[MK3] Immobilizer |
Autor |
Wiadomość |
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 18:43 [MK3] Immobilizer
|
|
|
Panowie gdzie znajduje się i jak wymontować immo kość nie jest w kluczu lecz odblokowanie immo odbywa się za pośrednictwem pilota.
z góry dzięki za odp |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 13:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 18:53
|
|
|
Jeżeli o fabryczne immo chodzi to kod jest zczytywany z kluczyka do ECU z tego co mi sie wydaje |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 19:01
|
|
|
Wydaje mi się że fabryczne bo na pilocie od immo mam znaczek forda. I z tego co widzę to immo blokuje iskrę i pompkę paliwa bo rozrusznik kręci normalnie muszę przytrzymać guzik na pilocie z 10s coś tam pyknie i wtedy fieścina pali.
Chciał bym to wywalić bo czasem nawet po odblokowaniu nie chce zapalić, i muszę powtarzać to kilka razy.
Tylko właśnie nie wiem gdzie jest od tego jakiś przekaźnik lub moduł sterujący... |
|
|
|
|
maczeta
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Andrzej
Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: ze Śląska
|
Wysłany: 4 Mar 2011, 16:36
|
|
|
Witam !
Chciał bym to wywalić bo czasem nawet po odblokowaniu nie chce zapalić, i muszę powtarzać to kilka razy.
Tylko właśnie nie wiem gdzie jest od tego jakiś przekaźnik lub moduł sterujący...
I mnie to trapi !
Co z tym zrobić ? |
_________________ Uczący się Fiesty MK3 z 1994.
Kolejne w życiu -
wspaniałe auto do naprawiania. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 14:03
|
|
|
Ten immo jest fabryczny, ale nie seryjny. Normalny immo we fieście jest w kluczyku, a nie dokładany jako pilot i jego odczytanie przez układ trwa ułamek sekundy a nie 10. Oryginalny jest ciężko wywalić - chyba że wywalisz razem z kompem. Inna sprawa że oryginał jak zadziała, to wyłącza zapłon, pompę paliwa i nawet rozrusznik nie kręci... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
maczeta
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Andrzej
Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: ze Śląska
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 15:06
|
|
|
Dużo wiem o mechanice, trochę o elektryce, niewiele o elektronice.
Pytanie praktyczne :
- czy jeśli zrobię obejścia do : rozrusznika, zapłonu, pompy paliwa to
przy buncie IMO uruchomię silnik ? czy nie ?
- czemu auto buntuje się i nie chce migać diodą prawidłowo do odpalenia, albo
całkiem dioda ślepnie - gdy ponownie chce uruchomić gorący silnik ?
Czy przypadkiem nie posiadasz jakiegoś porządnego i czytelnego schematu elektrycznego, poza tym co są w polskiej książce napraw ?
Dziękuje - pozdrawiam
Andrzej |
_________________ Uczący się Fiesty MK3 z 1994.
Kolejne w życiu -
wspaniałe auto do naprawiania. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 15:16
|
|
|
maczeta napisał/a: | czy jeśli zrobię obejścia do : rozrusznika, zapłonu, pompy paliwa to
przy buncie IMO uruchomię silnik ? | Jeśli jest dobry IMO to obejście niewiele da, jak jest s laby to odpalisz auto,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Mar 2011, 17:40
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Jeśli jest dobry IMO to obejście niewiele da, jak jest s laby to odpalisz auto,,, | Dokładnie! Dlatego pisze że seryjny immo współpracuje z kompem i bez odczytania kodu kluczyka nic nie zdziałasz. (no chyba że zmienisz kompa na takiego bez immo). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
maczeta
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Andrzej
Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: ze Śląska
|
Wysłany: 7 Mar 2011, 18:50
|
|
|
Nie wiem czy dobrze napisze - ale
"Sicher ist sicher jak mówił Manlicher"
nie wiem czy wszyscy wiedza kto to był o co to był Manlicher
Proszę - poradżcie jak mam kupić komp bez IMO, |
_________________ Uczący się Fiesty MK3 z 1994.
Kolejne w życiu -
wspaniałe auto do naprawiania. |
|
|
|
|
Zdzieszko
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Zdzieszko
Wiek: 35 Dołączył: 26 Kwi 2011 Posty: 13 Skąd: Więckowy
|
Wysłany: 28 Kwi 2011, 22:01
|
|
|
Jak rozróżnić kompa z imo i bez imo? Oznaczenia kompów są dla mnie co najmniej dziwne. |
_________________ Zdzieszko |
|
|
|
|
|