Przesunięty przez: bidżej 22 Wrz 2010, 13:13 |
[MK3] Wymiana uszczelniaczy zaworów |
Autor |
Wiadomość |
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 18 Sie 2009, 18:58
|
|
|
A ja tam stwierdziłem że nie będą wymieniał uszczelniaczy. Przynajmniej na LPG lepiej będą smarowane. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
Lechu231bb
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Leszek
Wiek: 67 Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 8 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 19 Sie 2009, 08:45
|
|
|
Maki jakie masz zużycie oleju ?
Myśle że jak na 500 km weźmie Ci litr oleju to zmienisz zdanie.
Pozdrawiam. |
_________________ Lechu231
|
|
|
|
|
TheProxyOne [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Gru 2009, 15:55
|
|
|
Witam, jest tu ktoś z Poznania albo okolic komu mógłbym zlecić taką wymianę? Ile to by kosztowało, zależy mi żeby to było zrobione w jeden dzień bo nie mam zastępczego auta... |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 2 Gru 2009, 21:42
|
|
|
Cytat: | Maki jakie masz zużycie oleju ?
Myśle że jak na 500 km weźmie Ci litr oleju to zmienisz zdanie.
Pozdrawiam. |
1L na 4tys. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
cinek2439
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 30 Skąd: Lubięcin
|
Wysłany: 1 Sty 2010, 17:20
|
|
|
witam mam problem ostatnio moja fiesta pozarla mi duuzo oleju :/ jak sprawidzilem poziom to sie przerazilem okazalo sie ze nawet minimum niema :/ niepali na czarno czy na niebiesko jak niektorzy pisza czy to moze byc przez uszczelniacze?? bo pierscienie i cylindry to ostatnia rzecz jaka biore po uwage bo na mocy jakos niestracila przynajmniej niezauwazylem znaczacego spadku jelsi ktos ma pomysl to prosze o pomoc ps niedawno byla wymieniana uszczelka pod glowica i z gory olej nigdzie niecieknie |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 23:15
|
|
|
przeczytałem cały temat, jednak chcę się dla upewnić, czy jesli ustawię tłok w górnym makxymalnym położeniu w 1.3 HCS to po zdjęciu sprężyn zaworowych zawór oprze się na tloku i bedzie ok?? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
playerone44
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41 Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1 Skąd: Czerna
|
Wysłany: 28 Lip 2010, 22:52
|
|
|
Witam!
Też nurtuje mnie to co mojego przedmówce... T.z. czy w otwór świecy trzeba wkładać ten kawałek zakrzywionego druta, no i jak go usytuować żeby zawór(tak?) nie opadł?
Zrobiłem dzisiaj oględziny i wszystko wydaje się proste:) Jednak nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek błędy przy tej wymianie, gdyż samochód jest mi niezbędny.
Jeśli mógłby się ktoś wypowiedzieć to z góry dzienki!
p.s. tak czy siak jutro zaczynam tworzyć bo na olej nie ma kasy
No i juz po operacji
Fiesta juz nie robi za soba zaslony dymnej^^ a jesli chodzi o spalanie oleju to napisze za jakis 1k km.
p.s. przy wymianie uszczelniaczy najwięcej zabawy jest z tymi zapinkami, przy ich wyjmowaniu spoko nawet ale wkładanie jest ciezkie...trzeba włozyc jeden półksiężyc (zapinke) i znalezc skuteczny sposób jak ją obrócić na drugą stronę tam gdzie jest "węziej" i zrobić tym samym miejsce na drugą zapinkę z przodu:)
Mi wymiana zajęla troche czasu..poniewaz musialem robic dwa razy narzedzie nr 1 bo za pierwszym razem wybralem zbyt miekki materiał (z pozoru te 3 mm wydawaly sie wystarczajace) ... za drugim razem uzylem juz twardszej (ciezszej) stali (4mm) i pomogło, wywiercone otwory nie spowodowaly juz wygięcia narzedzia podczas sciskania sprezyny
Dzieki dla wszystkich przedmowcow w tym temacie za cenne porady!! |
|
|
|
|
adam90gt2
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Adam
Wiek: 34 Dołączył: 28 Kwi 2010 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Wrz 2010, 05:37
|
|
|
gdyby ktoś z okolic wawy chętny na wymianę pierścieni w kosiarce 1.1/1.3 to podejmę się tego za niewielkie pieniądze dla klubowiczów zniżka, warsztacik mam 30km od centrum warszawy, jeśli ktoś zainteresowany kontakt pw/gg/tel 514-503-567. Pozdrawiam!
[ Dodano: Pon Wrz 06, 2010 05:41 ]
ja w swojej 1.3i zrobiłem remont bo brała olej jak szalona. Wlałem mineralny i po powrocie z pracy do domu (20km) połowa oleju poszła w cholere... Nie miało to to siły jeździć, zakupiłem dobre pierścienie, komplet uszczelek, i efekt od razu widoczny, zrobiłem po remoncie już 1500 km i grama nie wzięła, nie mówię że każdemu to pomoże bo pierścienie to nie wszystko. Ot ciekawostka, na wszystkich nowych gratach kompresja na poziomie 9 bar fabrycznie tyle nie ma, chyba ze autodata się myli. |
|
|
|
|
Delko
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 44 Skąd: Chełm
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 28 Sie 2011, 13:59
|
|
|
Nie trzeba, ustawiaj tylko tlok cylindra ktory bedziesz robil w gmp. |
_________________
|
|
|
|
|
|