Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: chlodzenie, czujnik temperatury silnika, mk3, temperatura silnika, termostat

Przesunięty przez: bidżej
20 Wrz 2010, 10:41
[MK3] Wymiana termostatu i czujnika temperatury wody
Autor Wiadomość
JOHNY 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 85
Skąd: Bytom
Wysłany: 25 Lis 2010, 22:28   

MARIUSZ.B napisał/a:
JOHNY, wymień czujnik, do 1.1 bodajże zielony kolor.
Ok to jeszcze jedno pytanie :) czy ten czujnik jest jeszcze za coś odpowiedzialny czy tylko za wskazanie na liczniku?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Lis 2010, 22:55   

czujnik w obudowie termostatu odpowiada wyłącznie za zegary.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JOHNY 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 85
Skąd: Bytom
Wysłany: 25 Lis 2010, 22:59   

bidżej napisał/a:
czujnik w obudowie termostatu odpowiada wyłącznie za zegary.
Więc lekceważąco mam go gdzieś :) Dzięki.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Lis 2010, 23:00   

dopóki nie zagotujesz silnika myśląc, że wreszcie odpowiednio się zagrzał...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JOHNY 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 85
Skąd: Bytom
Wysłany: 25 Lis 2010, 23:03   

bidżej napisał/a:
dopóki nie zagotujesz silnika myśląc, że wreszcie odpowiednio się zagrzał...
Spokojnie raz z tego co widzę, to kosiarę zagotować to wyzwanie, dwa płynu mam zawsze pod dostatkiem i przy sprawnym układzie to mało prawdopodobne, trzy od czego jest wentylator, cztery nie wybieram się na rajd do Afryki :) Tak poważnie to ją już nie raz po przewodach wymacałem krzywda się jej nie dzieje :)
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 25 Lis 2010, 23:17   

JOHNY napisał/a:
Spokojnie raz z tego co widzę, to kosiarę zagotować to wyzwanie, dwa płynu mam zawsze pod dostatkiem i przy sprawnym układzie to mało prawdopodobne, trzy od czego jest wentylator, cztery nie wybieram się na rajd do Afryki :) Tak poważnie to ją już nie raz po przewodach wymacałem krzywda się jej nie dzieje :)


Wystarczy awaria wentyla ... wskaźnik sie przydaje, no ale nie moje auto, co do verneta to kilka osób narzekało, tylko oryginał :ok:
_________________

 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 12 Cze 2011, 16:51   

witam, odświeżę temat. czy tak samo wszystko wyglada w MK4? tzn po odkreceniu tej srubki na dole chlodnicy zleje sie plyn, a potem po zdjeciu tej kopułki na pompie ukaze mi się termostat, a po jego wyjeciu czujnik który załącza wentylator?

PS.
mozna zdjac te pokrywke bez zlewania plynu ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Cze 2011, 11:16   

czujnik od wentylatora jeśli to bimeraliczny 2 przewodowy włącznik to nigdy nie będzie przed termostatem, tylko zawsze za termostatem, silnik się nagrzewa, temperatura jest za wysoka to termostat się otwiera i puszcza płyn w duży obieg,,,, tam jest czujnik od wiatraka,,, jak pomimo otwarcia dużego obiegu temperatura nadal jest za wysoka to włączany jest wiatrak,,,, jak wiatrakiem steruje komputer to już nie jest to takie proste.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.