Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

1.4 cvh+zetec top
Autor Wiadomość
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:26   1.4 cvh+zetec top

jesli mozliwa jest hybryda zwana na wyspach zvh czyli dol zeteca i czapka cvh to odwrotnie tez sie da??
czy na bloczek np 1.4 da rade postawic czapke z ziutka?? osprzet ziutkowski lacznie z kompem itd??
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:47   Re: 1.4 cvh+zetec top

Ad@mus napisał/a:

na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4


a jak mocne ? ( wiem , że widziałeś tematy o CVH budowanych w OBR i mających około 100 KM więc w ile celujesz ? )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:55   

Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 1 Cze 2011, 21:00   

1,4 cvh z górą 1,6 cvh (gaźnik) na osprzęcie i kompie z 1,3 jako tako :rotfl:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Cze 2011, 22:45   

Marek kiedyś z tego co pamiętam przeliczał itp taką konstrukcję, ale to on sie musi wypowiedzieć
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Cze 2011, 23:06   

ja przymierzałem głowice z zeteca do 1.6 cvh i o ile pasują otwory na śruby to koła zębate paska rozrzadu już w jednej płaszczyźnie nie są :rotfl:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 2 Cze 2011, 15:13   

Ad@mus napisał/a:
Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v


Ale z tego co pamiętam , to ford robił 1.4 16fał i to nawet chyba w mk4 wypuszczali .

poza tym 1.4 i 90 - 110 KM - jak gdziekolwiek poza FKP powiesz , że jest mocne to delikatnie mówiąc możesz się spotkać z wybuchami niepohamowanej euforii ( z puszczaniem zwieraczy włącznie )

Przemyśl to - zbudujesz silnik , który ( znając Ciebie ) będzie chodził poświęcając temu czas i kasę , w momencie , gdy równolegle ford wypuścił już takowy ( 1.4 16 v ) albo osiągnięcie podobnych mocy jest dostępne od zaraz , niskobudżetowe i z przetartą ścieżką ( 1.4 CVH na gratach z ikserki ) .

Moc o której mówisz Chodna Civic ma z 1.4 po przebiegu 200 tyś km a Ty chcesz konstruować nowy silnik ?

Po co ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 3 Cze 2011, 07:52   

No tak, ale pierwszy 1,4 16V to Zetec-S z fiesty mk4 (i wyżej). Rzeźby w ch..j, bo ma nawet wydech z drugiej strony....
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 3 Cze 2011, 09:37   

wydech to nie problem w porównaniu z elektryką
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 3 Cze 2011, 09:56   

Ależ panowie fabryczny fordowski 1,4 16V ma seryjnie 90KM - wiec po co takie rzeźbienie w gównie :?: - jak to przerost formy nad treścią, żeby jeszcze celował w 120-130Km to możnaby sie pobawić, a tak to te 90-100 KM to żadna rewelka
_________________
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Cze 2011, 10:56   

własnie, lepiej taniej i mniej awaryjnie, wsadzic wiekszy silnik
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 6 Cze 2011, 15:55   

Odpowiadajac na pytanie z tematu: Nie da sie, spr na przykladzie 1.6 cvh ale z 1.4 bedzie pewnie to samo. Zawory zapieraja sie o tloki.
_________________
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:26   

ale tłoki wersji gaźnikowej czy wtryskowej? bo coś pamiętam że były inne :fox:
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:28   

ale w zetecu mas tłoki płaskie a czy to CVH gaźnik czy wtrysk nie masz płaskich tłoków (ja sienie spotkałem) no chyba ze RSturbo :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:33   

gaznikowe i wtryskowe maja wypukłe denka
wtryskowe mają takie hmmm garby z podcieciami na zawory
a zetec ma płaskie
RST chyba tez nie wiem dokładnie gdzies było porównanie chyba w mechanice
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 7 Cze 2011, 22:34   

cala zabawa polega na tym ze jest 1.4 na wielopunkcie, i zeby zostawic lapy itd a zbudowac 16v na gorze
takie weekendowe rozwazania mialem, no i myslalem ze jak ZVH chodzi to moze odwrotna konwersja tez pojedzie
taaaaaka se luzna gadanina :devil:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Cze 2011, 23:04   

to składaj i próbuj
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 7 Cze 2011, 23:13   

tam jest jakiś problem natury technicznej, nie pamiętam czy nie głównie w układzie rozrządu. Generalnie nie ma to sensu.

a tak na marginesie, 1,4 16v w mk4/5 jak i w Pumie 1,4 to silnik yamahy więc to zupelnie inna konstrukcja.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Cze 2011, 00:57   

Wolal bym 1.4 z focusa, pumy, fiesty niz takie cos co bylo by skrzyzowaniem K...y z oslem... zero pomyslunku w tym wypadku... jak chcesz maly silnik i spora moc to 1.25... i na tym zabawa sie konczy...
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 8 Cze 2011, 12:28   

Jeśli bardzo Ci zależy na CVH 16V to szukaj takiego kitu, bodajże Schrick robił :hihihi:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.