[Inny] Fiat 125 - jak wyjąć alternator z komory silnika ? |
Autor |
Wiadomość |
PINISLAV
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 7 Lip 2011, 00:51 [Inny] Fiat 125 - jak wyjąć alternator z komory silnika ?
|
|
|
Witam
Jak w temacie ,mialem problem z duzym fiatem(1985 silnik poloneza skrzynia 5) nie mogłem go odpalić wiec zabrałem sie za regeneracje aparatu zapłonowego(aparat przerywaczowy bez regulatora podcisnieniowego).Po regeneracji nic sie nie zmienilo fiat nadal nie odpalał(nie było iskry(cewka sprawdzana miernikiem wszystko wydaje sie w normie)) ,wiec sie wkurzyłem i zabrałem sie za rozbieranie osprzetu elektrycznego.Rozrusznik odkręciłem i wyjołem z wielkim trudem(krecił z trudem).
Alternator odkrecilem wyciagnolem długa srube ale za cholere nie moge go prezcisnac miedzy kolektorem wyl a pompa wody po prostu brakuje 1cm.Moze ktos wie jak go wydobyc z samochodu. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Lip 2011, 04:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 7 Lip 2011, 03:01
|
|
|
PINISLAV napisał/a: | ale za cholere nie moge go prezcisnac miedzy kolektorem wyl a pompa wody po prostu brakuje 1cm | Mógłbyś napisać to PO POLSKU C o to jest wyl |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Lip 2011, 05:00
|
|
|
Kolektor wylotowy, Jacku |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 7 Lip 2011, 08:49
|
|
|
z tego co pamiętam jak masz silnik poloneza to jest problem, bo musi się chłodnice wyjąć |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
PINISLAV
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 7 Lip 2011, 09:41
|
|
|
Z tą chłodnicą to nie jest żart??
Jeżeli nie to pogratulować inżynierom fiata.Zeby wyciagnać jedna cześć to trzeba demontować 2 i jeszcze zainwestować w płyny eksploatacyjne:(.
Przy demontażu i rozbiórce automatu rozrusznika urwałem kabel od uzwojenia .Czy da rade to jakoś naprawić czy trzeba kupować nowy. |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 9 Lip 2011, 20:04
|
|
|
Marcinowaty napisał/a: | PINISLAV napisał/a: | inżynierom fiata |
Chyba FSO |
fiat 125 to jest włoska konstrukcja
przez FSO tylko zmodernizowana |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.