Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: faq, mk3, uszczelniacze, uszczelniacze zaworow, wymiana uszczelniaczy

Przesunięty przez: bidżej
22 Wrz 2010, 13:13
[MK3] Wymiana uszczelniaczy zaworów
Autor Wiadomość
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 18 Sie 2009, 18:58   

A ja tam stwierdziłem że nie będą wymieniał uszczelniaczy. Przynajmniej na LPG lepiej będą smarowane.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Lechu231bb 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Leszek
Wiek: 67
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 8
Skąd: Bielsko
Wysłany: 19 Sie 2009, 08:45   

Maki jakie masz zużycie oleju ?
Myśle że jak na 500 km weźmie Ci litr oleju to zmienisz zdanie.
Pozdrawiam.
_________________
Lechu231
 
 
 
TheProxyOne
[Usunięty]

Wysłany: 2 Gru 2009, 15:55   

Witam, jest tu ktoś z Poznania albo okolic komu mógłbym zlecić taką wymianę? Ile to by kosztowało, zależy mi żeby to było zrobione w jeden dzień bo nie mam zastępczego auta...
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 2 Gru 2009, 21:42   

Cytat:
Maki jakie masz zużycie oleju ?
Myśle że jak na 500 km weźmie Ci litr oleju to zmienisz zdanie.
Pozdrawiam.


1L na 4tys.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 1 Sty 2010, 17:20   

witam mam problem ostatnio moja fiesta pozarla mi duuzo oleju :/ jak sprawidzilem poziom to sie przerazilem okazalo sie ze nawet minimum niema :/ niepali na czarno czy na niebiesko jak niektorzy pisza czy to moze byc przez uszczelniacze?? bo pierscienie i cylindry to ostatnia rzecz jaka biore po uwage bo na mocy jakos niestracila przynajmniej niezauwazylem znaczacego spadku jelsi ktos ma pomysl to prosze o pomoc ps niedawno byla wymieniana uszczelka pod glowica i z gory olej nigdzie niecieknie
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Maj 2010, 23:15   

przeczytałem cały temat, jednak chcę się dla upewnić, czy jesli ustawię tłok w górnym makxymalnym położeniu w 1.3 HCS to po zdjęciu sprężyn zaworowych zawór oprze się na tloku i bedzie ok??
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
playerone44 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1
Skąd: Czerna
Wysłany: 28 Lip 2010, 22:52   

Witam!

Też nurtuje mnie to co mojego przedmówce... T.z. czy w otwór świecy trzeba wkładać ten kawałek zakrzywionego druta, no i jak go usytuować żeby zawór(tak?) nie opadł?
Zrobiłem dzisiaj oględziny i wszystko wydaje się proste:) Jednak nie mogę sobie pozwolić na jakiekolwiek błędy przy tej wymianie, gdyż samochód jest mi niezbędny.
Jeśli mógłby się ktoś wypowiedzieć to z góry dzienki!
p.s. tak czy siak jutro zaczynam tworzyć bo na olej nie ma kasy :hihihi:

No i juz po operacji :zwyciężca:
Fiesta juz nie robi za soba zaslony dymnej^^ a jesli chodzi o spalanie oleju to napisze za jakis 1k km.

p.s. przy wymianie uszczelniaczy najwięcej zabawy jest z tymi zapinkami, przy ich wyjmowaniu spoko nawet ale wkładanie jest ciezkie...trzeba włozyc jeden półksiężyc (zapinke) i znalezc skuteczny sposób jak ją obrócić na drugą stronę tam gdzie jest "węziej" i zrobić tym samym miejsce na drugą zapinkę z przodu:)

Mi wymiana zajęla troche czasu..poniewaz musialem robic dwa razy narzedzie nr 1 bo za pierwszym razem wybralem zbyt miekki materiał (z pozoru te 3 mm wydawaly sie wystarczajace) ... za drugim razem uzylem juz twardszej (ciezszej) stali (4mm) i pomogło, wywiercone otwory nie spowodowaly juz wygięcia narzedzia podczas sciskania sprezyny <oki>

Dzieki dla wszystkich przedmowcow w tym temacie za cenne porady!!
 
 
 
adam90gt2 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Adam
Wiek: 34
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Wrz 2010, 05:37   

gdyby ktoś z okolic wawy chętny na wymianę pierścieni w kosiarce 1.1/1.3 to podejmę się tego za niewielkie pieniądze ;) dla klubowiczów zniżka, warsztacik mam 30km od centrum warszawy, jeśli ktoś zainteresowany kontakt pw/gg/tel 514-503-567. Pozdrawiam!

[ Dodano: Pon Wrz 06, 2010 05:41 ]
ja w swojej 1.3i zrobiłem remont bo brała olej jak szalona. Wlałem mineralny i po powrocie z pracy do domu (20km) połowa oleju poszła w cholere... Nie miało to to siły jeździć, zakupiłem dobre pierścienie, komplet uszczelek, i efekt od razu widoczny, zrobiłem po remoncie już 1500 km i grama nie wzięła, nie mówię że każdemu to pomoże bo pierścienie to nie wszystko. Ot ciekawostka, na wszystkich nowych gratach kompresja na poziomie 9 bar :D fabrycznie tyle nie ma, chyba ze autodata się myli.
 
 
 
Delko 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Chełm
Wysłany: 27 Sie 2011, 22:08   

Witam czy przy wymianie uszczelniaczy w 1.6 XR2i trzeba ściągać głowice
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=m6WvIoS4_Mo
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Sie 2011, 13:59   

Nie trzeba, ustawiaj tylko tlok cylindra ktory bedziesz robil w gmp.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Pokrywa zaworów / Malowanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 5 26 Wrz 2010, 18:35
Tommur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.