[MK4] 1.3 - wycie silnika |
Autor |
Wiadomość |
handcart_bwoy
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Helmstedt DE
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 16:14 [MK4] 1.3 - wycie silnika
|
|
|
Zastanawia mnie dlaczego silnik lekko wyje.... wystarczy ze zapale samochod i jest na wolnych obrotach..... Wycie jest ciagle takie same , przy dodawaniu gazu nic sie nie zmienia (mniej slychac , bo jednak silnik zaglusza) . Troche posprawdzalem i:
-skrzynia biegow dobra , nie ma problemu z zmiana biegow....
-plyn z wspomagania na stalym poziomie , nie slychac pracy wspomagania
-samochod ladnie wchodzi na obroty , nie ma problemow przy jezdzie , czy cieply , czy zimny , wszystko ok
Zastanawia mnie to wycie.... wiadomo zbagatelizowac tego nie mozna bo od malych rzeczy sie potem na trasie stoi....
Prosze o jakies porady i opinie.... |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Lip 2011, 17:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 16:16
|
|
|
Wyje,,, co wyje? Silnik wyje? Jakie ma obroty,,, może coś w silniku wyje? Zrzuć pasek osprzętu i na chwilę odpal bez paska,,, nie będzie się kręcić pompa wody ani alternator - może one coś wyją,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
handcart_bwoy
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Helmstedt DE
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 16:19
|
|
|
musze sprobowac , tyle ze pojade chyba z tym do znajomego bo jak ten pasek odlacze to juz go nie zaloze |
|
|
|
|
handcart_bwoy
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Helmstedt DE
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 16:20
|
|
|
a obroty sa ok takie jak powinno byc nie ma zadnych problemow z samochodem , tylko to wycie nie jest glosne , ale jednak denerwuje |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 16:29
|
|
|
Moja 1,3 też lekko wyła, u sąsiada escort 1,3 też wyje - też szukałem przyczyn ale nie znalazłem. Pasek osprzętu zwaliłem i dalej wyła. Olałem to i przyjąłem że kosiarki 1,3 tak mają (o ile klepanie zaworów nie zgłuszy tego wycia). Wyła mi przez 5 lat (tyle ile była w moim posiadaniu) i taką ją sprzedałem. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
handcart_bwoy
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Helmstedt DE
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 16:34
|
|
|
hehe , czyli mowisz kosiarki tak maja , mi kiedys escort wyl... ale byl problem z przegnitym kablem z alternatora... tylko tam wycie sie nasilalo z dodawaniem gazu... jak byl na wysokich obrotach to bylo prawie jak swist turbiny
moze jak kosiarka wyje , to znaczy ze zyje
Zobacze co bedzie jak pasek zdejme , a jak dalej bedzie wylo to to oleje |
|
|
|
|
TSRules
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 18:21
|
|
|
może masz (jak i ja) dziurę w wydechu po zimie i wyje |
_________________
|
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 18:28
|
|
|
jak alternator mocno napina pasek to wyje, sprobuj posluchac skad ono |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
kris_gw
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 15 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 18:36
|
|
|
Spróbuj sam nasłuchiwać wciskając sprzęgło albo weź kogoś, niech naciśnie sprzęgło i posłuchaj czy wtedy też wyje. Najczęściej lekko wyje skrzynia biegów, słychać to szczególnie na biegu jałowym i po naciśnięciu sprzęgła przestaje wyć. Jeżeli tak jest to nie masz się czym przejmować bo w większości starszych samochodów skrzynia biegów mniej lub więcej wyje.
Pozdr |
|
|
|
|
handcart_bwoy
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Helmstedt DE
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 18:56
|
|
|
no wlasnie caly czas wyje tak samo.... ale jak nie ma innych objawow to przy okazji wymiany paska klinowego bede sie tym zajmowal. samochod jezdzi nie przerywa , wiec pewnie to bedzie jakis nieistotny szczegol |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 11 Lip 2011, 19:03
|
|
|
luz 5mm, dla cvh 7mm (wiecej troszke) jak mocno napniesz tez moze wyc alternator z pol roku |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
|