Przesunięty przez: trzeci 13 Lut 2010, 19:46 |
[MK3] Jak zabezpieczyć pas tylny przed korozją |
Autor |
Wiadomość |
Andreoz [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Kwi 2006, 22:19
|
|
|
Kam'ol napisał/a: | no a jakby coś to jedziesz pozniej zywica epoksydowa i plotnem tak jakbys cos chcial wiecej ukryc i po klopocie.. |
Witam
W jakich sklepach z farbami sprzedaja takie cuś???chodzi mi o żywice???W jakich pojemnikach toto sprzedają i jakie są ceny? Wie ktoś? |
|
|
|
|
Don4tello
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 47 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 18 Lip 2011, 17:47
|
|
|
Witam ,
już bez zakładania nowego tematu mówię , przejdę od razu do rzeczy. Pas tylny w mojej Fiestce jest do usunięcia. Dziura wielkości dłoni i do tego po mocniejszym naciśnięciu palcem robi się kolejna... Znajomy mówił, że ten pas jest karoserią auta i jedyne co można z nim, to odciąć palnikiem ten i przyspawać nowy, ma rację? Allegro przeszukałem i faktycznie nie znalazłem żadnego pasa do tej Fiesty...
Chciałem się jeszcze upewnić czy cały zderzak od mk4 będzie pasował do mojej MK3 94r ? Jeśli tak, to chyba byłoby taniej go zamontować, niż płacić za odcięcie, spawanie i malowanie nowego pasa Poradźcie co tu z tym fantem zrobić...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 18 Lip 2011, 21:18
|
|
|
Don4tello napisał/a: | Allegro przeszukałem i faktycznie nie znalazłem żadnego pasa do tej Fiesty... | Bo szukałeś tylko na allegro: http://www.autoblachy.com...ogglowny&page=0 |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Don4tello
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 30 Wrz 2009 Posty: 47 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 18 Lip 2011, 22:35
|
|
|
Czyli z tego rozumiem, da się ten pas odkręcić normalnie bez odcinania jak patrzę na fotkę? Bo tak jakby przynajmniej mocowania na dwie śruby widać...Trochę ta cena odstrasza, 125zł...może za używką się rozejrzę lub na szrotach jakichś najpierw, w ostateczności wezmę z tej stronki co podałeś jackrzec |
|
|
|
|
Jorek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: Międzybórz
|
Wysłany: 1 Sie 2011, 13:38
|
|
|
przyłączam sie do pytania
czy ten pas rzeczywiście da sie odkręcić ? troche dużo roboty z tym spawaniem nowego... |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 1 Sie 2011, 19:06
|
|
|
NIE da się odkręcić! Jest na zgrzewach! |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Pietrekk
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 1240 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 1 Sie 2011, 19:54
|
|
|
Wycinasz stary na zgrzewach, resztę wywalasz, tak żeby nie zniszczyć zakładek na błotnikach, które znając życie też będą zjedzone. |
_________________ BMW e36 touring 325tds 1997 |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Sie 2011, 19:24
|
|
|
Cytat: | Jak zabezpieczyć pas tylny przed korozją |
Krótko - nie da się ... i tak zardzewieje |
|
|
|
|
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 7 Sie 2011, 14:45
|
|
|
szlifiera dresz tam gdzie rdza ;d ale pewnie juz papier bedzie a nie blacha pozniej nakladki robisz z blachy spawiesz spawiesz ;d wypijasz kilka piw przy tym albo jaka halba ;d pozniej od srodka takim kitem to lepisz konserwacja i najlepiej panie zainwestuj pozniej juz w tylne nadkola ;d |
_________________ cyyyklon
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.