|
[MK4] Wskazówka od temp. silnika-temp silnika? |
Autor |
Wiadomość |
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 21:47
|
|
|
już tyle razy to było
w mk4 1.3i czujnik na deske jest na wężu po lewej stronie z tyłu silnika.... |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 8 Kwi 2011, 23:04
|
|
|
jackrzec napisał/a: | m_g, ten czujnik co pokazałeś jest do kompa a nie na deskę. Popatrz na zdjęcie - masz tam zaznaczony czujnik który odpowiada za wskaźnik na desce |
jackrzec napisał/a: | To wytłumacz mi co to jest na zdjęciu? |
1.3 montowany w escorcie
co tłumaczy:
Cytat: | ja mam taki układ silnika i przy termostacie nie ma żadnego ale to żadnego czujnika, no nie ma bolca aby tam był jakiś czujnika , aż poszedłem i z latarką szukałem czujnika i tam nie ma nic takiego |
arecki chyba jakiś manual będzie trza skołować |
_________________
|
|
|
|
|
m_g
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn(wa-wa)
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 08:53
|
|
|
Czujnik o godzinie 14 zostanie wymieniony
Ale co do ciepła w samochodzie to ktoś ma jakiś pomysł ?? |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 09:41
|
|
|
m_g napisał/a: | Ale co do ciepła w samochodzie to ktoś ma jakiś pomysł ?? |
nie do końca drożna nagrzewnica?
Masz może syf w układzie i to jest winą.
Zawsze lejesz płyn chłodniczy czy czasami lałeś wodę?
Odkręć kurek w zbiorniczku wyrównawczym i sprawdź czy jest tam czyściuchno. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
m_g
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn(wa-wa)
|
Wysłany: 9 Kwi 2011, 09:58
|
|
|
zawsze był płyn chłodniczy nigdy woda, i w zbiorniczku zero syfu jest
nurtuje mnie po prostu czemu ten samochód tyle się nagrzewa ot co
[ Dodano: Sob Kwi 09, 2011 19:21 ]
A więc tak , czujnik pomógł ,ale dlatego się mógł przegrzać bo wiatrak do wymiany , tzn trzeba w niego puknąć aby zacząć działać i działa tylko na 1 poziomie
[ Dodano: Sob Kwi 09, 2011 19:27 ]
http://allegro.pl/nowy-we...1536975656.html
Warto to kupić ??
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 15:54 ]
http://allegro.pl/nowy-we...1536975656.html no to zakupiłem coś takiego i zobaczymy ile czasu to coś pożyje
Btw ciężko jest wymienić samemu takie wentylatorek ?? Jeżeli nie to może ktoś opisze how to ? |
|
|
|
|
m_g
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 41 Skąd: Nadarzyn(wa-wa)
|
Wysłany: 27 Wrz 2011, 17:31
|
|
|
Myślałem , że z problemem się uporałem i częściowo tak , znaczy wentylator nowy i chodzi ale..... samochód nadal mi się nie nagrzewa.W lato było ciepło i szybciej się nagrzewa ale do literki "N" i w trasie spadało poniżej "N"
Jak teraz się ochłodziło i rano jadę to muszę przejechać około 10 km, aby wskazówka wyszła poza białe pole , po około 15 wskazówka zatrzymuje się przed literką "N", i analogicznie jak wracam to jak jest ciepło (rano 10 stopni , popołudniu około 18 stopni na dworze ) szybciej. Im szybciej jadę tym wskazówka opada i czym wyższe obroty to wskazówka szybciej osiąga N i tak w koło Macieju. Jak korek to wędruje na połowę (z 15 minut muszę postać) . Dlaczego o tym piszę , bo wiem że w zimę nie będę miał sauny w samochodzie tylko lekko ciepło i nie jest to nagrzewnica bo w korku jak samochód stoi to po chwili daje pełen hajcung.
Zaraz każdy mi powie , że to termostat, ale ja go wczoraj wymieniłem(już 4 termostat) i nadal to samo, coś rozwala mi od razu termostat bo przed założeniem był sprawdzony a po założeniu samochód mi się szybciej nagrzał i doszedł do literki N, nagle wskazówka zadrżała i spadła trochę poniżej N . Po dojeździe na miejsce rura od termostatu była ciepła, nie parzyła ale była ciepła, tak jak by termostat był cały czas otwarty.
Co zrobione:
-> układ chłodniczy oczyszczony
-> termostat kolejny wymieniony (i był kupiony org. i zamiennik 92-107 temp. otwarcia)
-> czujnik temperatury wymieniony
-> nagrzewnica sprawna ( w korku daje równomierne, gorące powietrze , cały czas takie samo, ruszam wskazówka spada i moc i ciepłota ogrzewania spada , ale jest równe i nie przerwane )
Mam wrażenie , że coś powoduje rozwalanie termostatu??
Co może być nie tak i powoduje takie cyrki ?? Nie dogrzewa się itp. Wszystko jest klasycznym przykładem termostatu ale....
Wiem , że wskazówka musi być na połowie i wiem, że ten silnik dość szybko się nagrzewa. |
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:34 Freeman |
|
Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
|
peugeot40619tdi |
Mechanika ogólna |
1 |
10 Maj 2019, 22:44 keiner |
|
Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
|
LOY |
Tuning stylistyczny |
1 |
6 Cze 2011, 23:16 hubi_2006 |
|
[MK3] czujniki temp. silnika, temp. oleju, ciśnienia oleju
Ktoś ma, wie jak założyć, jak podłączyć ?
|
konxx91 |
Tuning mechaniczny |
5 |
4 Sie 2011, 22:41 Fordon |
|
Wiatrak, temp. silnika
|
Gość |
Elektryka |
9 |
16 Wrz 2005, 23:23 JoeMix |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|