Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Fordon
6 Sty 2012, 20:55
[MK3] Podniesienie mocy w 1.1
Autor Wiadomość
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Lip 2011, 14:17   

Kiedyś miałem wielkie plany co do 1,1. Głowica, dolot, wydech, układ korbowy z kołem zamachowym, podwójny gaźnik etc. Gdzieś widziałem podobny projekt. Chłopak szczycił się portingiem, planem głowicy etc. i na dobrą sprawę nie zmieniło to nic poza hałasem, spalaniem, częstszą wymianą uszczelek i pierścieni i lekko lepszym dołem obrotów.

jedynie możesz powalczyć tutaj z soft turbo, co wyjdzie Ci niebotycznie drogo, da może 50% ale na serii zarżniesz silnik po paruset km. Kucizny do tego nie ma, zamienników sportowych również. Wszelkie przeróbki typu alu głowica na zamówienie zje Ci tyle kasy że starczyłoby na Lancera EVO.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
RiM 


Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i16V/80KM
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 74
Skąd: K-ce
Wysłany: 26 Lip 2011, 17:14   

ja mam takie pytanie żeby nie zakładać nowego tematu. Mam mk3 1.1 na gaźniku(55km) i czy przekładka na 1.3 na gaźniku też jest plug & play? Bo domyślam się że przy przekładce na 1.3 na wtrysku jest więcej roboty i wtedy juz lepiej większy silnik włożyć
_________________
Fiesta MK6 1.4 80km
Sierra MK2 2.0 DOHC 120km
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Lip 2011, 17:16   

RiM napisał/a:
Mam mk3 1.1 na gaźniku(55km) i czy przekładka na 1.3 na gaźniku też jest plug & play

Jasne że tak, roboty jeszcze mniej niż w przypadku silników na wtrysku
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 26 Lip 2011, 21:42   

BuMeL napisał/a:
Gdzieś widziałem podobny projekt. Chłopak szczycił się portingiem, planem głowicy etc. i na dobrą sprawę nie zmieniło to nic poza hałasem, spalaniem, częstszą wymianą uszczelek i pierścieni i lekko lepszym dołem obrotów.

Bo do d ......... zrobił i tyle. :-P
 
 
BunnyGirl 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Weronika
Dołączyła: 26 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: Kalwaria Zebrz.
Wysłany: 27 Lip 2011, 08:40   

Splanuj głowicę, załóż dobry dopływ powietrza do silnika i zamiast środkowego tłumika załóż przelotowy. kilka koników masz gwarantowanych :)
_________________
Kawałek mego serduszka - Różowa Myszka ;)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Lip 2011, 09:44   

BunnyGirl napisał/a:
zamiast środkowego tłumika załóż przelotowy.

Puszka srodkowa jest zazwyczaj przelotowa lub pol przelotowa, bo cala robote odwala koncowy.
_________________

 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 31 Lip 2011, 21:23   

BunnyGirl napisał/a:
Splanuj głowicę, załóż dobry dopływ powietrza do silnika i zamiast środkowego tłumika załóż przelotowy. kilka koników masz gwarantowanych

Jesteś gwarantem tej operacji? Chyba nie.
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 7 Sie 2011, 19:38   

żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj:
ktoś ma jakiś pomysł na proste ograniczenie mocy zeteca w taki sposób abym w każdej chwili mógł z wnętrza przy pomocy jednego guzika przywrócić pełną moc?
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Sie 2011, 21:21   

ECU master DET2, DET 3.
Sposob lopatologiczny czegla pod pedal gazu :rotfl:
_________________

 
 
 
michal2463 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 5
Skąd: Lubań
Wysłany: 27 Wrz 2011, 21:23   

A co do 1.1 ja dodam jeszcze tyle. Jest to przestazaly slilnik z przed ponad 20lat, do ktrorego ktos na sile dodal mono wtrysk. Efekt tego jest taki, ze kazda modyfikacja dolotu lub wydechu wiarze sie z wzrosetm spalania nawet o 50%, spadkiem kultury pracy silnika i minimalnym wzrostem mocy, kilku razy probowalem cos zrobic ale zawsze efekt tych prac zmuszal mnie do przywrocenia oryginalnych czesci. Jedyna dobra rada to wymiana uszczelek uszczelniaczy itp i dobre paliwo. Efekt gwarantowany.
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 27 Wrz 2011, 22:02   

michal2463 napisał/a:
A co do 1.1 ja dodam jeszcze tyle. Jest to przestazaly slilnik z przed ponad 20lat, do ktrorego ktos na sile dodal mono wtrysk.

Troszkę optymistycznie to napisałeś. Silnik Kent powstał dokładnie w 1959 roku i użyty został w Fordzie Anglia :-) Oczywiście po drodze była jeszcze seria Valencia, a HCS jest jego kolejną odmianą

Poza tym masz rację, lepiej utrzymać silnik w dobrej kondycji i nic z nim nie kombinować, bo nie do tego został stworzony. Ale to zostało już napisane w tym temacie 10 razy.
_________________
była sobie RS`ka...
Ostatnio zmieniony przez madek 27 Wrz 2011, 22:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 27 Wrz 2011, 22:04   

michal2463 napisał/a:
do ktrorego ktos na sile dodal mono wtrysk.

powiem więcej... potem ktoś zwiększył pojemność i dodał wielopunkt!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.