na ssaniu i sprzęgle kilka minut bo inaczej od razu gaśnie nieważne czy dodam gazu czy cokolwiek bym nie zrobił to kilka razy gaśnie i po kilku minutach już wszystko wraca do normy gdzie szukać problemu z góry dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Paź 2011, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Paź 2011, 18:55   

Normalna sprawa że silnik gaźnikowy trzeba uruchamiać na ssaniu i nawet kawałek na nim jechać - w czym problem? Trzeba wyczuć ile wyciągnąć ssanie aby nie zalać silnika i jednocześnie nie zadusić,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 13 Paź 2011, 19:02   

JoeMix napisał/a:
Normalna sprawa że silnik gaźnikowy trzeba uruchamiać na ssaniu i nawet kawałek na nim jechać - w czym problem? Trzeba wyczuć ile wyciągnąć ssanie aby nie zalać silnika i jednocześnie nie zadusić,,,
dziękuje za odpowiedz ale chodzi o to ze musi pochodzić chwile na luzie i na sprzęgle jak próbuje dodać gazu zęby ruszyć to się dławi jak puszcze strzegło na luzie też gaśnie
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Paź 2011, 09:07   

masz gaz?
_________________
 
 
 
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 14 Paź 2011, 18:09   

matrix-1990 napisał/a:
masz gaz?
nie niema gazu moze byc to powodem ze daje za duzo ssania ?
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 14 Paź 2011, 18:52   

krystian30lewa napisał/a:
moze byc to powodem ze daje za duzo ssania ?


Wróżek tutaj nie ma. Musisz sam sprawdzić.
 
 
 
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 14 Paź 2011, 18:54   

Rebel napisał/a:
krystian30lewa napisał/a:
moze byc to powodem ze daje za duzo ssania ?


Wróżek tutaj nie ma. Musisz sam sprawdzić.

nie chce by ktos zgadywał tylko pytam nie miałem nigdy recznego ssania pozatym sprawdziłem przed chwila i daje mało to kilka minut potzrebuje do rozgrzania i wszystko ok
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Paź 2011, 00:33   

krystian30lewa napisał/a:
nie miałem nigdy recznego ssania
Więc sorry, albo zmień auto na takie dla głupiego kierowcy gdzie wystarczy kluczyk przekręcić, albo poczytaj książki motoryzacyjne (o budowie i zasadach działania pojazdów mechanicznych) z lat 70-80 i się doucz jak operować ssaniem jak uruchamiać zimny, ciepły i gorący silnik,,, kiedy odpalać bez gazu a kiedy z pedałem w podłodze,,, itp. itd,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 15 Paź 2011, 17:02   

muszę mieć wciśnięte sprzęgło
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 15 Paź 2011, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 15 Paź 2011, 17:11   

Ej kolego... ledwo żeś się zarejestrował więc ogarnij się co nieco z tym co piszesz. Dostajesz dobre rady a nie wiadomo o co się ciśniesz.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Paź 2011, 17:27   

krystian30lewa napisał/a:
a po dwa to muszę mieć wciśnięte sprzęgło
ZAWSZE, zawsze odpalamy auto na wciśniętym pedale sprzęgła - co w tym dziwnego/odkrywczego? Jesli nie wiesz dlaczego tak robimy, odsyłam do wspomnianej literatury,,, BTW, skąd Ty sprzęgło wytrzasnąłeś do mojej odpowiedzi to nie wiem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 15 Paź 2011, 19:20   

nie no spoko przepraszam ze sie unosze
popierwsze to sprzegło przy odpaleniu a nie trzymanie go kilkanascie sekund bo gdy puszcze to odrazu gasnie dam gazu to gasnie i tak około 2 minut pozniej wszystko ok zbiera sie normalnie i płynnie niema zadnego problemu
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 15 Paź 2011, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krystian30lewa 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: wrocław
Wysłany: 16 Paź 2011, 18:58   Re: Dziwne zachowanie na zimnym silniku

krystian30lewa napisał/a:
witam kupiłem sobie mk3 1.1 gaźnik chyba dwie przegrody pod filtrem powietrza mam problem ze zanim ruszę to muszę ja trzymać na ssaniu i sprzęgle kilka minut bo inaczej od razu gaśnie nieważne czy dodam gazu czy cokolwiek bym nie zrobił to kilka razy gaśnie i po kilku minutach już wszystko wraca do normy gdzie szukać problemu z góry dziękuje i pozdrawiam
mam pytanie czy przepustnica na gaźniku z dwoma komorami po daniu ssania powinna się zamykać czy zostać otwarta ''w pionie''
bo mi to wygląda tak jakby domykała się tyko trochę nie do konca
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Paź 2011, 19:27   

Przepustnica ssania powinna być na jednej gardzieli, chyba ze jakiś gaźnik wynalazek, ssanie wsunięte - przepustnica pionowo, ssanie wyciągnięte przepustnica całkiem zamknięta (lub prawie całkiem, zależy kto i co jak wyregulował), przy dodaniu gazu na całkowitym przymknięciu ma siłownik który ją lekko uchyla, dodatkowo przy całkowitym przymknięciu przepustnicy ssania powinna się lekko uchylać przepustnica główna.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.