Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:10 |
[MK2] Coś sie dzieje z gaźnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Kadi123
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Patryk
Wiek: 33 Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 1 Maj 2011, 17:16 [MK2] Coś sie dzieje z gaźnikiem
|
|
|
Mam problem z silnikiem forda fiesty 1.3 a raczej z gaźnikiem mechanicznym jest jakiś taki nie typowy rocznik 88. Jak się jedzie szybko jest wszystko ok ale jeże li obroty spadają strasznie szarpie na 3 biegu wie może ktoś co to może oznaczać . Jak byłem u mechanika w gaźniku przerwali mi taka siateczkę przez którą leci paliwo a powiedzieli że to już było i od tamtego czasu są problemy czy to aby na pewno od tego ??
Dodam że od czasu pobytu samochodu u mechanika strasznie ciężko zapala w zimę to w
ogóle trzeba było cudu żeby zapalił trzeba było ciągać a wtedy po 15 min zapalał i jak odstał ze 4 h to znów to samo |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Lis 2012, 15:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 07:30
|
|
|
Foto tego co masz pod maską,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kadi123
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Patryk
Wiek: 33 Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 10:23
|
|
|
Tutaj są zdjęcia silnika i gaźnika
Silnik
Gaźnik
PS:czy można ten gaźnik zamienić na monowtrysk ?? i czy to nie będzie kolidowało z silnikiem |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 10:58
|
|
|
Na drugim zdjęciu widać ze przesłonę masz upapraną - czym?
Auto jedzie dobrze dopóki nie nabierzesz prędkości i jak chcesz jechać z prędkością stałą to zaczyna szarpać?
[ Dodano: Pon Maj 02, 2011 10:58 ]
PS Gaźnik VV - najlepciejszy jaki było dokąd się nie popsuje,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kadi123
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Patryk
Wiek: 33 Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 11:02
|
|
|
ona była upaprana paliwem choć stał samochód od wczoraj
jest odwrotnie na niskich obrotach jak się nabiera prędkości szarpie
ale tylko wtedy gdy powoli się rozpędzam a jak na pełnym gazie ciśnie od 1 do 5 biegu to wtedy jest ok a jak się jedzie ciagłym gazem to tylko na 2 i 3 szarpie
"PS Gaźnik VV - najlepciejszy jaki było dokąd się nie popsuje,,,"
niezbyt rozumiem
on chyba jest popsuty bo ma poprzerywane membrany przez które paliwo leci |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 11:24
|
|
|
Gaźnik VV jest bardzo dobrym gaźnikiem dopóki sie nie zepsuje (rozreguluje), jak gaźnik ma porozrywane membrany to nie wiem czego oczekujesz od niego poza wadliwą pracą,,,
Co do opisanego problemu to stawałbym na zapłon,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kadi123
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Patryk
Wiek: 33 Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 11:29
|
|
|
zapłon był regulowany i była zmieniana kopułka i palec rozrządu i jak to sam zrobiłem palec i kopułkę to oddałem samochód do regulacji zapłonu i wtedy wyszło żę sę popsute membrany
i od tamtego czasu samochód zaczął szarpać wcześniej tego nie było tak myślę żę to "mechanicy popsuli gaźnik i nie chcieli się przyznać żę spaprali |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 11:42
|
|
|
W Moim mieście jest naście warsztatów ale nie znam nikogo kto umie ustawić zapłon, w łodzi byłem u kilku na kontroli i każdy podpinał lampkę i móąił że jest OK, tyle że do ustawienia zapłonu i kontroli trzeba odłaczyć przyśpieszacz, bo wartości sa podawana dla "niepracującego silnika" czyli przyśpieszacz w pozycji neutralnej,,, ale to tak na marginesie, jak w gaźniku masz membrany walnięte to do naprawy: http://www.eter-mot.com/d...3511&pro=407377 |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kadi123
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Patryk
Wiek: 33 Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 5 Skąd: Malbork
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Maj 2011, 17:09
|
|
|
Musisz kupić to się przekonasz,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|