Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: szynszyl
21 Lip 2011, 17:46
[MK3] Bardzo słaby silnik i strzelanie z gaźnika
Autor Wiadomość
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 27 Lip 2011, 17:26   

Assur92 najpierw zrób to co napisał JoeMix. Będzie na świecy dobra iskra - będzie palić. Nie będzie iskry pomimo sprawnego przewodu WN i świecy - cewka
 
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lip 2011, 18:21   

JoeMix, Chodzi o to że te świece nawet nie mają tygodnia. Tak więc co tydzień zmiana świec? bez przesady. Trzeba znaleźć przyczynę czemu tak się dzieje.
Rebel To nic nie daje. Chyba muszę rozglądać się za cewką, tylko się załamę jak to nie będzie to i następne kilkadziesiąt złotych na marne i nie ma żadnej poprawy.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Lip 2011, 18:24   

Kompresje na silniku sprawdzałeś? Ta świeca nie pracuje, jak by na niej była iskra to ile by tam się oleju do środka nie dostało to by to spalił i byś miała niebiesko za sobą,,, a świeca by była w sadzy uwalona, a nie w oleju,,, wkręć działającą świece i zamień cylinder w parze i zobacz co będzie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lip 2011, 18:35   

O kompresji pisałem, wystarczy zajrzeć na wcześniejszą stronę. Kable w parze czyli 1 z 4, tak?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Lip 2011, 18:47   

Z tego co tam poczytałem to masz uwalony kabel WN i nie wiem czego oczekujesz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lip 2011, 19:01   

Kabel podmieniony i cylinder dalej nie chodzi. O tym też pisałem. Więc świece i kable można wyeliminować.
 
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Lip 2011, 23:49   

Dziś wymieniłem cewke, teraz jest iskra na wszystkich świeca. Kable też nowe wylądowały na silniku. Ale dalej nie pali na 4 cylinder. Pojechałem na analize spalin i wyszła lipa. W analizie jakis parametr jako norma jest 0,9, a ja mam 5,5. Więc jest za bogata dawka paliwa. Czy może być uszkodzony wtryskiwacz?
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 30 Lip 2011, 11:01   

Assur92 napisał/a:
Czy może być uszkodzony wtryskiwacz?


Nie. Wtryskiwacz jest jeden. Mieszanka przechodzi przez gardziel, przepustnice i wpada do kolektora dolotowego gdzie jest zasysana do czterech cylindrów.

Wyczyściłeś dokładnie świece zanim wkręciłeś ją na 4 cyl?
 
 
 
bigel 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 161
Skąd: Tczew
Wysłany: 30 Lip 2011, 11:41   

drjanusz napisał/a:
Assur92, Wymień filtr paliwa-patrząc od przodu autka to puszka po prawej stronie za akumulatorem to może też generować duże zużycie paliwa a autko słabowite ;-( .




DrJanek wie co mówi,miałem to samo ostatnio,szarpała,muliła a po wymianie na nówke sztuka lata jak szalona:)
_________________
Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Lip 2011, 20:32   

Rebel, wiem że jest 1 wtryskiwacz, wskazuje na to nawet nazwa ;) Źle się wyraziłem. Czy wtryskiwacz mógł się uszkodzić i dozuje zbyt dużo paliwa? Norma jest ostro przesadzona więc trzeba znaleźć przyczynę takiego stanu. Tak, była wyczyszczona świeca, ale znów tak wygląda.

bigel, W poniedziałek postaram się wymienić wszystkie filtry i olej. Może też to coś pomoże.
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Lip 2011, 22:14   

bigel, A w dziób chcesz :devil:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Lip 2011, 15:27   

Assur92, jak Ci nie pali na cylinder to sonda głupoty wskazuje i czego Ty w normie oczekujesz? Spalania (żart) czy spalin (jeszcze większy żart)?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Sie 2011, 20:49   

W sumie racja. Czy wtryskiwacz może być temu wszystkiemu winien że nie wiem, może jest skrzywiony i zalewa paliwem tamten cylinder? Tak mi mówił mechanik dziś, kiedyś tam wcześniej też ktoś powiedział że to może wtryskiwacz.
 
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Sie 2011, 00:23   

No dobra, w sumie wymieniłem pół silnika, ale już chodzi dobrze. Zdaje mi się że pomimo dobrych wskazań sonda lambda była padnięta. Po wymianie całego gardziela (wtrysk, cpp, krokowiec, czujnik temp. powietrza) i wymianie sondy lambda jest już wszystko ok. Przy okazji zakupiłem licznik do fieścinki. Jak się kręciła do 3,5k obr to teraz się kręci do 7-7,5k. No i spalanie jest już rozsądne. A co do ciśnienia. Mechanik był do dupy i źle pomierzył mi ciśnienia. Mam 9,9,8,8, więc nie jest aż tak tragicznie.
 
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18 Sie 2011, 22:29   

widzę, że rozwiązałeś problem - w takim wypadku jak pisałeś dobrze też sprawdzić przewód idący od serva hamulcowego do silnika (z tyłu) - jeśli wypadnie lub luźno siedzi auto nie pojedzie.

Odnośnie kompresji i wyglądu świec - szukaj powoli nowego silnika
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Assur92 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Sie 2011, 21:58   

Co do kompresji to wyszła jeszcze inna. Na profesjonalnym warsztacie (w końcu) zmierzyli ciśnienie i wyszło 11, 11, 11, 10, więc nie jest źle. Świece też już ładnie wyglądają :)
Więc chyba skończyłem moje podboje z silnikiem :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.