[MK3] Gdzie szukac pod maska napiecia po odpaleniu silnika ? |
Autor |
Wiadomość |
karolusms
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 132 Skąd: Skopanie
|
Wysłany: 15 Sie 2011, 22:12 [MK3] Gdzie szukac pod maska napiecia po odpaleniu silnika ?
|
|
|
Witam,tak jak w temacie, gdzie po maska znajde napiecie po uruchomieniu silnika ?? Jakby kogos bardzo korcilo po co mi to, to odpowiem odrazu ze do swiatel dziennych. A wiec jeszcze raz, kabelek na ktorym dopuki silnik nie chodzi niema napiecia, odpalam jest 12 v. |
_________________
|
|
|
|
|
piotrek1289
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Piotrek
Wiek: 33 Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 129 Skąd: DST
|
Wysłany: 16 Sie 2011, 02:46
|
|
|
Jak chcesz zrobić światła dzienne to zrób to na przekaźniku. Bezpośrednio plus z aku i tylko sygnał żeby przekaźnik załączał światła. Wydaje mi się, że taki sygnał można wziąć chociażby nawet z cewki zapłonowej tak jak to się robi w LPG. Coś takiego miałem w mondziaku, ale to podłączał jeszcze wczesniej mój ojciec, a że działało to nie wnikałem z kąd był sygnał, ale wydaje mi się, że z cewki. I po odpaleniu i dodaniu gazu światła się załączały automatycznie. |
_________________ Mk1 - czerwona - 1981r. - 1.0 -> R.I.P.
Mk3,5 - czarna - 1995r. - 1.3i
Mk3,5 - zielona - 1995r. - 1.3i -> 1.6 XR2i
WV Golf I - biały - 1981r. - 1.6
WV Golf II - srebrny - 1987r. - 1.3
WV Golf II - granatowy - 1991r. 1.3
Fiat 126p - pomarańcz - 1983r. - 650
MOJE ŚLICZNOTKI! |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sie 2011, 07:29
|
|
|
karolusms napisał/a: | A wiec jeszcze raz, kabelek na ktorym dopuki silnik nie chodzi niema napiecia, odpalam jest 12 v. | Nie ma takiego napięcia, jest takie "po zapłonie" bez względu czy silnik pracuje czy nie, właśnie na cewce WN,,, i innym osprzęcie silnika zasilanym 12V (np. grzałka sondy) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 18 Sie 2011, 14:43
|
|
|
z czujnika pierwszego lepszego plus (rozcinasz kabel zakladasz trojnik zlaczke, albo przecinasz kabel i laczysz kostke jak nie masz nic, najlepiej miedziana) |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 19 Sie 2011, 22:06
|
|
|
moze jeszcze pod przekaznik zalaczany czujnikiem oleju? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.